![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om over het morele aspect maar te zwijgen. Als koepel boven een vakbond (ACV) staan, waarbij die vakbond ganse dagen fulmineert tegen zaken zoals DBI en Notionele intrestaftrek. Om dan geniepig zelf het spelletje te spelen. Bovendien je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn eerste twee punten uit mijn betoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om over het morele aspect maar te zwijgen. Als koepel boven een vakbond (ACV) staan, waarbij die vakbond ganse dagen fulmineert tegen zaken zoals DBI en Notionele intrestaftrek. Om dan geniepig zelf het spelletje te spelen. Bovendien je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn eerste twee punten uit mijn betoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Knack Laatst gewijzigd door Jakko : 3 maart 2013 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over de eerste twee punten in mijn bericht nr #113
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is je vraag eigenlijk daar over ? Wat mij betreft staat het je vrij om op jouw manier de feiten weer te geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Zelfs zingende mensen moeten al niet meer van het acw. Het net rond het acw is nu wel bijna helemaal toe. Zelfs het zootje van het vlaams nationaal zangfeest valt nu het acw aan. Zeker aan het hengelen naar subsidies nadat ze voor de opgang van de n-va het minder fascistische vlaams nationalisme hadden links laten liggen of omwille van De Wevers uitspraken over de traditionele Vlaamse Beweging die maar beter kan ophouden te bestaan. Of misschien was dat laatste maar voor de schone schijn om normale mensen geen schrik aan te jagen met uniformen, muziekkapellen en vaandels.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 3 maart 2013 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit ik besluit dat je 1) omtrent het bedrog t.a.v. de eigen aangeslotenen (aandeelhouders in een CV op aandelen die wijsgemaakt werden dat ze "spaarders" waren) en 2) omtrent de poging het gelijkheidsbeginsel tussen de aandeelhouders te doorbreken (via een extra staatswaarborg) blijkbaar niets te vertellen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=161350 Moet de regering borg staan voor Arco (Acw).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Jean-Marie dan geen gelijk met zijn analyse van de keizer van Oostende misschien? Jean-Marie had als Einzelganger niet de allure om een succesvolle partij te verankeren, maar dat wil nog niet zeggen dat zijn 'discours' niet nuttig of juist zou zijn.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici moeten zaken waarmaken, geen lasterlijke boeken schrijven over andere politici. Dat houden ze beter voor hun memoires.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is dan wel waarom Belfius er nog één heeft uitgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 de staaatswaarborg kwam er als vangnet om Arco, tegen beter weten in, nogmaals (geleend geld) in het zinkende Dexia te doen stoppen 3 de winstbewijzen zijn van BACOB/DVV via diverse verkopen bij Belfius bank en verzekeringen gekomen. ze zaten van voor de verkoop van BACOB in de vennootschap waar ze tot januari dit jaar zaten. Aangezien ze genoteerd werden in de boeken als toekomstige verplichting, zijn ze waarschijnlijk bij de verkopen, telkens van de koopsom afgetrokken. Dat dit nu zou afgekocht worden tegen minder dan de boekwaarde is inderdaad een goede zaak voor Belfius, en zeker niet op de rug van de belastingbetaler, zoals lieden met bijbedoelingen willen laten uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn ook mensen en organisaties met "fatsoen", die wachten tot de zaken onweerstaanbaar aangetoond werden door de bevoegde diensten, alvorens zware beschuldigingen te uiten. Het feit dat er steeds opgeschoven wordt, weg van de oorspronkelijke beschuldigingen, naar ministers en hun adviseurs toe, toont eigenlijk al aan dat er tot nu toe niets "hard" is, en dat men wanhopig op zoek is om via venijnige vragen alsnog iemand op een onnauwkeurigheid te betrappen. Zielige manier om aan politiek te doen. Ofwel zijn ze zelf dom, ofwel niet, maar appelleren ze op de dommigheid van het kiesvee met hun halve waarheden en hele leugens. beide zijn bedenkelijke praktijken. Het enige dat zal overblijven zal de "morele" component zijn. Doel van de 5e kolonne bereikt bij de verovering van vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De ene moet alles op tafel leggen, en de andere mag uit zijn nek blijven lullen. Transparantie? Ware bedoelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De aanval op ACW is een poging om die politieke en economische tegenstander te vernietigen, of minstens sterk te verzwakken, om ruimte te hebben voor (groeps)egoisme. Voor dat doel verenigen alle nationalisten zich graag. |
|
![]() |
![]() |