![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga me niet naar het dierlijke niveau verlagen om onverdoofde slacht te vergoelijken. Heb ook al zo'n documentaire gezien waarbij de leeuwen aan het beest beginnen te peuzelen alvorens het dood is. Misschien kunnen we die richting ook nog uitgaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Staatssecretaris
|
![]() Enkele citaten uit het artikel in de standaard 19juni 2012, opinie& analyse blz 21 auteur :Selahattin Koçak SP.A-schepen in Beringen.
Citaat Ik weet dat je dit niet bewust doet, maar alleen al de vraagstelling 'Welke islam willen we?' maakt duidelijk dat je toegeeft aan de stelling die eigenlijk door extreemrechts is uitgevonden: 'Nee madam, deze islam wil¬len we niet, den deze wel'. Zo werkt het niet, Chokri. Er is geen islam-light en er is geen gematigde moslim. Dat zijn termen, uitgevonden door extreemrechts en door onze media om het ene te vergelijken met de andere. Net zoals de term goede en slechte Turken. Einde citaat Uit citaat blijkt duidelijk hoe moslims denken over de islam-ligth. Raar dat hij de onderdeling toeschrijft aan extreem rechts, die enkel spreken over de (radicale) islam, of mag hij zijn Spa (in uitbreiding de linkse poco loco kerk ) niet in discrediet brengen. Wie hangt de gedachte aan van een islam-light citaat Soms zie je op tv hoe allerlei leiders van landen met een islamitische inslag er misbruik van maken. Maar je ziet het ook hier bij ons, hoe sommige imams onrecht en achterstand van moslims misbruiken en de islam dan als antwoord aanbieden, met het bekende gevolg dat de al aanwezige identiteitscrisis van de jongeren een invulling krijgt die ons niet zint. Einde citaat De hoge criminaliteitsgraad is natuurlijk het gevolg van onrecht en achterstand van moslim, nooit maar ook nooit blijken zij oorzaak te zijn enkel slachtoffer citaat Mag ik het met een voorbeeld zeggen: waar was de massale veroordeling van het inci¬dent van vorige week, toen drie Vlaams Belangers in een school een halalbarbecue verstoorden en Zwan-worsten uitdeelden? Een paar dagen voordien had ik net opgeroepen om de stille moslims een stem te geven en met een manifestatie duidelijk te maken dat ons antwoord op Sharia4Belgi-um 'niet in mijn naam' luidt. Maar ik ontving mails van boze moslims die zeggen dat ze niet willen meewerken aan de manifesta¬tie omdat ze niemand van de Vlaamse politici hebben gezien die afstand nam van de Zwan-actie. Einde citaat Let vooral op de stelling halalbarbeque niet barbecue MET halalvlees. We wisten al de moslims gezegend zijn maar dat ze ook verder in de tijd (een paar dagen) kunnen kijken is weer iets nieuws
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u ook in mijn buurt, en dat is er dan nog een waar er een vrij goede 'mix' van allerlei culturen te vinden is, wel een aantal halal-slagerijen of -eetgelegenheden tonen. Maar anderzijds hoef ik niet de minste moeite te doen om ook niet-halal-producten te vinden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 juni 2012 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er verschijnen hoe langer hoe meer stickers aan de ramen van eetgelegenheden met de melding dat je daar halal kunt eten. Gewoon even uw ogen opendoen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 juni 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé we zullen met google street view eens naar de Nieuwstraat gaan. Waar moet ik kijken?
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uzelf niet te gemakkelijk maken hé: gaan speuren in het veld.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was mijn vraag te concreet voor jullie? Sorry dat ik u niet op uw woord geloofde ![]()
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap bij o Cool kom ik ook niet meer binnen .
Er stond daar een diepvriezer met halal vleeskroketten. Maar goed , ze zijn toch nagenoeg failliet. En maar goed ook . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderschat het linken niet van het onderbewustzijn van een mens: schoolplaats-worstjes-mannen-indringen. Twee vliegen in één klap op marketing gebied: de 'consument van media' legt zo de link met aanslagen op scholen en ook op kindermisbruik. Snap je dat nu niet? Pure antireclame. Begrijp dat toch. De aanhangers van VB zullen dit goedkeuren want zij accepteren zowat alles maar ik neem aan dat VB deze actie niet heeft gedaan om nog eens een teken van leven te geven aan trouwe aanhangers. Ik mag toch aannemen dat ze de bedoeling hadden om andere mensen warm te krijgen voor hun zaak? Ja? Wel, die actie gaat hier niet op. Averechts effect gegarandeerd. Oma's en opa's denken twee keer na ook al zullen ze dat niet 'zeggen'. Elke politieke partij die zichzelf respecteert dient ver weg te blijven van scholen. Ver weg. Wat de alternatieven zijn? Om de media te hebben? En in orde te zijn met de grondwet? Hier is er eentje. Vraag een toelating om in Brussel een varkensrassententoonstelling te houden. Weet je wel hoeveel varkensrassen er zijn? Er zijn zelfs varkens die je op de wei kunt houden en die hun biggen zonder hulp goed kunnen voeden. HET varken heeft menige familie hier door WOII gehaald. Voeg er een snuifje historie aan toe met Jeroen Bosch en met anectdotes literair of niet over het varken. En de plaats in Brussel? Ik neem aan dat dat even niet kan in het Museum van Schone Kunsten. De Botanique misschien? De oude slachterij in Anderlecht? Ik heb dit effe uit mijn duim gezogen. Voor locaties valt er altijd al iets te bedenken in volstrekte overeenkomst met de vanzelfsprekendheid van de praktijk van de grondwet. Als een burgemeester weigert wegens bepaalde gevoeligheden en het gevoel van 'provocatie' terwijl het dat helemaal niet is in gronde, dan heb je enkele slimme advocaten nodig om verder te borduren. Haal de pers dan, zou ik zeggen. Gewoon doen wat eigenlijk iedereen wilt doen: ondernemend zijn in om het even welke plaats binnen de landsgrenzen. Ik heb nog vele ideeën maar waarom zou ik die vrijgeven? VB heeft de know-how niet om er mee om te gaan en ze op een goede manier te gebruiken. Zwanworstjes zijn een product van Unilever.; een mega multi-national met veel bloed aan de handen. Ga eens klappen met een 'ambachtelijke' beenhouwer hier die op terrein zijn beesten gaat kiezen om ze vervolgens na slachting te verwerken en te verkopen. Diegene die die actie heeft gepland - wie dat ook is- heeft zijn huiswerk niet gedaan. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 juni 2012 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mensen die zwan steunen zijn geen Vlamingen en maken Vlaanderen ten schande en lachen in het gezicht van onze Vlaamse boeren! Dat is zowat de enige boodschap die het vb hier verspreid .
![]() |
![]() |
#439 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal ff duren eer ik terug in Brussel kom maar ik zal dan eens een oplijsting maken.
![]() |
![]() |