![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men vlees eet, moet men ook weten waar het vandaan komt. En niet wegkijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal ik de uitdaging wat groter maken? Als jij mij iets kan aanduiden waar ik gezegd of gesuggereerd heb dat iets 'Vlaams slecht' is, of waar de islam beter is dan iets anders, dan krijg je een uitgebreid verontschuldigend berichtje, en delete ik onmiddellijk mijn account hier, zo heb je van mij geen last meer. Kan je dat niet, dan verwacht ik verontschuldigingen. Ik hou m'n adem alvast niet in, want daar ben je naar alle waarschijnlijkheid te laf voor. Let's see you put some money where your mouth is... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou dat niet kunnen als onderdeel van een 'inlevingsfeestje'?Het gaat toch om een multiculturele praktijk? Waarom zeg je niet ronduit dat je die barbaarsheid liever niet toont omdat het de barbaarsheid en achterlijkheid ontsluiert van de cultuur die jij juist als "verrijkende" moeltikoeltie door de strot van schoolkinderen wil duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halal is geen gerecht, geen vleessoort, geen kwaliteitslabel. Alleen een vorm van discriminatie, vlees van dieren geslacht door eigen volk. Wat is het volgende, Spanjaarden die vlees meebrengen van dieren gedood in stierengevechten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar slaagt het VB er met dit soort acties alvast weer in om links in de gordijnen te jagen.
Goed bezig dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij illustreert uitermate goed waarom mensen eigenlijk niet meer verdienen dan zelf onverdoofd geslacht te worden.
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweerd dat mensen niet willen zien waar hun eten vandaan komt, en dat jij dat arrogant vindt. En dan stel jij dat scholen kinderen moeten verplichten om bezoekjes aan slachthuizen te brengen. Ik vraag mij dan gewoon af wat de echte meerwaarde daarvan is? Moeten we mensen aanpakken op hun arrogantie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga nog wat stieren spiezen in Spanje of andere dieren doodmartelen, in de veronderstelling dat het toch geen kwaad kan mits het onverdoofd slachten ook toegestaan is en door geindoctrineerde morons als diervriendelijk wordt onthaald. Laatst gewijzigd door Zenit : 16 juni 2012 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite pleit je voor minder kennis. Dat die kennis, omdat die kennis niet comfortabel zou zijn, niet overgedragen moet worden. Tja, zo houdt het dierenleed zich in stand, he. Doordat mensen niet (willen) zien hoe het aan toe gaat in slachthuizen, kunnen ze die dingen wegabstraheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Восход-1;6172544]
Citaat:
Sinds men ons een multiculturele samenleving wil opdringen, krijg ik dikwijls de indruk dat al die jaren dierenbescherming en GAIA niets, maar dan ook niets, hebben opgebracht.
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb jij precies al voor de dieren gedaan? Ik ben iedere dag, van bij het opstaan tot het slapen, bezig met het proberen oplossen van de miserie die mensen dieren hebben aangedaan. Alleen de voorbije 4 weken al heeft me dat minstens 300 euro gekost. Wat heb jij gedaan?
![]() |
![]() |
#556 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan dan ook gewoon berichten negeren waarin dingen verduidelijkt zijn, en doen alsof dat nooit gebeurd is. Een voorbeeldje: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 16 juni 2012 om 14:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
idd, in dit verhaal zijn het die vb'ers die Vlaanderen belachelijk maken, wij zijn het land van zwaaan (ze hadden zich waarschijnlijk ook niet eens verkleed als aliens). Hun creativiteit is wederom goed in de verf gezet.
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() [quote=Marie van de koster;6172579]
Citaat:
Het gaat hier om dierenwelzijn. Over halal en kashrut kan geen discussie bestaan, die praktijken moeten kordaat worde bestreden. Maar dat is geen excuus om te zeggen dat het bij ons zo goed gaat. En voor de VB-ers: ikke tegen dierenpijntje dat niet halal is betekenen niet dat ikke voor halal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |