![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar is de NVa, tot spijt van wie het benijdt, heel goed mee bezig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht onmiddellijk hetzelfde. Dit kan alleen maar goed zijn als er een sos van zo'n postje geschopt werd. Wat had NVA dan moeten doen? Die sossen mooi op post laten? Ze hebben al voor grote verandering gezorgd maar je moet het gewoon willen zien. Dat de aanhangers van links dit nooit zullen erkennen is natuurlijk al lang duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt het VB NIET verslagen schoofzakje, wel verraden. Want herinner jij je, je "eigen woorden" ! De Gucht noemde mij vroeger een mestkever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is maar één partij die de verdienste heeft het Belang terug gedrongen te hebben tot in het zicht van de drempel. Nu, wij vragen daar geen dankbaarheid om. En al zeker niet aan hautaine partijen die toch niet met ons willen samen werken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. 26 jaar sossen in de federale regering, dat stemt me zeer triest.
![]() |
![]() |