![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg je: wat heb jij precies gedaan voor de dieren?
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen dwingen om naar relatief schokkende dingen te kijken, dat is wachten op boze telefoontjes (als het niet meer is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Deze ook?
Citaat:
Ik trakteer Nynorsk op de terminologie die hij zelf gebruikt. Koekje ... deeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan is het probleem van huilende kindjes opgelost.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 16 juni 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk niet, omdat je niks DOET.
je komt niet verder dan wat mekkeren over dierenwelzijn, terwijl het je allesbehalve om dierenwelzijn te doen is. net als de rest van de meuk hier die "onze" manier van omgaan met dieren zo superieur vindt.
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die serieus begaan is met het welzijn van dieren, moeten gewoon geen vlees gaan eten voordat het welzijn van dieren ernstig is verbeterd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() Je weet niet wat ik voor dierenwelzijn doe. Zwijg er dus over en val anderen met je emotioneel geraaskaal niet lastig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat vind ik een van de grootste perversies van deze maatschappij: de overbeschermingscultuur, waarbij men mensen tracht af te schermen van hoe de wereld echt is. Met als gevolg dat zo goed als iedereen die ik ken geen crisissituatie aankan en kiest voor de "rationele" oplossing die mama en papa hebben aangeleerd: Weggaan van een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gast, Het maakt mij allemaal niet uit, ik zeg alleen dat het praktisch een stuk moeilijker word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je betere manieren kent moogt ge die natuurlijk in een wet proberen gieten. Dan hebben de slachthuizen zich daaraan te houden, ongeacht hun geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Het zal er nooit op vooruit gaan als men onder het mom van verrijkende multicultuur barbaarse praktijken accepteert en er zelf voor zorgt dat ze algemene regel worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() En wat jij zegt is waar, Nietzsche. De Westerling is een dikke vette loser, en hij praat zijn loser zijn nog goed door allerlei filosofie en rationaliteit erbij te betrekken om zijn gedrag goed te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Banneling
|
![]() Dat er diarree bestaat maakt van de drol nog geen taart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeleken met halalslachten is dat ook zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie dit artikel van deredactie.be : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...4_Scoten_VBers Drie Vlaams Belangers zijn dinsdag het atheneum van Schoten binnengegaan om worstjes uit te delen aan kinderen die deelnamen aan een halalbarbecue. De schooldirectie heeft een klacht ingediend tegen de militanten. Dat melden Het Laatste Nieuws en Gazet van Antwerpen.Dus volgens u liegen : De Standaard, Het Laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen en deredactie.be Wat een chance dat u het Nieuwsblad hebt, zeg!
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En soms kan weggaan van een probleem, erg verstandig zijn inderdaad. Nogmaals, theoretisch heb je een goed punt, maar praktisch gezien zie ik echt problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() Het probleem zijn de uitzonderingsregels op de slachtwetten. De linkse club wil daar niets aan veranderen uit vrees voor de reacties van hun importkiesvee. Terwijl ze hier zitten te janken over de agroindustrie, collaboreren ze wel duchtig mee in het instandhouden van die uitzonderingsregels (mbt rituele slachtingen). Hoe kan hun betoog dan geloofwaardig zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |