![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet helemaal hetzelfde als "Vlaanderen vertikt het." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb immers het verdrag der 24 artikelen niet ondertekend! ![]() Dat verdrag was overigens zeer kontroversieel: 59 kamerleden stemden voor aanvaarding en 42 voor verwerping van de XXIV artikelen in '39.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar het IS niet wederkering. België leeft niet in mij! ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die dit forum serieus nemen zijn zonder het zelf te beseffen nog grappiger.
Laatst gewijzigd door SDG : 10 augustus 2012 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het nu ? Putch of referendum ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() eerst referendum
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2012 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Europees Commissaris
|
![]() Een referendum over een putsch!
![]() Maar niet noodzakelijk in die volgorde.... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een refendum voor alle België. Wat is de vraag van het referendum ?
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Europees Commissaris
|
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verfraaiing is idd positief. De laatste tijd nog in Brussel geweest? Ik ben stomverbaasd over de verfraaiingen die deze stad de laatste tijd heeft ondergaan. Het Brusselse gewest ondersteunt vernieuwing dan ook met de nodige subsidies. http://www.brussel.irisnet.be/wonen-...esting/premies |
||
![]() |
![]() |