![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#463 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Hasbara-agenten van repliek dienen", "ik ken uw soort", "slimpie". ![]()
![]() |
![]() |
#465 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat vrouwen echt zou helpen, is een degelijke positie op de arbeidsmarkt, inspanningen vanuit de maatschappij om hen de taal (of andere beroepsvaardigheden) te leren, een degelijk loon, wetten die vrouwen toelaten en werkende vrouw te zijn en moeder te zijn... Deze dingen zou de vrouwen beter helpen dan een boerka verbod, te meer omdat in gans Belgie slechts enkele tientallen boerka dragers zijn hé. En hierop is nog altijd geen fatsoenlijk antwoord op gekomen. Wat wil je dat ik dan zeg, slimpie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het is daar even kapitalistisch als het centrum van New York. Het is niet omdat hun cultuur heel anders is, dat ze opeens ook niet kapitalistisch zijn hé. Dat mollahs er meer noten op hun zang hebben, verandert er niks aan. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 juni 2012 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En die arrogante slimpie mag je achterwege laten.
![]() |
![]() |
#469 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom mag ik die discussie niet opentrekken door op de sociaal economische zijde van het verhaal te wijzen? Omdat dit misschien de echte vinger op de zere wonde is? Omdat jij en uw geestesgenoten er misschien geen antwoord op hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben bijzonder geschokt dat sommige mensen zeer hoge prijzen overhebben voor het betuttelen en zo fijnstampen van onze eigen verworven rechten en cultuur, namelijk het recht op vrijheid, het recht op veiligheid, het recht op fysieke integriteit, het recht op leven, ... dat de argumenten zodanig zijn dat men hier zelfs, en plein public, begint te vertellen dat vrouwen zèlf verkrachting zouden uitlokken (???) door hun "onzeker" gedrag.
Dit is werkelijk zum kotsen. Durf het maar eens een vrouw gaan vertellen, dat ze het heeft uitgelokt, geprovoceerd. Ik ben zeer blij dat de verdedigers van de Islam en de ondergang van onze cultuur hierdoor hun ware aard hebben laten zien. Terwijl ze pleiten voor de bedekking van een ander, valt hun laatste masker volledig af ... En ik vertel je één ding, hoe rechter je rug, hoe harder je hakken klinken, hoe hoger je je hoofd heft, hoe zwaarder je make-up en hoe zelfzekerder en trotser je overkomt, hoe meer hordes allochtone mannen je achter je aan krijgt... Daar kunnen ze namelijk niet tegen. In de café's en disco's en in het openbaar is het om je te verleiden en zoeken ze contact. In wijken waar zij de meerderheid zijn, is het om te laten zien wie hier de baas is en van wie het territorium is: van hun. In hun ogen. Zéker voor een vrouw, laat staan een niet-Moslima, zal men nooit of te nimmer een greintje respect opbrengen. Dat wordt die gasten nu eenmaal met de paplepel ingelepeld. Ze denken dat dit goed en normaal is. Het is verdorie een deel van hun cultuur en religie. Terwijl slachtofferhulp en allerlei andere organisaties en instanties en slachtoffers allicht van hun stoel donderen, zich verslikken in hun koffie, ... bij het lezen van zulke onzin, wil ik toch graag even terugkomen op hetgeen wat ik hier heb aangekaart, namelijk: Citaat:
Citaat:
Artikel dateert uit 2005 !!! Een reactie hierop op een Marokkaans forum: Wat gebeurt er met de zelfverzekerde dames? Citaat:
[quote]Nee daar heb ik teveel zelfrespect voor.. zo zou ik ook niet in wassenaar lopen.. m.a.w. reacties lok je zelf uit.. je hebt overal kwajongens, het is de kunst ze gewoon te negeren.. dan houden ze van zelf op... Ik keur niet goed wat ze doen, maar men moet niet overdrijven met het te bagtaliseren [quote] Citaat:
Citaat:
Een hele tijd geleden is dit opnieuw zeer uitgebreid bediscussieerd geweest in diverse Vlaamse kranten. Ook in de standaard stonden toen zeer hevige reacties van lezers, terwijl men in het algemeen verondersteld dat deze een hoger publiek aanspreken en de reacties dus van gelijkaardig niveau zijn... "Enig niveau" werd reeds lang gelijkgesteld met politiek correct, verdraagzaam gedrag tegenover mensen die je cultuur komen kapotmaken omdat ze zo onverdraagzaam zijn en multiculturaliteit aanbidden. Dat idee fixe viel toen om ... Niet lang daarna werd duidelijk dat ook in de bureaucratie, in de vertegenwoordigers van onze rechtstaat, bij de magistratuur, in de geneeskundige wereld en bij politici op de meest hoge niveaus duidelijk geworden was dat de multicul mislukt was ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 juni 2012 om 18:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integriteit van een vrouw, maar in principe ook van de man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Europees Commissaris
|
![]() misdadigers bedekken hun gezicht, geen probleem, behandelen als misdadigers en afschieten die handel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hela hela, wel correct blijven hé, groentje. De persoon die die begon over 'onzeker gedrag' en 'uitlokking' was in het verste verte niet mee in de discussie. Ik heb hem niks horen zeggen over boerkaverbod, noch in het een, noch in de andere richting. Ook niet over de Islam en de Westerse wereld. Waarover hij begonnen is, is gewoonweg zijn eigen discussie dat op een zijspoor is ontstaan. Begin dus vooral niet voor te stellen alsof hij tegenstander is van het boerka verbod of dat alle tegenstanders hetzelfde denken als hem. Intellectueel eerlijk blijven of je wordt zo buiten gekegeld uit de discussie. edit: bovendien is het ook niet correct om de tegenstanders van een boerka verbod gelijk te stellen als "verdediger van de Islam" en "tegenstander van de westerse cultuur". Jij ziet ze vliegen. Er is helemaal geen masker afgevallen. Jij hebt alleen getoond dat je niet goed begrijpend lezen kan. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 juni 2012 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Dan is goed opletten extra belangrijk. Niets-che heeft haar standpunt immers zeer duidelijk gemaakt in deze discussie. In ieder geval geven mensen die dit standpunt aanhangen iets te veel bloot over zichzelf wat mij betreft. Bv. over hun denkwijze over vrouwen en de rechten van de vrouw... Iemand die vrouwenrechten niet hoog in het vaandel draagt, zal het ook wel niet erg vinden dat vrouwen onder een doek moeten verstopt worden denk ik zo, niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de slechterik heeft een pistool ==> alle pistooldragers zijn slechterikken Weet je, bij het ouder worden, wanneer men dus logisch begint na te denken, begint men in te zien dat de wereld niet zo zwart wit is, en dat er wel meer nuance aan de dag gelegd mag worden. Maar blijkbaar ben je blijven haken in die infantiele fase van de menselijke ontwikkeling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
Al de rest heeft er niets mee te maken. Gelieve je vanaf nu te richten op het eigenlijke onderwerp, tenminste als je daar toe in staat bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
|
![]() Citaat:
Honderd uren gemeenschapsdienst voor de vrouw in kwestie én tweehonderd voor de man of bij abstentie de vader of bij abstentie de broer(s) van de misdadigster.... Gemeenschapsdienst met reklasseringsofficier...niet komen = opgepakt worden en in een gesloten werkkamp werken tot er een som van 5000,00€ is gegenereerd voor de slachtoffers van vrouwenmishandeling/vluchthuizen.
![]() |
![]() |
#478 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg net dat de mensen die werkelijk begaan zijn met de vrouwenrechten, eerst en vooral moeten beginnen met het kijken naar de sociaal economische zijde van het verhaal omdat daar de echte oplossingen zitten. En niet het gepalaver over een paar meter stof en doeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt dat nog nooit moeten ondervinden zeker? och ja, dat is waar, dan moeten we maar in een andere straat/buurt/dorp/stad/land lopen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |