Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 juni 2013, 10:11   #101
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

De aandacht van het onderwerp afleiden door weer maar eens vrouwen belachelijk te maken en tot seksobject te degraderen is absoluut schandalig.
Oud 18 juni 2013, 10:12   #102
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Nee, Txiki, gewoonlijk vind ik u heel sympathiek en plezant. Maar hier hebt u geen gelijk. Heel dikwijls worden vrouwen bijzonder kleinerend behandeld op dit forum. Waarom denkt u dat er hier zo weinig vrouwen komen?
Omdat ze inkopen moeten gaan doen om dan het eten klaar te maken en daarna af te wassen en te kuisen?

k&k

Last van de warmte, Marie? Hier, drinkt u ne goeie frisse Oude Kriek Boon
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 18 juni 2013, 10:12   #103
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, Txiki, gewoonlijk vind ik u heel sympathiek en plezant. Maar hier hebt u geen gelijk. Heel dikwijls worden vrouwen bijzonder kleinerend behandeld op dit forum. Waarom denkt u dat er hier zo weinig vrouwen komen?
Politiek interesseert vrouwen over het algemeen minder?

Volgens mij is het overigens het overgrote deel van de tijd voor de grap. Niets belet U om wat seksistische zever over mannen te posten. Als er hier ergens nood aan is, is het aan variatie.
Oud 18 juni 2013, 10:12   #104
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

dit mag dan wel blijven staan

http://forum.politics.be/showthread.php?t=187361

objectiviteit troef
Skobelev is offline  
Oud 18 juni 2013, 10:17   #105
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht

objectiviteit troef
Dat is inderdaad wel heel grof!
Oud 18 juni 2013, 10:46   #106
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Volgens akira is iemand in een bericht bestempelen als idioot, dom, achterlijk geen persoonlijke aanval maar iemand idoot,dom of achterlijk noemen wel. Kan iemand dat eens uitleggen en in een vb gebruiken zodat ik dat snap?

Zo moeilijk is het niet hoor. Als iemand op je bericht reageert met "wat een idiote redenering", "wat een domme reactie" of "wat een achterlijk idee", dan is dat geen persoonlijke aanval. Als iemand daarentegen in zijn reactie schrijft "jij bent een idioot", "domme gans" of "deze post toont je achterlijkheid aan", dan is dat wel een persoonlijke aanval.
Akira is offline  
Oud 18 juni 2013, 10:54   #107
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunnen herkennen.
Graag de forumregel laten zien waar staat dat personen in fout zijn indien ze reageren op bannelingen na het punt dat ze deze banneling hadden KUNNEN herkennen.
Citaat:
Hoofdregels
Er zijn 3 vuistregels op het forum van Politics.be die iedereen moet onthouden:

We houden ons aan de wet
Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.
De moderatie is baas over het forum en beslist dus.
Zoals ik eerder al zei, reageer ik pas wanneer de gebruiker in zijn bericht aangeeft dat hij weet dat het om Pindar gaat of wanneer de gebruiker daar door anderen is op gewezen. Bovendien krijg je eerst een waarschuwing en pas bij een volgende keer een berisping. De enige gebruikers die dus een berisping krijgen zijn degenen die niet alleen weten dat ze tegen Pindar bezig zijn, maar bovendien ook nog eens een waarschuwing van de moderatie om dat niet meer te doen in de wind slaan.

Laatst gewijzigd door Akira : 18 juni 2013 om 10:54.
Akira is offline  
Oud 18 juni 2013, 10:57   #108
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen genoeg voor iemand die al 4 punten heeft om geband te worden...tja...
Zoals ik u al persoonlijk liet weten, bestraffen we in principe geen berichten waarop de geviseerde reageert (en al zeker wanneer dat gaat over heen en weer geruzie in verschillende berichten na elkaar). In zo'n gevallen gaan we er van uit dat de geviseerde het publiekelijk wenst op te lossen.

Laatst gewijzigd door Akira : 18 juni 2013 om 11:42.
Akira is offline  
Oud 18 juni 2013, 11:04   #109
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dus is mijn vraag aan de moderatie : wie ben ik (en de anderen) om over de steeds weer opduikende "Vreemdelingen" te oordelen?
Stel, iedereen negeert die twee nieuwelingen vanwege onbewezen vermoedens en die mensen hebben eerlijke bedoelingen, dat is toch niet juist.
De controle van nieuwelingen moet door de moderatie gedaan worden. En daarvoor hoeven ze vandaag niet direct onder hun tuinparasol vandaan te komen maar zo gauw ze de boel hier gaan checken, hoop ik dat ze die dus toch controleren.
Dus enerzijds: dank moderatie voor uw werk.
Maar anderzijds veroordeel ons niet te vlug als we op posts reageren zonder rekening te houden met de auteur!
Wij vragen niet om over alle nieuwe dubbelnicks te oordelen. Het betreft hier één specifieke hardnekkige dubbelnicker (Pindar) waarvoor we een beetje hulp van de forummers vragen om hem weg te houden van het forum door niet meer te reageren op zijn berichten. Enkel de forummers die in hun reactie blijk geven van te weten dat het om Pindar gaat of degenen die daar op gewezen worden door anderen, worden in eerste instantie aangesproken met een persoonlijke vraag om dat niet meer te doen (via een waarschuwing). Pas daarna volgt een berisping. En dit ook pas weer nadat ze blijven reageren op zijn berichten terwijl ze hebben aangegeven te weten dat het om Pindar gaat of daar door anderen zijn op gewezen. Ik denk dus echt niet dat er in dit geval forummers te vlug worden beoordeeld.

Laatst gewijzigd door Akira : 18 juni 2013 om 11:06.
Akira is offline  
Oud 18 juni 2013, 11:09   #110
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht

objectiviteit troef
Indien u verder had gelezen dan de topictitel, dan had u begrepen dat het helemaal niet om een oproep tot geweld gaat.
Akira is offline  
Oud 18 juni 2013, 11:11   #111
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Zo, ik denk dat ik voldoende verduidelijking heb verschaft. Het staat iedereen vrij andere oorden op te zoeken wanneer het hen hier niet bevalt. Of laat het gewoon allemaal even bezinken. Het is mooi weer buiten.
Akira is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be