![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begint angstig weg te kruipen. Nogmaals, als de huidige Belgische wetgeving gebaseerd is niet alleen morele maar ook medische gronden, betekent dit dan ook dat er in landen met een ruimere wetgeving iets aan de hand is... Ik neem aan dat u bijgevolg de Nederlandse wetgeving als immoreel beschouwt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kruip niks angstig weg. ik gebruik het woord foetus, niet het woord mens. Wetgeving is iets dat door de meerderheid van de bevolking wordt afgesproken. Vroeger bestond de doodstraf. Men heeft die wetgeving veranderd. het is nu uw overtuiging die ik voor waar moet aanvaarden. Zelf zou ik nooit abortus plegen op vier maanden, maar ik ben niet degene die de Nederlandse wet kan aanpassen. Niemand verplicht mij om abortus te plegen, niemand verplicht U om abortus te plegen. Waarom voel jij je verheven boven de mensen zodat jij eens gaat bepalen wie wat wanneer mag doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hanteerde weldegelijk het woord "mens":
Als we uw bijdragen lezen, dan concludeert u dus dat er na dertien weken wel sprake is van een mens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2015 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn wel ongewenste en mishandelde kinderen die geplaatst werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net het leuke aan Vermeersch; ik vind namelijk dat hij altijd zo op en top klaar en duidelijk én logisch redeneert, dat het voor mij onmogelijk is om het nog eenvoudiger uit te leggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() De duidelijkheid houdt op te bestaan, als de onwil om haar te begrijpen geboren wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet goed in hoe u uw twee argumenten aan elkaar rijmt. Hoe zit dat bijvoorbeeld met die "levensvatbaarheid" die u aanhaalde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt net zo goed, het woordje peuter, kleuter, schoolkind, puber, adolescent, jongvolwassene, enz... gebruiken. Allemaal ontwikkelingsstadia van "de mens". Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 mei 2015 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |