![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali en consoorten, meestal grote voorstanders van bendeleider jajah, hebben ook zijn racistische ideeën overgenomen en onderschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Iets anders Ali... Hoe zou je er tegenover staan als de moslimgemeenschap in België (die zich op basis van jullie groot aantal) een eigen stukje land zou gaan krijgen met een eigen bestuur en economische aanpak ! Zou je dat zien zitten, of toch liever niet ?
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heden ten dage, bent u ook belg en hebt u dezelfde mogenlijkheden als andere belgen. Ik vind dat geweldig, hoe uw ouders door in een vreemd land te gaan wonen en werken, betere mogenlijkheden voor hun kind afgedwongen hebben. Denkt u niet dat het beter zou zijn om terug te streven naar een win-win situatie in plaats van op de bres te springen met extremistisch tuig dat voor geen enkel compromis te vinden valt? Het enige dat u bereikt is dat partijen zoals het Vlaams Blok nog meer stemmen halen en dat het conflict tussen de moslimgemeenschap en de klassieke Belg, die uw ouders ooit de mogenlijkheid gaf een beter leven te creeren, groter wordt. Hier heeft niemand baat bij. Misschien staat u inderdaad op de loonlijst van het VB.
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als de arabische landen de beslissing van de VN hadden aanvaard dan waren er nu een joodse en een palestijnse staat in Palestina. Als de arabische landen er indertijd in waren geslaagd de joden in de zee te drijvan dan was er geen palestijnse staat, want dan hadden ze alles netjes onder elkaar verdeeld. Dan waren de palestijnen er even goed af als de koerden... (denk maar aan de bloedig neergeslagen palestijnse opstand in Jordanië) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Antoneke: 1. Ik heb al genoeg aangegeven dat ik Vlaming ben... 2. Mijn partij en die van u heeft al aangegeven de Palestijnse zaak te steunen... 3. Op mij heb je nog nooit met argumenten gereageerd, alleen met holle zever als: "Je bent een moslim die zich verschuilt achter een Vlaamse naam en de NVA mengt met de Palestijnse rotzooi..." Gaat het je petje een beetje te boven, brave jongen? 4. Forum-ketter: de eerste maanden dat jij hier geregistreerd was, was je ook een 'ketter'... 5. Eéndagsvlieg: de eerste dag beschuldigde je mij er al direct van een ééndagsvlieg te zijn en zie: ik ben er nog steeds... En toch blijft hij zijne zever verkondigen, domme jongen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve een aantal marginale partijen zoals de racistische en antisemitische partij Resist (zeg maar Abu Jaja). Maar dat wil niet zeggen dat jij weet welke MIJN partij is. Ik heb het dikwijls gemeld, maar ik neem aan dat jij uit vooroordeel de verkeerde partij gaat noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik steun allesbehalve Hamas en consoorten, maar wel de Palestijnse bevolking. Ik heb ook niks tegen joden (alleen dat ze zich naar mijn mening wat al te veel verstoppen achter de holocaust) of Israël an sich (al vind ik wel dat de VN een enorme blunder heeft gemaakt in dit verband) en ik zou helemaal niet voor een oorlog tegen Israël zijn, alleen dat zij de Palestijnen de kans geven orde op zaken te stellen en dat moet dan gebeuren via de VN, met een internationle troepenmacht... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De palestijnen moeten ophouden met hun terrorisme en serieus nadenken wanneer israel bereid is een oplossing te aanvaarden zoals met Clinton in 2000. De Israeli's moeten ophouden met het hard terugslaan zonder rekening te houden met de mogelijke burgerslachtoffers en moeten ernstig overwegen een aantal pijnlijke concessies te doen, zonder gesjacher. Dit is een gebalanceerde en onpartijdige houding van mij. Jouw houding is partijdig omdat je de palestijnen wel steunt, maar de joden en israeli's voorwaarden oplegt. Verder zouden twee vlaggen (palestina en israel) of geen vlag, objectiever overkomen. Wat betreft min partij, het is niet het NVA. Noch het Vlaams Blok, want volgens mij dacht je hieraan in je vorige posting. Ik stem op het Liberaal Appel, vanwege mijn diepe ontgoocheling voor de VLD. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar mijn ontgoocheling. De meest linkse regering ooit heeft ook het meest geblunderd ooit. Wat een slecht beleid. Jongens, jongens. En ik was nog zo blij toen Verhofstadt de verkiezingen had gewonnen. Nu weet ik beter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Mja,
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent duidelijk geen blauwe. Maar op wie stem je dan?
Zeg maar, op wie heb je bij de vorige verkiezingen gestemd, en op wie ga je nu stemmen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Groen gestemd & groen zal ik stemmen.
![]() Ai ai, nu zit de kat op de koord... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jouw volstrekste democratisch recht. Ik respecteer ieders mening.
Er is uiteraard wel een 'maar'.... 1. Ik vraag mij toch af of je ondertussen niet door hebt dat die groenen niks goed hebben gedaan en dat het een stelletje amateurs is. Kijk, ik was een VLDer en heb gezien hoe onbekwaam Verhofstadt en zijn paars-groene club zijn. Daarom kies ik nu voor het Liberaal Appel. 2. Verder begrijp ik nog altijd niet hoe men extreem-links kan zijn. En de groene kommunisten zijn dat zeker. Ooit was Agalev een sympathieke, alternatieve milieupartij. Maar dat is verleden tijd. De stichter pater Versteylen werd door een jonge garde aan de dijk gezet en die houdt er een heel andere, verborgen agenda op na. Figuren als Mieke Vogels, Jos Geysels en Eddy Boutmans komen stuk voor stuk uit de extreem-linkse hoek van het politieke spectrum: RAL, SAP, Trotzkisten, communisten, marxisten ... Zij hebben Agalev gekaapt om zich een weg te banen naar de macht. De groene vlag van Agalev is een vlag die de lading al lang niet meer dekt en die alleen nog moet dienen om onschuldige, niets vermoedende kiezers om de tuin te leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() En ook ik respecteer jouw mening en stel dan ook voor dat we dit uitpraten bij de partijstandpunten zodoende dat ik deze onzin kan ontkrachten.
![]() Bvb bij de topic: wil je de wereld naar de kloten, stem AGALEV! vond het al van in het begin een prachtige titel, getuigd van veel verstand. ![]() |
![]() |
![]() |