Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2012, 23:49   #241
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik zou er aan toevoegen : en met welke bedoelingen ?

Mijn persoonlijke visie is dat het terrein van een openbare school hoe dan ook geen plaats is voor welkdanige politiek getinte actie. En evenmin voor het organiseren van evenementen zoals een halal-barbeque. Een openbare school heeft louter een educatief doel, dacht ik.
Juist. 100%.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 23:50   #242
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ben het volledig met je eens. Ik vind het een klungeligheid van hier tot ginder. Pedagogisch gezien is het volstrekt onaanvaardbaar.
Ik vind het anders, pedagogisch gezien, onaanvaardbaar dat een school van zijn rechten en vrijheden misbruikt maakt om argeloze kinderen te pogen een politieke mening op te dringen, tijdens de lesuren en binnen de schoolmuren.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 23:52   #243
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht

Ja.

...

Paulus.
Indien u dat méént, kan ik alleen maar hopen dat u NOOIT tot schooldirecteur wordt benoemd.

Het spijt mij niet,

djimi

Oud 15 juni 2012, 23:55   #244
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het anders, pedagogisch gezien, onaanvaardbaar dat een school van zijn rechten en vrijheden misbruikt maakt om argeloze kinderen te pogen een politieke mening op te dringen, tijdens de lesuren en binnen de schoolmuren.

Paulus.
Daar ben ik het dan weer wél met u over eens.

Die VB-militanten hadden die schooldirecteur voor het gerecht moeten slepen.

Dat zou pas een goede actie zijn geweest, waarbij ik die mensen zou hebben gesteund, zo nodig zelfs financieel!

Oud 16 juni 2012, 00:04   #245
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Daar kan ik het ook wel eens mee zijn.

Bij ons op school zitten we met een ander probleem: in de lessen biologie wordt het steeds moeilijker om de thema's "reproductie" (en dus ook 'seksuele voorlichting') en "evolutie-theorie" aan bod te laten komen.

Beide zijn verplichte leerstof, maar er komen steeds vaker protesten van ouders die vinden dat die niet in het programma thuishoren.

En néén, het zijn niet uitsluitend moslims die van hun tak maken!
Niet wanhopen en doorzetten. Toen ik een primaire versie moest geven van de evolutietheorie (1ste jaar MO), stak een llne haar vinger op en zei: 'Maar wij komen toch van Adam en Eva? Dat waren toch de eerste mensen?' (Jehova)

Ik heb als antwoord gegrepen naar symbolisme om het neutraal te houden: dat Adam en Eva kunnen gezien worden als symbolen van de eerste mens.

Niet toegeven, in geen geval. Ik zou in een geschiedenis - of biologieles zelfs lichtjes provoceren: tegengestelde feiten gewoon naast elkaar leggen en ze voorschotelen. Het belangrijkste is dat leerlingen leren om na te denken. Geschiedkundige feiten zijn feiten. Voor mij was het als leerkracht belangrijk om aan lln door te geven dat de geschiedenis zich herhaalde maar altijd in een nieuwe vormgeving en context, en dat berichtgeving niet altijd betrouwbaar is. Dat bv binnen wetenschappelijke disciplines inzichten wijzigen naargelang nieuwe bevindingen en zelfs nieuwe zienswijzen, welke die ook zijn. EN dat ze elkaar soms tegenspreken. Dat is trouwens zeer toepasselijk op het vak biologie.

Op een ouderavond daar eens mee uitpakken en dan vertrekken die ouders wel vanzelf.

Zit je in een privé-school dan heb ik niets gezegd. Zit je in een staatsschool, geneer je niet en ga is effe duiken in de geschiedenis van athenea. Die hebben bij mijn weten en ervaring als leerling en als leerkracht altijd de individualiteit van de leerkracht als een vanzelfsprekendheid beschouwd.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 juni 2012 om 00:07.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 00:05   #246
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Indien u dat méént, kan ik alleen maar hopen dat u NOOIT tot schooldirecteur wordt benoemd.

Het spijt mij niet,

djimi
Zwakke repliek.

Scholen van het GO zijn publiek bezit. Ze zijn staatseigendom net zoals bijvoorbeeld de gebouwen van De Lijn of bepaade lokalen in stations van de NMBS.

Het gaat niet op dat leerkrachten, of personeel van De Lijn o van de NMBS die toegang hebben tot deze tereinen, daarvan misbruik maken om deze tereinen 'veilig' te kunnen gebruiken voor politieke doeleinden ttz pogen van kinderen te indoctrineren met hun politieke ideeën. Anderen mogen er toch niet komen..... Komaan zeg,...

Doen ze dat wel, dat moeten ze kunnen aanvaarden, dat mensen met ander politieke iedeeën, zich dezelfde rechten toeëigenen.

Zo zie ik het.

Paulus.
Oud 16 juni 2012, 00:09   #247
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zwakke repliek.

Scholen van het GO zijn publiek bezit. Ze zijn staatseigendom net zoals bijvoorbeeld de gebouwen van De Lijn of bepaade lokalen in stations van de NMBS.

Het gaat niet op dat leerkrachten, of personeel van De Lijn o van de NMBS die toegang hebben tot deze tereinen, daarvan misbruik maken om deze tereinen 'veilig' te kunnen gebruiken voor politieke doeleinden ttz pogen van kinderen te indoctrineren met hun politieke ideeën. Anderen mogen er toch niet komen..... Komaan zeg,...

Doen ze dat wel, dat moeten ze kunnen aanvaarden, dat mensen met ander politieke iedeeën, zich dezelfde rechten toeëigenen.

Zo zie ik het.

Paulus.
Een onrecht verschoont geen ander onrecht, mijnheer Paulus.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 00:10   #248
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dikke 2.

Het idee zelf van de "Hallal" qualifier te gebruiken, die ENKEL maar een religieuze betekenis heeft, is fout in een openbare school. Het is alsof men frisdranken met wijwater zou aanbieden. Of de pastoor de broodjes voor de hot-dogs zou staan wijden. Zoiets is toch totaal haaks op het idee van neutraal ten opzichte van religie ?

Het punt is zelfs niet eens dat het een barbaarse manier van slachten is. Het punt is dat "hallal" enkel en alleen maar een religieuze betekenis heeft.

De enige plek waar "hallal" zou mogen VERNOEMD worden in een school is tijdens de lessen geschiedenis waar men het over het maatschappelijk aspect "religie" heeft.
2!
Oud 16 juni 2012, 00:13   #249
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet wanhopen en doorzetten. Toen ik een primaire versie moest geven van de evolutietheorie (1ste jaar MO), stak een llne haar vinger op en zei: 'Maar wij komen toch van Adam en Eva? Dat waren toch de eerste mensen?' (Jehova)

Ik heb als antwoord gegrepen naar symbolisme om het neutraal te houden: dat Adam en Eva kunnen gezien worden als symbolen van de eerste mens.

Niet toegeven, in geen geval. Ik zou in een geschiedenis - of biologieles zelfs lichtjes provoceren: tegengestelde feiten gewoon naast elkaar leggen en ze voorschotelen. Het belangrijkste is dat leerlingen leren om na te denken. Geschiedkundige feiten zijn feiten. Voor mij was het als leerkracht belangrijk om aan lln door te geven dat de geschiedenis zich herhaalde maar altijd in een nieuwe vormgeving en context, en dat berichtgeving niet altijd betrouwbaar is. Dat bv binnen wetenschappelijke disciplines inzichten wijzigen naargelang nieuwe bevindingen en zelfs nieuwe zienswijzen, welke die ook zijn. EN dat ze elkaar soms tegenspreken. Dat is trouwens zeer toepasselijk op het vak biologie.

Op een ouderavond daar eens mee uitpakken en dan vertrekken die ouders wel vanzelf.

Zit je in een privé-school dan heb ik niets gezegd. Zit je in een staatsschool, geneer je niet en ga is effe duiken in de geschiedenis van athenea. Die heeft bij mijn weten en ervaring als leerling altijd de individualiteit van de leerkracht als een vanzelfsprekendheid beschouwd.

Dank je voor de bemoedigende woorden. En wees maar gerust: ik bijt van me af, en ik word door mijn directrice door dik en dun gesteund!

Provoceren kunnen wij als de beste

Ik geef Nederlands en Duits aan 'Franstalige' leerlingen tussen 15 en (toch 'in theorie' ) 18 jaar oud.

In mijn lessen krijgen mijn leerlingen echter tegelijk ook 'filosofie', 'geschiedenis', 'maatschappijleer', 'politieke en sociale wetenschappen', ... en een zo brééd mogelijke waaier van 'cultuurproducten' (liedjes, gedichten, documentaires en andere films, ...) voorgeschoteld.

Soms vind ik het spijtig dat mij per klas slechts 8 maanden met hoogstens 4 x 50 minuten per week ter beschikking staan.

Ik ben nu al bezig aan de voorbereiding van mijn lessen voor volgend jaar, en ik heb alwéér nieuw materiaal op overschot.

Laatst gewijzigd door djimi : 16 juni 2012 om 00:28.
Oud 16 juni 2012, 00:13   #250
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Een onrecht verschoont geen ander onrecht, mijnheer Paulus.
Dat is het "m net. Zij (de school) zien het als een recht, bijna als een plicht zelfs. Niet als een onrecht.

In dat geval moeten zij de eerlijkheid durven opbrengen dat recht ook aan anderen te gunnen. Het VB zag het ook als hun plicht.

Paulus.
Oud 16 juni 2012, 00:23   #251
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het "m net. Zij (de school) zien het als een recht, bijna als een plicht zelfs. Niet als een onrecht.

In dat geval moeten zij de eerlijkheid durven opbrengen dat recht ook aan anderen te gunnen. Het VB zag het ook als hun plicht.

Paulus.
U zet de zaken op hun kop, mijnheer Paulus. Ik herhaal : een onrecht verschoont geen ander onrecht. Hoe de school in kwestie dat enerzijds ziet en/of hoe de politieke manifestanten dat anderzijds zien wijzigt niets aan dat principe : zij vergissen zich beiden, en ze zijn beiden "over de schreef" gegaan.

U keurt de actie van de school af, maar keurt deze van de politieke manifestanten goed om reden dat de actie van de school afkeurenswaardig is.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 00:40   #252
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het idee zelf van de "Hallal" qualifier te gebruiken, die ENKEL maar een religieuze betekenis heeft, is fout in een openbare school. Het is alsof men frisdranken met wijwater zou aanbieden. Of de pastoor de broodjes voor de hot-dogs zou staan wijden. Zoiets is toch totaal haaks op het idee van neutraal ten opzichte van religie ?
gezegedn voedsel:
1 ik eet op
2 ik nie opeten
1 bidden
2 nie bidden
keuze:
2 ik nie opeten
2 nie bidden
Reden: beniet geloofsgelovig , nie T-kopje !!!!
klinkt misschien onnnozel/idioot voo sommige ,
i don'tgive a fucknig shit !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 juni 2012 om 00:41.
cookie monster is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 00:47   #253
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Waarmee u aangeeft dat wij hier een sociale evolutie kennen die stoelt op emphatie en dat de islam daar tot op heden niet in staat is... en zelfs, onder het mom van godsdienstvrijheid, onze humane benadering van dierenleed afwijst.
Dank u voor dit inzicht...

Beste promulticulturele ouders in Schoten en elders.
Indien u echt om de onbevooroordeelde informatie aan uw kinderen bezorgd bent... toon ze dan ook onderstaande video's... zodat ze weten waar ze aan deelnemen...
http://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE
http://www.youtube.com/watch?v=eMu_nrTyw
Ik heb de eerste video bekeken en vind er niks aanstootgevend aan. In de gewone slachterijen kom je die situaties ook tegen. En dan hebben we het niet eens over de transporten.

Ik heb zelf twee kippen geslacht en zonder kop bljven die ook enkele minuten doorspartelen. Dat zijn de zenuwen in combinatie met de spieren.

Probeer aub objectief te blijven.

Als je effe goed nadenkt worden dieren op de hallal wijze gewoon geslacht zoals mensen dat duizenden jaren lang gedaan hebben.
In de slachterijen trend modern is er geen moer meer diervriendelijkheid.

Maar verwar de situatie niet met de koeien die van Australië naar Indonesië gaan. Hoe die daar worden geslacht... Google 'Indonesië slaughterhouse' en dan kan je zien hoe de zaken daar bv verlopen. Het zou volgens een bron niet gaan om een algemene toestand... Enfin, ik heb daar zo mijn wereldervaring twijfel bij.
Maar de niet hallal slachterinfrastructuur is geen ons beter. Geen ons.

Ik eet heel graag vlees trouwens maar heel weinig. Ik zou heel graag mijn eigen vlees willen kweken en zelf en eigenhandig willen slachten of door iemand laten slachten waar ik zijn manier van slachten al gezien heb. Voor eigen gebruik.
Die controle zou ik heel graag willen hebben. Dat ze dat eens leren aan kinderen op school: om in hun eigen behoeften te voorzien en de afhankelijkheid van weet ik wie terug te dringen. Pure leerstof.
Oud 16 juni 2012, 00:56   #254
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
De eindconclusie is dus dat het VB er door zijn eigen lompigheid eens te meer in geslaagd is uiteindelijk de aandacht van het probleem zelf af te leiden en dat men nu meer bezig is met de wettelijkheid van de actie zelf in plaats van met wat men precies aan de kaak wilde stellen.
Pure lompigheid, ja. Ik zal nooit voor VB stemmen, gewoon omdat ze extreem incompetent zijn. Ze hebben geen cultuurniveau en zijn zeer wereldvreemd. Ze voldoen geenszins aan mijn verwachtingen en eisen.
Oud 16 juni 2012, 07:39   #255
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als een school een 'Drugsvrije Dag' organiseert, mogen de mannen/vrouwen van Trekt Uw Plant dus jointjes komen uitdelen, die van Inbev blikjes pils en die van Johnny Walker flessen whisky?

Als een school een 'Dag voor de Vrede' organiseert, mogen de mannen/vrouwen van FN foldertjes over trefzekere vuurwapens en goedkope handgranaten op de speelplaats komen uitstrooien?

Of zijn 'drugsbestrijding' en 'pacifisme' plots géén 'politieke idealen' meer?
neen djimi. maar het was geen "halal-dag", het was een MULTICULTURELE DAG.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 07:41   #256
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de eerste video bekeken en vind er niks aanstootgevend aan. In de gewone slachterijen kom je die situaties ook tegen. En dan hebben we het niet eens over de transporten.

Ik heb zelf twee kippen geslacht en zonder kop bljven die ook enkele minuten doorspartelen. Dat zijn de zenuwen in combinatie met de spieren.

Probeer aub objectief te blijven.

Als je effe goed nadenkt worden dieren op de hallal wijze gewoon geslacht zoals mensen dat duizenden jaren lang gedaan hebben.
In de slachterijen trend modern is er geen moer meer diervriendelijkheid.

Maar verwar de situatie niet met de koeien die van Australië naar Indonesië gaan. Hoe die daar worden geslacht... Google 'Indonesië slaughterhouse' en dan kan je zien hoe de zaken daar bv verlopen. Het zou volgens een bron niet gaan om een algemene toestand... Enfin, ik heb daar zo mijn wereldervaring twijfel bij.
Maar de niet hallal slachterinfrastructuur is geen ons beter. Geen ons.

Ik eet heel graag vlees trouwens maar heel weinig. Ik zou heel graag mijn eigen vlees willen kweken en zelf en eigenhandig willen slachten of door iemand laten slachten waar ik zijn manier van slachten al gezien heb. Voor eigen gebruik.
Die controle zou ik heel graag willen hebben. Dat ze dat eens leren aan kinderen op school: om in hun eigen behoeften te voorzien en de afhankelijkheid van weet ik wie terug te dringen. Pure leerstof.
Een koe die eerst wordt bedwelmd hangt nadien geen tien minuten meer te spartelen. SPARTELEN, niet stuiptrekken zoals een kip. SPARTELEN dus, met de ogen draaien, ADEMEN terwijl het dier bij bewustzijn is.
Dat gebeurt nu eenmaal niet bij bedwelming.

Doe nu niet of er geen verschil is tussen beiden, want dan kan men de verplichting tot bedwelming ook afschaffen.

en verwijzing naar eeuwen slachten zonder verdoving is een beetje ridicuul. Dan kunnen we alles terug naar de middeleeuwen brengen (zijn we trouwens mee bezig). Maar dan ook operaties zonder verdoving aub. Zeker voor degenen die het zo'n goed idee vinden om de dieren niet te verdoven bij de slacht.

(en varkens werden hier trouwens wel eerst met de hamer op de kop geklopt zodat die ook buiten westen waren alvorens de slagader werd doorgestoken om het bloed te kunnen opvangen).

Gaia filmpje waar je het verschil tussen bedwelmde slacht en "halal" slacht goed kan volgen:

http://www.youtube.com/watch?v=h_bZz...635F64662894EA

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2012 om 07:47.
Oud 16 juni 2012, 07:50   #257
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er een politieke actie op school wordt georganiseerd, mag er volgens mij weldegelijk ruimte zijn voor een politieke tegenactie in diezelfde school.

Ik ben er ook geen voorstander van om in scholen aan politiek te doen, maar wie het schoentje past, trekke het aan. Wie aan politiek doet op plaatsen waar het niet thuishoort, moet dat gegeven een ander niet gaan verwijten, als ze op diezelfde plaats een tegenactie ondernemen.

Als er gestreden wordt om politieke idealen aan kinderen in te lepelen, laat het dan maar met gelijke wapens gebeuren of anders niet.

Ik vraag mij af, moest er een school, met voornamelijk moslimkinderen, een verplichte BBQ organiseren met varkenvlees op het menu, binnen het kader van het muticultarisme, ...

....of de media dan ook zo'n heisa zou maken, mochten enkele socialisten daar met wat halalvlees komen aandraven. Ik weet bijna zeker, dat in dat geval niet de socialisten als de zwarte piet zouden afgeschilderd worden door de VRT.

Paulus.
Ik ben het op zich met je eens. Alleen is vuur met vuur bestrijden hier niet de manier. Wanneer je een politieke actie bestrijdt met een andere politieke actie, dan wilt dat zeggen dat je een probleem maakt van de aard van die eerste politieke actie, en niet van het feit dat er een politieke actie an sich wordt gehouden. Analoog, wanneer je een diefstal beantwoordt met een diefstal, dan protesteer je niet tegen het concept "diefstal" op zich aangezien je het zelf doet, je protesteert slechts omdat die eerste diefstal nu net bij jou gebeurde.

Politieke acties in een school zijn niet ok. Tegenacties dus ook niet. Het ene is geen excuus voor het andere. We hebben het hier over kinderen, en er is niks waar een mens zo emotioneel en beschermend over is dan zijn kinderen. Het VB had dat kunnen gebruiken om een serieuze "indoctrinatie van kinderen door onze islam-gezinde overheid"-slag te slaan, en in de plaats komen ze eruit als een partij van bullebakken die een schoolterrein binnendringen en zelf kinderen proberen te indoctrineren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 08:00   #258
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik ben het op zich met je eens. Alleen is vuur met vuur bestrijden hier niet de manier. Wanneer je een politieke actie bestrijdt met een andere politieke actie, dan wilt dat zeggen dat je een probleem maakt van de aard van die eerste politieke actie, en niet van het feit dat er een politieke actie an sich wordt gehouden. Analoog, wanneer je een diefstal beantwoordt met een diefstal, dan protesteer je niet tegen het concept "diefstal" op zich aangezien je het zelf doet, je protesteert slechts omdat die eerste diefstal nu net bij jou gebeurde.

Politieke acties in een school zijn niet ok. Tegenacties dus ook niet. Het ene is geen excuus voor het andere. We hebben het hier over kinderen, en er is niks waar een mens zo emotioneel en beschermend over is dan zijn kinderen. Het VB had dat kunnen gebruiken om een serieuze "indoctrinatie van kinderen door onze islam-gezinde overheid"-slag te slaan, en in de plaats komen ze eruit als een partij van bullebakken die een schoolterrein binnendringen en zelf kinderen proberen te indoctrineren.
Zwanworstjes uitdelen is niet van hetzelfde kaliber als vlees van onverdoofd gemartelde dieren op de BBQ leggen en dat als o zo multicultureel verrijkend propageren.

Oud 16 juni 2012, 08:05   #259
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht

Inderdaad.

Oud 16 juni 2012, 08:06   #260
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zwanworstjes uitdelen is niet van hetzelfde kaliber als vlees van onverdoofd gemartelde dieren op de BBQ leggen en dat als o zo multicultureel verrijkend propageren.
Een ouwe videorecorder stelen is niet van hetzelfde kaliber als alle juwelen, alle cash, en de auto pikken. Maar je hebt wel nog steeds ingebroken.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be