![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eén ding is duidelijk, zolang Bart aan de macht is zit een regenboogcoalitie er niet in.
Bam-snelwegbruggen uitgezonderd, is Bart de Burgervader niet echt een bruggenbouwer.
![]() |
#1104 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In "Reyers laat" gaf prof. Vermeersch BDW over (bijna) de ganse lijn gelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prof Vermeersch is dan ook een N-VA'er hé...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 |
Banneling
|
![]() Schitterend. Mocht een paar uur langer duren.
Ik denk dat ik die neutraliteit maar niets vind en pleit voor verdraagzaamheid, communicatie, ingetogen discussie. Die neutraliteit laat de dingen maar onderhuids gisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef de Wever dus gelijk in zijn opvatting, bovendien is wat hij zegt waar, Janssens heeft die neutraliteit in gang gezet en de Wever trekt dit gewoon door. Trouwens, ken nogal wat homo's en lesbiennes, nog nooit gehoord dat zij het nodig vonden om op het werk uit te komen via uiterlijke kenmerken voor hun geaardheid. Ik zie in veel reacties dan ook geen " opkomen voor homo's" maar gewoon politieke afrekening naar de persoon van Bart de Wever,blijkbaar hebben sommige politieke richtingen het er lastig mee dat hun monopolie op bestuurlijk vlak in Antwerpen doorbroken werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kwam er vaak op neer dat ze eigenlijk tot dezelfde conclusies en probleempunten kwamen maar de manier waarop deze ontstaan zijn uit de geschiedenis, daar waren ze het helemaal niet eens met elkaar. Soit, ik vond het voornamelijk interessant om zien omdat je nu echt kon horen waar De Wever zijn ideologie vandaan haalt en waarom.
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor het overig waren ze het over de inhoud meestal grondig oneens. Wat mij uit deze terzake vooral bijblijft is wanneer BDW het heeft over de kerk. Ik kreeg de indruk dat hij voorstander was om het geloof te (mis-)gebruiken om de bevolking in het gareel te houden. Dat deed mij toch de wenkbrauwen fronsen. Laatst gewijzigd door pajoske : 7 februari 2013 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij een holibi T-shirt als voorbeeld gaf was in zijn geval verstandig want één ding kan men hem niet verwijten en dat is dat hij homofoob zou zijn. Bart De Wever draait plaatjes op homofuif
![]() |
![]() |
#1116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ueBYKHsXunI http://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=vXyRa1ZYIy8 Laatst gewijzigd door BonBon : 7 februari 2013 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(nu een twijfelende mens scoort altijd een goed puntje van mij) (maar ook niet teveel want een politicus moet de richting kunnen aan geven...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was dan ook ironisch bedoeld. Voor zover ik Vermeersch ken laat hij zich niet in een partijpolitiek hoekje duwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervolgens werd de vraag gesteld of de politiek dan die morele guidelines moet aanreiken en daar was De Wever het niet mee eens. De politiek is er om een juridisch kader te scheppen, niet om een moreel kader te scheppen. Soit, dit staat in elk geval mijlenver van de kerk als middel om mensen in het gareel te houden. De wever is daar absoluut GEEN voorstander van. Het sociale weefsel moet die guidelines bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik snap wel dat je nood kan hebben aan zelfexpressie d.m.v. kleding. De kleding fungeert dan als medium om een doel te bereiken. Ikzelf voel me ook niet goed in een maatkostuum met strakke das rond de nek. In dit specifieke geval gaat het over zelfexpressie van homo's, een groep die het in de maatschappij al wat moeilijker heeft. Als deze homofiele personen nu een t-shirt met regenboog print willen dragen, so be it... Ze zijn toch nog steeds politiek neutraal? In het bedrijf waar ik werk lopen er verkopers rond met gele broeken en licht blauwe hemden... Is dat dan veel beter?
![]() |