![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien u dat méént, kan ik alleen maar hopen dat u NOOIT tot schooldirecteur wordt benoemd.
Het spijt mij niet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die VB-militanten hadden die schooldirecteur voor het gerecht moeten slepen. Dat zou pas een goede actie zijn geweest, waarbij ik die mensen zou hebben gesteund, zo nodig zelfs financieel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb als antwoord gegrepen naar symbolisme om het neutraal te houden: dat Adam en Eva kunnen gezien worden als symbolen van de eerste mens. Niet toegeven, in geen geval. Ik zou in een geschiedenis - of biologieles zelfs lichtjes provoceren: tegengestelde feiten gewoon naast elkaar leggen en ze voorschotelen. Het belangrijkste is dat leerlingen leren om na te denken. Geschiedkundige feiten zijn feiten. Voor mij was het als leerkracht belangrijk om aan lln door te geven dat de geschiedenis zich herhaalde maar altijd in een nieuwe vormgeving en context, en dat berichtgeving niet altijd betrouwbaar is. Dat bv binnen wetenschappelijke disciplines inzichten wijzigen naargelang nieuwe bevindingen en zelfs nieuwe zienswijzen, welke die ook zijn. EN dat ze elkaar soms tegenspreken. Dat is trouwens zeer toepasselijk op het vak biologie. Op een ouderavond daar eens mee uitpakken en dan vertrekken die ouders wel vanzelf. Zit je in een privé-school dan heb ik niets gezegd. Zit je in een staatsschool, geneer je niet en ga is effe duiken in de geschiedenis van athenea. Die hebben bij mijn weten en ervaring als leerling en als leerkracht altijd de individualiteit van de leerkracht als een vanzelfsprekendheid beschouwd. Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 juni 2012 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scholen van het GO zijn publiek bezit. Ze zijn staatseigendom net zoals bijvoorbeeld de gebouwen van De Lijn of bepaade lokalen in stations van de NMBS. Het gaat niet op dat leerkrachten, of personeel van De Lijn o van de NMBS die toegang hebben tot deze tereinen, daarvan misbruik maken om deze tereinen 'veilig' te kunnen gebruiken voor politieke doeleinden ttz pogen van kinderen te indoctrineren met hun politieke ideeën. Anderen mogen er toch niet komen..... Komaan zeg,... Doen ze dat wel, dat moeten ze kunnen aanvaarden, dat mensen met ander politieke iedeeën, zich dezelfde rechten toeëigenen. Zo zie ik het. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je voor de bemoedigende woorden. En wees maar gerust: ik bijt van me af, en ik word door mijn directrice door dik en dun gesteund! Provoceren kunnen wij als de beste ![]() Ik geef Nederlands en Duits aan 'Franstalige' leerlingen tussen 15 en (toch 'in theorie' ![]() In mijn lessen krijgen mijn leerlingen echter tegelijk ook 'filosofie', 'geschiedenis', 'maatschappijleer', 'politieke en sociale wetenschappen', ... en een zo brééd mogelijke waaier van 'cultuurproducten' (liedjes, gedichten, documentaires en andere films, ...) voorgeschoteld. Soms vind ik het spijtig dat mij per klas slechts 8 maanden met hoogstens 4 x 50 minuten per week ter beschikking staan. Ik ben nu al bezig aan de voorbereiding van mijn lessen voor volgend jaar, en ik heb alwéér nieuw materiaal op overschot.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 juni 2012 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval moeten zij de eerlijkheid durven opbrengen dat recht ook aan anderen te gunnen. Het VB zag het ook als hun plicht. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U keurt de actie van de school af, maar keurt deze van de politieke manifestanten goed om reden dat de actie van de school afkeurenswaardig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 ik eet op 2 ik nie opeten 1 bidden 2 nie bidden keuze: 2 ik nie opeten 2 nie bidden Reden: beniet geloofsgelovig , nie T-kopje !!!! klinkt misschien onnnozel/idioot voo sommige , i don'tgive a fucknig shit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 juni 2012 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf twee kippen geslacht en zonder kop bljven die ook enkele minuten doorspartelen. Dat zijn de zenuwen in combinatie met de spieren. Probeer aub objectief te blijven. Als je effe goed nadenkt worden dieren op de hallal wijze gewoon geslacht zoals mensen dat duizenden jaren lang gedaan hebben. In de slachterijen trend modern is er geen moer meer diervriendelijkheid. Maar verwar de situatie niet met de koeien die van Australië naar Indonesië gaan. Hoe die daar worden geslacht... Google 'Indonesië slaughterhouse' en dan kan je zien hoe de zaken daar bv verlopen. Het zou volgens een bron niet gaan om een algemene toestand... Enfin, ik heb daar zo mijn wereldervaring twijfel bij. Maar de niet hallal slachterinfrastructuur is geen ons beter. Geen ons. Ik eet heel graag vlees trouwens maar heel weinig. Ik zou heel graag mijn eigen vlees willen kweken en zelf en eigenhandig willen slachten of door iemand laten slachten waar ik zijn manier van slachten al gezien heb. Voor eigen gebruik. Die controle zou ik heel graag willen hebben. Dat ze dat eens leren aan kinderen op school: om in hun eigen behoeften te voorzien en de afhankelijkheid van weet ik wie terug te dringen. Pure leerstof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt nu eenmaal niet bij bedwelming. Doe nu niet of er geen verschil is tussen beiden, want dan kan men de verplichting tot bedwelming ook afschaffen. en verwijzing naar eeuwen slachten zonder verdoving is een beetje ridicuul. Dan kunnen we alles terug naar de middeleeuwen brengen (zijn we trouwens mee bezig). Maar dan ook operaties zonder verdoving aub. Zeker voor degenen die het zo'n goed idee vinden om de dieren niet te verdoven bij de slacht. (en varkens werden hier trouwens wel eerst met de hamer op de kop geklopt zodat die ook buiten westen waren alvorens de slagader werd doorgestoken om het bloed te kunnen opvangen). Gaia filmpje waar je het verschil tussen bedwelmde slacht en "halal" slacht goed kan volgen: http://www.youtube.com/watch?v=h_bZz...635F64662894EA
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politieke acties in een school zijn niet ok. Tegenacties dus ook niet. Het ene is geen excuus voor het andere. We hebben het hier over kinderen, en er is niks waar een mens zo emotioneel en beschermend over is dan zijn kinderen. Het VB had dat kunnen gebruiken om een serieuze "indoctrinatie van kinderen door onze islam-gezinde overheid"-slag te slaan, en in de plaats komen ze eruit als een partij van bullebakken die een schoolterrein binnendringen en zelf kinderen proberen te indoctrineren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ouwe videorecorder stelen is niet van hetzelfde kaliber als alle juwelen, alle cash, en de auto pikken. Maar je hebt wel nog steeds ingebroken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |