![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zelfs jou knuffel partij heeft een geheime verhouding met het franstalige MR. Denk maar aan de toespraak van JJ in Wallonië waarin hij duidelijk zegt: de kritiek die wij hebben op de transferten, dat is maar om te lachen. En ja.....daar lach ik ook mee, met zulke hypocrisie ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat is uw probleem ? Zoekt ge nog steeds een zondenbok ? Ik heb zo de indruk dat het sossen verhaal begint afgezaagd te worden. Nu wordt de CD&V de volgende. De NVa MOET een zondebok hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat is daar slecht aan ? In een democratie stemmen de mensen daar voor (of niet). Ik moet uw vlaams nationalistisch rechts-conservatief braaksel toch ook ondergaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal de kiezer wel over oordelen, hoor...
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me toch niet te veel akkoord verklaren met Peterkneus, als ik jou was. Het VB was ook al aan het mekkeren, ik wist trouwens niet dat die ooit enige posten van betekenis hebben gehad?
Toen de SP.A nog heer en meesters waren, vond Peterkneus dit juist zeer goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB = Vlaams Behang aka Lijst Dewinter aka De Nuttelozen aka Lijst Der Islamhaters aka Vlaamse Boeren aka Lijst Ten Einde.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cdv ligt niet alleen dwars tov de nva, maar zowat tov de ganse federale regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwijzen naar Hitler, nazi en fascisme .. als er geen argumenten zijn, dat is pas een zondebok zoeken .... Nu, politiek is niet voor doetjes. Dus: de sossen moeten er aan. Eerst richting kiesdrempel, dan nog wat angstzweet, en dan .... executie met de guillotine . .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2015 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als die dan verslagen worden door ons, eerlijke gematigde nva-ers, .. dan zijn wij nu de slechteriken . 't Zal ook nooit goed zijn tot jullie een absolute meerderheid hebben zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad de N-VA is het kader aan het opbouwen voor het bestuur van een Onafhankelijk Vlaanderen . Dat maakt de Belgicisten natuurlijk nerveus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze aan maatschappelijke afbraak doen vanuit een ideologie die tot armoede, uitsluiting en elites leidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij in simpele bewoordingen uitleggen wat nu precies "De Kracht van de Verandering" is ? |
|
![]() |
![]() |