![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet! zoveel moeite moeten doen om het land vol te zetten met moskeeën, zoveel moeite om een uitkering te verkrijgen als je niet in burka wordt aangeworven, zoveel moeite om je vier huwbare nichten uit Marokko te importeren..... ge zou inderdaad beter in Saoudi wonen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2014 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan vooral het feit dat Iran geen petrodollars meer accepteert voor zijn olie en een eigen oliebeurs heeft opgericht.
Gaat hetzelfde gebeuren als met Irak, waar Saddam Hoessein eind 2000 ook de Irakese olie niet meer in dollars, maar in euro’s wou verkopen? Tja, wie de VS tegen de haren in strijkt, betaalt daar een hoge prijs voor! Laatst gewijzigd door Miauw! : 6 juni 2014 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu doet Saoedi Arabië dat ook, maar hun interpretatie staat mij niet aan. En ze misbruiken de Sharia te vaak voor eigen doeleinde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook het bitchen op Iran hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet alleen wel een ding zijn en dat is : rijk, heel rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor hoogopgeleide moslims met een goede job is het hier wel ok, die worden niet "scheef bekeken" omwille van hun moslim-achtergrond. Tenzij af en toe door "de man in de straat", die niet beter weet en niet verder kijkt dan uiterlijk of achternaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is de schuld van links. Die hebben de allochtonen van het begin al klein gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nigeria misschien? Soedan? Er moet toch érgens een plaatske zijn waar jullie zich thuis kunnen voelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hierin volg ik je volkomen. Hou ze vooral onmondig onder de knoet, dan kunnen ze op ons stemmen als wij vaderlijk wekelijks voor hun zakcentje zorgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die tweederangs zijn zijn geen burgers. Het zijn mensen die 't systeem misbruiken. Rings a bell?
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die waren nog te dom om fatsoenlijke drollen te draaien, maar dat was juist de bedoeling. Rings a bell? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden voor mezelf om te "kiezen" met mijn voeten... en mijn "frankskes/nu Eurokes" BTW... off topic. Waarom probeer je om Uzelf te projecteren als een intellectuele Oen.? Genen? Familie? Persoonlijke problemen? [Call help-lines]
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2014 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |