![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Nog een bemerking : arbeid zal bij ons even duur worden als bij de omliggende landen.
Dit betekent nooit extra werkgelegenheid want die ontstaat enkel door de vraag naar goederen of diensten. In een structurele economische crisis zoals wij die nu reeds van 2007 meemaken is er geen bijkomende vraag naar die goederen en diensten. Dit impliceert structurele hoge werkloosheid en een sociale zekerheid die niet te handhaven is op het huidige niveau! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarbij mag het werk zelf niet te vuil of te lastig zijn, het week end vrij en liefst veel verlofdagen. Als het bedrijf bij de gelukkigen is en dat soms al eens extra uren gedraaid moeten worden, lukt het niet maar als zij naar de voetbal moeten kan je er best rekening met houden of ze nemen een snipperdag.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder zegt U dat hij ook werk heeft geweigerd en dat hij nu een vast contract heeft maar wel nog via interim bezig is (dagcontracten?)! Ook de gevolgde opleidingen liggen nogal ver uit elkaar : een fotolasser die daarna gaat verder studeren in de verpleegkunde of omgekeerd lijkt mij weinig plausibel! Dit is voor mij iets te veel onwaarheid om uw verhaal geloofwaardig te maken! Laatst gewijzigd door demonen : 12 september 2014 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorwaarts slaven, aan het werk!
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de waarheid beledigend overkomt ligt de fout gewoonlijk bij u. Op de ene of andere manier zit er dan bij uw perceptie iets fout.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"te vroeg de waarheid zeggen, is even slecht als liegen". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De belangrijkste voorwaarde om aan werk te geraken is denk ik, ofwel héél slim zijn, ofwel er stom genoeg uitzien. Met de middensoort kan niet veel worden aangevat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik voel me plots veel beter zie....de vraag is echter, tot welke groep moet ik mezelf rekenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist ja. Als jij zo graag wil werken, ga dan eens achter een kassa van een supermarkt zitten. Dan heb je maar één dagje in de week vrij, en maar een kwartiertje tot een halfuurtje pauze om te eten. Ik zou het u wel eens willen zien doen! Of ga eens in een bakkerij staan. Die mensen hebben ook praktisch geen weekend, als ze er al één hebben. Leven om te werken, so muss es sein, nietwaar? Stop met lullen. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 12 september 2014 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enigste verschil is dat onze ouders en grootouders de vruchten plukten van hun arbeid. Nu zijn dat de patrons en aandeelhouder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun uitkering is hen te dierbaar om het werk op te zoeken. Hun pensioen zal dan ook terecht laag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, dat kan je soms nog begrijpen, maar van leraars?
Dat is er over dik over.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet op uitkeringstrekkers, maar ook niet op bruggepensioneerde bandarbeiders. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 september 2014 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of maakt hij een foto van zijn las met zijn iphone?
![]() |