![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dat laatste zal een wensdroom blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw liberalisme heeft al veel mensen de grond ingewerkt (letterlijk en figuurlijk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: DE meeste liberalen gaan niet akkoord met zijn mening hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En extremisten hebben er nog velen meer de grond ingewerkt.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2014 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2014 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja 10 pinten wat een drankorgel en dan hier de moraalridder spelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waar het al toegepast werd, maar als het waar is, dan zijn het loosers die zichzelf de grond ingewerkt hebben, en daar kan ik niet speciaal om treuren. Jij wel ?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liberalen zijn mensen die de vrijheid van handelen voorstaan zolang het geweldloos is en alle interacties tussen mensen op vrijwillige basis gebeuren. Het nemen van drugs hoort nu eenmaal bij de vrijheid van handelen, nee ?
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als liberaal moet er natuurlijk niemand opdraaien voor de kosten. Als je dwang-sociale zekerheid invoert, dan is er al een liberaal principe gesneuveld. Als daardoor mensen in de kosten komen omdat anderen van hun vrijheid om het kieken uit te hangen gebruik maken, en drugs te gebruiken, zitten we met een inconsistentie. Maar die inconsistentie komt voort uit de eerdere inconsistentie van de gedwongen sociale zekerheid. Als ik MOET BETALEN voor het verzorgen van druggebruikers, dan ben ik natuurlijk ook tegen drugs en hun gebruik. Citaat:
Het verhoogde risico dat ik als weggebruiker moet ondergaan omdat JIJ drugs gebruikt en nadien in uw auto stapt, is een schade die jij mij toebrengt (potentieel in elk geval, daadwerkelijk als we botsen). Dat is niet toelaatbaar.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 oktober 2014 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gebruik zal zo wel voor een flink stuk ingeperkt worden : -vrij gebruik van alle legale en illegale drugs -toch alle kosten hierdoor voortkomende zelf te betalen -minderjarigen moeten beschermd worden -het mag de vrijheid/veiligheid van anderen niet aantasten, dus niet bij het besturen van voertuigen, bedienen van machines, uitvoeren van controlewerkzaamheden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is het illegaal houden nog de minst slechte oplossing. De nadelen van het gebruik van illegale drugs zijn voor de maatschappij nu eenmaal groter dan het recht op vrijheid van het individu. Dit is misschien ook wel zo voor de legale drugs, maar dit is dan misschien nog een aanvaardbaar compromis, misschien ook niet. Voor mij niet gelaten, voor mij mogen ze afgeschaft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seks op 14 ligt op tafel bij regering
https://yahoo.skynet.be/nieuws/belgi...l-bij-regering Ze kunnen het alfabet niet eens opzeggen , of ze kunnen nog niet eens kruipen , maar ze willen wel neuken ?? En men is tegen kindhuwelijken (sommige) ?? Awel , degene die zwanger wordt , is dat wat je wou ?? Hoe ga je dat kind verzorgen ?? En ja , anticonceptie , maar op uw 14 moet ge nog op school leren !! Anders , schoolplicht afschaffen , kinderen van 6 uithuwelijken , joepie , moet kunnen , niet waar ?? Heel hun leven verkloot !! Of wat dacht men van foetussen neuken ?? Kwestie van ervaring , niet ?? De volgende stap wordt het afschaffen van pedofilie , is dat men uiteindelijk wil bereiken ?? Er bestaat blijkbaar een geweldige slogan voor pedofielen !! ![]() ![]() !!!! Vetlappen !!!! Die vetzakken moeten met hun gore smerige fikken van kinderen afblijven !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit als ik zelf moet rijden. Nooit op vergaderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |