![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< ... En al wat leeft, dat zich op de aarde roert, het gevogelte, het vee en het wild gedierte en alle wemelend gedierte, dat op de aarde wemelt, benevens alle mensen kwamen om. Alles, in welks neus de adem van de levensgeest was, alles wat op het droge was, stierf. Zo verdelgde Hij alles wat bestond, wat op de aardbodem was, mensen zowel als vee en kruipend gedierte en het gevogelte des hemels, zodat zij verdelgd werden van de aarde; Noach alleen bleef over en wat met hem in de ark was... > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men kan dan beter zijn tijd steken in kennis waar we niet met geboren zijn.
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u het Engels voldoende machtig bent, hebt u aan die klepper van iets meer dan 1300 bladzijden (illustraties, kaarten, tabellen, ... inbegrepen) gegarandeerd uren, dagen, weken, ... leesplezier. Als u het niet ziet zitten zo'n dik boek te lezen, en tegelijkertijd toch uw blikveld wat wilt verruimen, dan durf ik u "A Short History Of The World" van Herbert George "H.G." Wells aanbevelen. Dat telt slecht een 340-tal pagina's (in de Pinguin Pockets uitgave). Het bevat wel véél minder prentjes en zo, maar leest vlotter. Het zou mij ten andere ten zeerste verwonderen mochten er van beide boeken nog geen Nederlandse vertalingen beschikbaar zijn. Mij lijkt het evenwel niet slecht te beginnen met "Een overzicht van de Geschiedkundige Kritiek" van Walter Prevenier. Dat is alleszins in het Nederlands beschikbaar. In tweedehands-boekenwinkels in Gent moet dat vast wel te vinden zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 29 mei 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Desondanks, de Islam is zeer incompatibel met onze beschaving (met iedere niet-moslimbeschaving, eigenlijk), dus botsen zal het. Wenselijk? Nee. Realiteit? Helaas wel. Laatst gewijzigd door Weyland : 29 mei 2014 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hadden we het niet hier over ?: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote]en Mohammed indien jij het bestaan van maar één profeet, Mozes bijvoorbeeld, ontkent.[:quote] Beiden fictieve figuren. Trouwens, jij weet zelfs Mozes niet te plaatsen. Kan je dat wel bij Mohammed ? Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk eens onderaan elke Wiki-page staan de bronvermeldingen, wat meestal boeken met auteurs vermeldt. Ga met deze bron-informatie aan de slag en maak voor één keer eens zelf je huiswerk. Wiki is in elk geval betrouwbaarder dan jou sprookjesboek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar blijf je vooral dommer voordoen door "enigste" te blijven te gebruiken terwijl je 'enige' (als enige in zijn soort) bedoelt. Helpt enorm om vooral niet serieus genomen te worden in discussies.
![]() |
![]() |
#448 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb u 2 keer een voorstel gedaan, maar u blijft weigeren en hangen in LSD-achtige trips.
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik nergens beweerd. Hiernaast heb ik nergens iets gezegd over Europese Cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Europees Commissaris
|
![]() Het heeft iets te maken met ideologische motieven achter "onze" dit en "onze" dat. Wel, heb ik respect voor allerlei "onzes" die gemaakt worden door mijn Vlaamse landgenoten zonder dat ze daarbij iets anders bedoelden. En daarom hé Jan, kunnen mijn reacties van persoon tot persoon verschillen. Jammer genoeg is het op een forum lastiger, en ik kan niet direct uitmaken wie oprecht discussieert en zijn kritiek doet, en wie Kritisch acteert terwijl hij/zi niets anders te bieden heeft dan moslims haten en islambashing ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 - Je voorstel heb ik al lang weerlegd. Ik zei jij kunt als hallucinatie in verschillende vormen verschijnen, dus wat is het bewijs dat jij echt bestaat ? |
|
![]() |
![]() |