![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 december 2013 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik probeer het nog eens uit te leggen: De argumentatie van de basis van dit onderwerp, nl. 2/3 van de moslims hebben schijt aan de wet, is fout. Men zegt dat omdat deze 2/3 van de moslims de sharia belangrijker vinden dan de Belgische wetgeving, dat ze automatisch schijt aan de Belgische wetgeving hebben, wat natuurlijk een drogreden is, dat weet u natuurlijk ook meneer. Hopelijk heb ik mij deze keer niet schuldig gemaakt aan het bezoedelen van de Vlaamse taal waar u zo dol op bent.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom : alle voordelen van een moderne seculiere maatschappij maar halsstarrig een achterlijk denkbeeld blijven vasthouden waar, indien op aangesproken steevast wordt geantwoord met 'racist' Laatst gewijzigd door Havanna : 14 december 2013 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Was dat maar waar, maar ja, ieder zijn of haar beproeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een toevalligheid dat er een overlapping is tussen de lokale semi-seculiere wetgeving en de sharia.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie is echter, wie staat boven, God of de mens? Voor ons, binnen onze cultuur is dit de mens en rede, maar voor veel gelovigen is dit hun God, dat in de Koran staat dat Allah boven iedere door mensen gemaakte wet staat, heeft daar zeker mee te maken. Veel moslims zeggen dit ook " in respecteer de wet hier, zolang ze niet strijdig is met mijn geloof". Dat is natuurlijk een zeer rekbaar begrip , want gelijkheid man en vrouw, individuele vrijheden, gelijkwaardigheid van holebi's, het recht om je geloof te verlaten, het recht op toegang tot de arbeidsmarkt ongeacht geslacht, is hier allemaal wettelijk vastgelegd maar wel in strijd met opvattingen van moslims. Dat is zo is, daar was echt niet nog een onderzoek voor nodig!De vraag is dus of een totaal van rede ontdaan, maar Goddelijk rechtsysteem boven op rede gestoelde wetten gemaakt door mensen staat. Nee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jullie zouden behoren te kijken waar de werkelijke preoriteiten behoren te liggen. Kom maar weer met een afwijkend antwoord dat bevestigd dat jullie zij zijn. Hypothetisch.. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen "sharia wetboek" wat je gewoon moet implementeren en klaar is kees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Weet je Havanna, eerlijk waar he, en je hoeft me niet te geloven als je niet wil, maar bij deze.. Vraag me toch af waarom Sinterklaas en de Kerstman zo dwingend zijn. Probeer er maar eens tegen in te gaan. Zo van, zeggen: ik geloof er niet in waar kinderen bij zijn, dat vind ik dom. Dan staat ineens heel de wereld op zijn kop. Is zo inherent aan .. het ontbeert me aan het juiste woord, maar ik kan er geen respect voor opbrengen, net als met alles dat een leugen is. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Gewoon preoriteiten op de verkeerde plaats, kan me er niet echt mee identificeren.
http://forum.politics.be/showthread....35#post6621535 Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kerstman en sint : sprookje voor KINDEREN tot 6-8 Zelf jij moet dat verschil kunnen zien, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik bemoei me er niet mee, is niet mijn zaak. Ik heb mijn eigen problemen, zolang ik maar met rust word gelaten. Vroeg of laat zal er wel weer een Jodenvervolging komen maar dan met Moslims. Liever achter een hek dan vrijwillig als slaaf voor consumptie. Beter gedwongen dan door eigen initiatief. Heb ik er in ieder geval geen schuld aan want ik vrees God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ga je niet in een Sharia/Islam land wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wie houdt je tegen? Je uitkering? Laatst gewijzigd door Havanna : 15 december 2013 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb in 2008 16, verschillende werkgevers gehad. Dus keihard solliciteren, open brieven, gerichte sollicitatie, acquisitie zowel koud danwel warm en uitzenduro's. Ik was uitgeput. Daarna werkloos, dakloos maar niet baardloos. Ik had een baard en weigerde deze te scheren (verandering van creatie van Allah). Tevens weigerde ik een uitkering vanuit principiele overwegingen. Ik heb kosteloos enkele jaren de toerist uitgehangen in de buurten van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Lille, Maastricht, Antwerpen, Parijs, Lyon, Marsielle, Berlijn, Keulen, Dusseldorf, Hannover, etc, etc. Nice, Cane en Geneve heb ik ook over geslagen vanwege principiele overwegingen omdat hiervoor geld nodig is. Enkele steden verbleef ik maandenlang en andere weken en sommige zoals Lyon een enkele dag, vanwege foodsupply en aangezien stelen niet is uitbesteed aan mij. Daarna heb ik ervoor gekozen om niet dakloos te zijn om vervolgens met iemand te trouwen die zeide, dat hanen kraaien als ze een engel zien (Bouchari). Dus dat sprookje kon ook niet lang duren. Misschien is Engeland een optie. Laatst gewijzigd door g_z : 15 december 2013 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
16 werkgevers op één jaar = 3 WEKEN gemiddeld... wat moet jij harde werker zijn |
||
![]() |
![]() |