![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen aktuele ervaring met de verschillende smaken van een vergelijkbare kwaliteit. Mijn reaktie zou positief, negatief of neutraal zijn, na smaakvergelijking. Voor z.g. religieuze aspekten heb ik geen interesse. Organizatorische dwang ter zake echter is niet toelaatbaar.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2014 om 02:03. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan er wel op vooruit: Van koppenvodden & voddekoppen naar steak & kiekens... Varkenspoten iemand?
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2014 om 02:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel kunnen de leerlingen ook een sandwich met kaas of tonijnsla krijgen. Nogal wat leerlingen zoeken hun middagmaal buiten de school.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, als je in Turkije of Marokko met een bijbel op zak betrapt wordt, vlieg je in de gevangenis, zeker? Geloof jij zulke dingen nu écht zelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten niet-islamitische kinderen vlees eten dat verkregen wordt door onverdoofde rituele slachting, waarbij bovendien nog discriminatie ontstaat vermits de slachter moslim moet zijn en het vlees na controle door moslims naar de handel gaat. Indien katholieken een gelijkaardig iets zouden eisen (waarbij de helft van het personeel in het slachthuis verplicht katholiek zou moeten zijn en alle verhandelingen in handen van katholieken, het CGKR zou uit zijn voegen barsten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Turkije wordt de schaars overgebleven kerkjes weldegelijk met de grond gelijkgemaakt en worden priesters regelmatig doodgeschoten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herinner me er twee, van jaren geleden: een priester die in zijn kerk werd doodgeschoten en een andere die door zijn eigen chauffeur werd vermoord. Lijkt me nu niet bepaald een argument om te stellen dat christenen in Turkije systematisch vervolgd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat voorbeeldjes misschien? http://www.refdag.nl/kerkplein/chris...olging/turkije en hier nog wat meer informatie: http://mens-en-samenleving.infonu.nl...de-wereld.html Het blijkt dat de christenvervolging wereldwijd toeneemt, vooral in afrika.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2014 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb een toeval over uw aspect. Voor mij een steakske, medium rare.
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel in Iran , Saoedi-Arabië , Pakistan, Afghanistan , Irak en Syrië ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jemen is naar het schijnt ook tof voor de christenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() achter de link (ik kon niet kopieren) over die christenvervolging staat duidelijk dat zelfs al staan sommige landen niet meer in de top tien, dit niet betekent dat de vervolging was verminderd, maar vooral dat het in andere landen was verhoogd.
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Turkije zijn nog maar amper christenen over, de vervolging is er met andere woorden zo goed als compleet succesvol afgerond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 6 juni 2014 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had wél puntjes in mijn opsomming gezet.... m.a.w.: niet-limitatief. Hetzelfde voor de "christenveilige" landen trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als moslim zou ik dan weer niet in België en Nederland willen wonen.
|
![]() |
![]() |