Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2012, 01:50   #261
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik denk niet dat ik je dat hier zomaar zou vertellen.
Dat bebrijp ik ten zeerste . Ik zou me er ook niet echt openbaar bij aansluiten of mee uiten in het openbaar , maar als het moest uitbasten in een echte oorlogsituatie zou ik zeker mijn steun betuigen aan hun kant strijden .

Ik geloof ook niet meer in een humaan tergtrekken van de islaam uit Europa , hun stelling is duidelijk overheersen .

Ik voel me altijd in het buitenland "te gast " bij hun ligt dat duidelijk anders .

Je biedt hen iets te drinken aan en ze vinden zich al eigenaar van uwe frigo .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 01:55   #262
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Dat bebrijp ik ten zeerste . Ik zou me er ook niet echt openbaar bij aansluiten of mee uiten in het openbaar , maar als het moest uitbasten in een echte oorlogsituatie zou ik zeker mijn steun betuigen aan hun kant strijden .

Ik geloof ook niet meer in een humaan tergtrekken van de islaam uit Europa , hun stelling is duidelijk overheersen .

Ik voel me altijd in het buitenland "te gast " bij hun ligt dat duidelijk anders .

Je biedt hen iets te drinken aan en ze vinden zich al eigenaar van uwe frigo .
Oh, maar ik durf me best te uiten daarover in 't openbaar hoor, heb ik geen problemen mee, heb van thuis uit meegekregen dat ik nóóit moest zwijgen of buigen als 't om m'n principes gaat, en al zeker nooit voor hoefde te schamen, maar in België is alles zo...euhm...bekrompen. Enge mentaliteit.
VvM is al effe zoek. Vanaf 't moment dat je veroordeeld kan worden voor je mening leef je in 'n dictatuur.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 01:55   #263
Klarekijk
Banneling

Standaard

Wij zijn altijd tolerant geweest , en dat speelt in het voordeel van mensen met het doel overheersen in het achterhoofd .

We leren en worden verdraagzaamheid ingeprent en respect te uiten .

wie er voor stond om zijn identiteit en nationalisme te beschermen werd verwezen naar een cordon sanitair , ik noem dat een zekere zin van volksverraad .
Oud 25 juni 2012, 01:58   #264
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zijn altijd tolerant geweest , en dat speelt in het voordeel van mensen met het doel overheersen in het achterhoofd .

We leren en worden verdraagzaamheid ingeprent en respect te uiten .
Dat zijn erg mooie doelstellingen, als er sprake is van 'wederkerigheid', die is er niet.
Citaat:
wie er voor stond om zijn identiteit en nationalisme te beschermen werd verwezen naar een cordon sanitair , ik noem dat een zekere zin van volksverraad .
Welkom in BelZiek!

Toch blijft 't je geboortegrond en zie je met lede ogen de teloorgang aan...
Oud 25 juni 2012, 02:02   #265
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik hoorde mijn grootvader zo vaak vertellen dat er in de oorlog buren / vlamingen waren die s'nachts de Duitsers / de vijand eten gaven en te slapen legde .
ze noemden dat " de zwarten "
dat soort mensen werden echt wel terecht geviseerd door de burger bevolking .

je kan je nu wel voorstellen hoe het er zal aan toegaan mocht het tot een oorlog komen , als al de moslims die al jaren in het westen wonen morgen soldaten en moslimstrijders herbergen , onze taal spreken en de weg s'nachts beter of even goed kennen als wij, dat het best een moeilijke strijd zal worden .
Oud 25 juni 2012, 02:04   #266
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik wil ook niet leven zoals daar. En daarom moeten wij ervoor zorgen dat wij sterk genoeg staan om dat niet toe te laten.

Maar dat gebeurt blijkbaar niet.

En dat is het echte probleem. Waarom zijn wij ineens zo geworden?
Wij - althans ìk - bèn nìet zó geworden...tot m'n allerlaatste snik zal ik er tegen in opstand komen...

Slaaptijd nu...
Oud 25 juni 2012, 02:04   #267
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijn erg mooie doelstellingen, als er sprake is van 'wederkerigheid', die is er niet.

Welkom in BelZiek!

Toch blijft 't je geboortegrond en zie je met lede ogen de teloorgang aan...
Wel , laat mij toegeven da het me meer en meer iriteerd , en als ik er in slaag te verzilveren wat ik in jaren heb opgebouwt zou ik wel eens durver migreren .
Oud 25 juni 2012, 02:06   #268
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij - althans ìk - bèn nìet zó geworden...tot m'n allerlaatste snik zal ik er tegen in opstand komen...

Slaaptijd nu...
Ook slaap wel..... of ben morgen een wrak , heb veel werk te doen .
Oud 25 juni 2012, 02:06   #269
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoorde mijn grootvader zo vaak vertellen dat er in de oorlog buren / vlamingen waren die s'nachts de Duitsers / de vijand eten gaven en te slapen legde .

je kan je nu wel voorstellen hoe het er zal aan toegaan mocht het tot een oorlog komen , als al de moslims die al jaren in het westen wonen morgen soldaten en moslimstrijders herbergen , onze taal spreken en de weg s'nachts beter of even goed kennen als wij, dat het best een moeilijke strijd zal worden .
Niemand zei dat 't makkelijk zal zijn, 't is nooit makkelijk geweest...'t had zó vermeden kunnen worden, met capabele politici...

Truste.
Oud 25 juni 2012, 02:34   #270
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik tussen de regels lees, denkt U dat er eerst een golf van geweld zal moeten ontstaan vooralleer het westen zich massaal tegen hun aanwezigheid zal verzetten ?
Ik denk dat er eerst op massale wijze een golf van frustratie zal moeten ontstaan onder de autochtone bevolking, en dat is zeker nog niet voor vandaag of morgen. En als dat dan zover is zitten er hier veel meer allo's dan auto's en dan is het burgeroorlog.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 02:44   #271
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De tijd zal 't leren.

...
De tijd zal het inderdaad leren.
En de laatste tijd hoor ik meer en meer oudere mensen zeggen: '' Ik en mijn kinderen zullen het niet meer mee maken maar ik maak me zorgen wat mijn kleinkinderen te wachten staat als die vreemdelingen hier de baas worden.''
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 03:12   #272
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat homo's het verschil kunnen maken tussen islam en migratie of vrede. Ik geef hen evenzeer niet de schuld nog de oorzaak. Ik begrijp echt weer niet waarom je dat gedoe er opnieuw moet bijhalen .
Versta ik ook niet, je kan in mijn ogen perfect anti-homo enz.. zijn en toch ook anti-islam. Het zijn 2 verschillende zaken. Trouwens zijn veel pro-homo enz.. en homo's zelf meestal pro-islam. Waarschijnlijk omdat islam iets exotisch heeft. Dat ze af en toe klop krijgen zoals onlangs op LO-Antwerpen blijkt een risico te zijn dat ze er graag bijnemen. Maar ik kan mis zijn want ik ben in al die verschillende soorten en geaardheden niet zo erg goed thuis.

Met "enz.." bedoel ik al de verschillende andere soorten zoals bi, transgender, lesbisch ...
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 06:00   #273
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bang

xenofobie/Islamfobie

Q.E.D.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 25 juni 2012 om 06:02.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 08:07   #274
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Maar die foben lopen wel eens met een wapen of een bom rond. In dat geval moeilijk te ontwijken vrees ik.
Wil je nu zeggen dat die foben ook de gewoonte hebben om zichzelf te laten ontploffen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 08:55   #275
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik wil ook niet leven zoals daar. En daarom moeten wij ervoor zorgen dat wij sterk genoeg staan om dat niet toe te laten.

Maar dat gebeurt blijkbaar niet.

En dat is het echte probleem. Waarom zijn wij ineens zo geworden?
Eén, maar zeker niet de minste, van de véle oorzaken:

"Television, drug of a nation, breeding ignorance and feeding radiation."

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 09:14   #276
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

daarom noemt men het ook "het paard van Troje".
Trouwens, spijtig genoeg vind ik de link niet meer terug, maar in feite hebben ze indertijd op EXACT dezelfde manier Al Andalus onderworpen: eerst met een paar arbeiders komen werken, dan met een paar families, dan met een paar dorpjes etc... tot ze handel konden drijven en de macht in handen hadden. En toen zijn ze een duizendtal jaar gebleven zeker? RE-conquista heet niet voor niks HER-verovering.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2012 om 09:16.
Oud 25 juni 2012, 10:15   #277
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
xenofobie/Islamfobie
Citaat:
Voorstanders van het gebruik van het woord vinden angst voor de islam een vorm van xenofobie, een angst voor alles wat vreemd is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie
Te gek voor woorden dus. Klopt van geen kanten.

Citaat:
Gebruikers van de term islamofobie gaan ervan uit dat de belangrijkste reden voor islamofobie onwetendheid is http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie
Er is inderdaad sprake van onwetendheid maar dan bij de gebruikers en uitvinders van het woord 'islamofobie' (om de islam uit de wind te zetten) niet bij diegenen die als 'islamofoob' bestempeld worden.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juni 2012 om 10:19.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 10:20   #278
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Te gek voor woorden dus. Klopt van geen kanten.
maar allez smiley, ge hebt toch ook mensen met een nazifobie? of telt dat niet?

Oud 25 juni 2012, 11:19   #279
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Tis huilen met de pet op, nietwaar?
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 11:33   #280
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wil je nu zeggen dat die foben ook de gewoonte hebben om zichzelf te laten ontploffen?
Breivik?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be