![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof om te zien hoe mensen uitwegen zoeken. Dat is zeker te waarderen en legitiem. Mag ik toch zo vrij zijn een illusie te doorprikken? Wat jullie doen, of willen doen, zou enkel zorgen voor een verschuiving van het virus, niet voor een fundamentele oplossing. Er is immers maar één fundamentele oplossing: tabula rasa van heel dit economische systeem en z'n spinnenweb van politieke structuren.
Al de rest is vasthouden aan een zinkend schip. Uit zelfbehoud (begrijpelijk) en omdat het alternatief uiteraard geen aangename toekomst met zich meebrengt. Toch zullen we daar door moeten. Zoals hier al jaren geschreven is: it's game over, mensen. Ik heb dat gisteren nog eens vastgesteld op een infovergadering over intercommunales en over de mogelijke impact van de begrotingsvoorstellen van Di Rupo en co op een aantal domeinen van de "samen"leving. De weg naar de spaarboekjes is al lang gelegd. De politici wachten slechts op voldoende zelfvertrouwen voor vijf minuten politieke moed om over de drempel van de angst te springen. Bespaar u de intellectuele moeite om uitwegen te zoeken. Die zijn er niet. De kleine, brave, hardwerkende, sparende, liefhebbende man en vrouw zijn niet opgewassen tegen die pletwalsen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 3 juli 2013 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is een simpel verweer: een algemene staking van een paar weken een heel het systeem stort in elkaar door gederfde belastinginkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De enige die dan veilig is, is hij of zij die niets bezit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2!! Maar indien je voorstelt om rente af te schaffen of eens buiten de kantlijnen te denken - meerdere munteenheden om maar iets te noemen - dan verklaren ze je gek en voor je het weet heb je een jas aan die enkel langs achteren dicht wordt geknoopt. Plus: je kan ook niks implementeren of met iets gaan experimenteren in een bepaalde regio, alles hangt aan elkaar door de EU. Het is zwijgen en eten wat de EU Inc. schaft. Trouwens, hoe zie je dat voor Catalonië en Baskenland indien ze hun autonomie kunnen doordrijven? Uiteindelijk blijven ze toch ook gebonden aan het IMF en het bankensysteem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch was mijn bericht inhoudelijk: Mijn probleem met het oprichten van onafhankelijke deelstaatjes is dat het de mensen een rad voor de ogen draait, het blijft steeds beperkt tot een symbolenstrijd (vlaggen, logo's, liedjes en voetbalteams, haat tegenover andere vlaggen, logo's, liedjes en voetbalteams... Een staat kan nooit een doel op zich zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kosten meer dan dat ze waard zijn omdat je het volgende moet tellen: - Materiaal waarvan ze gemaakt zijn. - De matrijzen om ze te persen - Het persen zelf - De distributie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest indertijd een grote overdekking maken in een metalen constructie. Na wat rondtelefoneren bleek dat ik, als ik iets meer als het dubbele bestelde dan ik nodig had, ik bijna evenveel moest betalen. Het was wel een zicht, een oplegger vol ijzer bij ons in de straat. Ik heb hier nog steeds een voorraad van, ondertussen is dit meer dan het dubbele waard dan hetgeen ik ervoor betaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man zal je graag zien komen. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 juli 2013 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |