![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Van elke stukje energie dat u binnenkrijgt gaat het grootste deel naar die kankercel. Het is een ongelijke strijd waarbij u uw vijand bewapent. Dus OPNIEUW stel ik dezelfde vraag: Is het aangewezen om bij kanker de eetlust op te wekken? Als ge mijn niet gelooft, google even 'hunger' en 'cancer'. Ik heb dat niet uitgevonden, de wetenschap weet dit al heel lang. Waarom zou een niet-kanker patiënt 'niet op de hoogte' zijn? Het is inderdaad een machtsargument omdat u het feit dat u kanker hebt gehad als argument gebruikt. Bovendien gebruikte u het als argument om mij dom te verklaren, en dat is nog lager dan degoutant. Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 juni 2015 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
om met Geert in discussie te gaan moet je zijn regels naleven: JE MAG TIJDENS DISCUSSIE NIET: 01 linken of een bron weergeven 02 spreken uit ervaring 03 anderen met ervaring als bron meegeven 04 het woord kleuter gebruiken Je MOET gebruik maken van argumenten die Geert zijn mening bevestigen. Citaat:
Laatst gewijzigd door lupus : 17 juni 2015 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() De aandacht zou niet op iets illegaal moeten liggen, maar aan het feit dat minderjarigen te lang aan een hard drug als alcohol geraken.
Dat we van die mentaliteit afmoeten dat drank sociaal is en naar een zero tolerantie in het verkeer. Drank is ook drugs. En ik kom mij al vroeg in kroegen bezatten en drank en winkels kopen. Nachtwinkels en supermarkten verkochten beide sterke drank aan minderjarigen. Maar toch wijzen naar wiet met 30% thc?? Stro is wel 80% alcohol. En dat gaven ze kleuters soms tegen een valling etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel voedsel gaat gewoon naar je lichaam, in verhouding is kanker veel kleiner dan je volledig lijf, wie kanker heeft moet proberen om toch iets te eten iedere dag, voldoende te drinken en indien je kunt ook te bewegen. Dus wanneer cannabis daarbij helpt, is beweren dat je beter niet tot amper eet omdat anders je kanker groeit, tijdens je chemo, dusdanig belachelijk dat ik hoop dat u nu zelf dit ook inziet? Denk dat menig oncoloog in de lach schiet met uw verzinsels! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, heb ik ook eens geprobeerd. Haalt niks uit.
Ik gebruik 'em enkel nog om een beetje mee te lachen. Die gast is niet serieus te nemen.
![]() |
#89 | |
|
![]() amen:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() tijd om de investeringen in clinische studies te verhogen:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Maar waarom iets dat puur natuur werkt synthetiseren en erger nog patenteren? Wie is bevoegd patenten op voedselmenus te nemen? Is dat niet het beetje hetzelfde?
Welke soort gebruiken ze überhaupt voor die spray? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste alarmteken dat iemand kanker heeft is onverklaarbaar gewichtsverlies. Waarom denkt gij dat een lichaam automatisch begint te vasten? Ooit al eens over nagedacht? Wel ik ga het u vertellen. Dat is de enige manier dat een lichaam nog heeft om een kankercel te vernietigen. Een oorlogsstrategie. Natuurlijk gaat het grootste deel van het voedsel niet naar de kankercel. Maar relatief gezien wel. Want een kankercel heeft veel meer energie nodig dan een gewone cel. Vasten doet de kankercel meer kwaad dan andere cellen. Ik snap dus echt niet dat ge zo iets simpel niet kunt begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Maar zeg: Ik bijt mijn tanden stuk op zijn ijzersterke argumenten. Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 juni 2015 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Verdikkie verdikkie verdikkie! Nu blijkt dat ik tocxh al die tijd gelijk had!!
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eest~a5f844bc/ Cannabis geneest geen kanker, wie had dat nu gedacht? Ik dus. Mirakels bestaan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad en net vandaag wordt mijn mening omtrent uw gekke vriend nog eens bevestigd.....Kopballen is de oorzaak van zijn dementie. Vers van de pers. Ga het gesprek aan met zijn ouders...ze hebben recht op de waarheid. Dringend verbieden.Is pakken gevaarlijker dan wiet. Maar wie kan het beter weten als jij. Praat erover in de instelling. Van een ijzersterk argument gesproken kan dit tellen. https://www.hln.be/wetenschap-planee...lijk~a68ab067/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 april 2018 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetbal is de oorzaak van de vele psychiatrische gevallen. Ik raad het iedereen af. Ga blowen maar stop met sjotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Ja, ge-lijk. In de zin van: bij het rechte eind.
Citaat:
En gij hebt toch de titel van deze draad geschreven? 'Wondermedicijn'! Wat bedoelde gij daarmee, dat cannabis meeëters geneest? Of een ongeneesbare ziekte? Ik denk het 2e! Wat denkt gij? Citaat:
Misschien moet ge daar eens een draad over openen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ge hebt zelf ooit een thread gestart met het heuchelijke nieuws dat cannabis tumoren doodt: Cannabis ...waarom nog illegaal..zeker medisch Zo een gewetensloze leugen ... zelfs de extreem rechtse foorapen op dit forum laten zich daartoe zelden verleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat ik ooit een link heb gepost waarin zo iets werd beweerd. Maar dan ben ik het niet die dat beweer. Die link eventuele kan dan evengoed waarheid zijn dan uw link Echter kan U het moeilijk hebben over een link gezien u nooit links leest....maar die leugen bent U waarschijnlijk weer vergeten. U hebt hier ofwel de verkeerde voor ofwel is het met U nog erger gesteld dan met uw vriend.....Hoe is het ondertussen met zijn ouders ? Laat hun toch maar de link lezen ivm die kopballen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |