![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#364 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=134
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#366 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar je wat gezegd hebt?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 9 augustus 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het voor de Franstaligen belangrijkste deel, zijnde de schijnsplitsing van BHV, die hen in alle geval op zijn minst hun corridor met Wallonië moet verzekeren, is wel al gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Daar ging het niet over. Het ging erover of Brussel een evenwaardig gewest was of niet.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 9 augustus 2012 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De Nederlandstaligheid en de Francité staan in Brussel in een konkurrerende konjunktiepositie. Wat goed is voor de ene is slecht voor de andere en omgkeerd. Die verhoudingen zijn als kommunicerende vaten; de zandkorrel is ofwel in het bovenste ofwel in het onderste glas; het gewin voor de ene is het verlies van de andere. Soms is het leven verrassend eenvoudig.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat doet zich dan voor als Vlaams-nationalistisch. Met dat soort wishful thinking en niet-strategie hebben de Franstaligen op voorhand gewonnen, natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij het bent met een flater op datgene dat voor de discussie relevant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Europees Commissaris
|
![]() #373 Kinderen.....
![]() Noem mij 1 FDF-eis met betrekking tot de NL-gemeenschap die in het voordeel van de NL-taligen is?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat het eigenlijk niet bevorderlijk is voor de discussie, zal ik er na vijf fouten mee ophouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een conjunctie = beiden aan 1 kant. Concurrerend = tegen elkaar. Dus aan dezelfde kant tegen elkaar. Mja: Vlaming en Waal staan elkaar te betwisten op Vlaams grondgebied. Communicerende vaten kennen geen onder en boven, want staan steeds op hetzelfde niveau. Wat u bedoelt zal een zandloper zijn. ![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 10 augustus 2012 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog drie fouten te gaan. Je maakt het me wel heel gemakkelijk, met bijna in elk bericht een fout. Laatst gewijzigd door Robinus V : 10 augustus 2012 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoeld werd dus het tegendeel, zijnde: oppositie!
![]() Maar ge gaf er anders wel een mooie draai aan....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 00:13. |
![]() |
![]() |