![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Welke Vlaamse partij veracht u het meest ? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
32 | 37,65% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
20 | 23,53% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,41% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,24% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,94% |
Andere kleine partij |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,18% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan/mag niet stemmen in deze poll dus zeg ik het maar via deze weg: SP.a
|
![]() |
![]() |
#102 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tjeven,SPa en OVLD hebben altijd plat op de buik gelegen voor de PS om hun postjes. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Triestig. Ga wat op uwe walgelijke PS communisten schijten. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu al liegen? Maar je hebt gelijk zelfs in de Vlaamse regering hebben ze niets anders gedaan als ons in onze zakken zitten, samen met de anderen.
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA. De partij van de nieuwe fascisten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Eerst leren wat fascisme is, dan mag je nog eens proberen...
On topic: zoals het past in een open samenleving veracht ik geen enkele partij, iedereen mag nu éénmaal zijn mening hebben en uitdragen. Maar een partij als de Pvda die niet openlijk afstand kan nemen van misdadigers als Stalin en Mao, die een zeer dubieuze houding blijven hebben tov Noord-Korea,... Daar hou ik graag enige afstand van. |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk veracht ik geen enkele partij.
Dat ik sommige politici van bepaalde partijen zeer laag inschat is wel een feit. |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Een partij die oproep om het dragen van de boerka toe te laten zogezegd owv de mensenrechten; lager kan men niet vallen bij mij.
|
![]() |
![]() |
#110 |
Burgemeester
|
![]() 0VLD uiteraard, big no-brainer. Eerst de stekker eruit trekken omwille van Waalse koppigheid, daarna te buigen voor diezelfde Waalse koppigheid om lekker samen forse belastingverhogingen goed te keuren, en alles met een luchtige sorry weg te wuiven.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140418_01073804 mag je ook nog aan het lijstje toevoegen. |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vind ik ook. En wat meer is, bij kukeluku heeft de crisis zodanig hard toegeslagen dat de arme man zijn eigen paaseieren moet leggen. Of ze gesmaakt hebben is evenwel een ander probleem.
|
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Met allerhande drogredenen legale regeringen destabiliseren om hun grondstoffen in te pikken of corrupte regeringen in stand houden om hun zakelijke belangen veilig te stellen. Die miljoenen vermoorden tellen niet. Het zijn dezelfde massamoordenaars met evenveel doden, als Stalin en Mao, maar die dragen je goedkeuring weg. Zet je oogkleppen even af. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Fascisten zijn het niet, dat weet jij ook wel, maar het is evident dat er in Vlaanderen een grote kudde mensen is die verlangt naar een Sterke Leider, een autocratisch type dat geen compromissen hoeft te sluiten. De Wever speelt met zijn stijl en strategie onmiskenbaar op dat verlangen in.
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cheminot : 20 april 2014 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Wever klampt zich ook niet vast aan zijn status van leidersfiguur, jaagt niet op de hoogste machtspositie. Hij is op veel vlakken zelfs het tegengestelde van het grote leider principe. Wel kan hij op een vlijmscherpe en begrijpbare manier analyseren en ja, dat spreekt blijkbaar heel veel mensen aan. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je laat het VB toch niet vallen?
![]() |
#118 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder geloof ik niet dat de N-VA als partij ondemocratisch is. Als De Wever het te bont maakt, zal hij door een deel van zijn partij zeker worden teruggefloten. |
|||
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net hetzelfde dat ik niet geloof in die Vlaming die op zoek is naar een sterke leidersfiguur, dat leiderprincipe. Je kan moeilijk zeggen dat het Vlaams Belang populair werd met leider Karel Dillen. Net zoals er voor eind jaren '70 geen enkele partij was met een sterke leider, hoewel er volgens jou toch een drang is in Vlaanderen naar zo een persoon en partij? Nee, het succes van het Vlaams Blok/Belang zijn de traditionele partijen geweest. Ze zijn erin geslaagd om de proteststemmen, het ongenoegen én de anti-politiek naar hun toe te trekken. Daarom dat ze zich ook blijvend wentelen in dat cordon, want dat heeft hun mee groot gemaakt, ze hebben zich nooit verbrand aan de macht. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn dood en begraven, maar ze weten het nog niet...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |