![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het gezien...
Citaat:
Overlast die er is kan nu reeds wettelijk aangepakt worden. Citaat:
Citaat:
Er bestaan wetten om overlast te bestrijden (ook als alcohol er de oorzaak van is)
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de mannen met losse handjes dienen aangepakt te worden, ongeacht de oorzaak van hun gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik ben er ook helemaal niet zeker van dat er minder Alcohol zou worden gedronken mocht deze illegaal zijn ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2015 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs behoren toe aan volksgezondheid en niet aan justitie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2015 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld in het algemeen, en zeker ook partnergeweld, moet strenger aangepakt worden dan nu het geval is. Dronken sturen: idem. Maar dat ik vind dat die dingen strenger aangepakt moeten worden, spoort mij op geen enkel moment aan om het goed te vinden dat welke illegale drug ook, dan maar gelegaliseerd zou mogen worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indien je vindt van wel dan zou jet het heel logisch moeten vinden om die legale drug dan illegaal te maken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2015 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voornamelijk omdat ik dikke twijfels heb over die zogenaamde wetenschappers die zich vaak inlaten met dat soort onderzoeken. Die wetenschappers zijn maar al te vaak gelieerd aan politieke partijen met een zekere agenda ter zake. Sossen en communisten met name. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als 1000 onderzoeken zeggen dat roken slecht is voor de gezondheid zijn er ook nog altijd rokers die beweren dat dat zo niet is....want ze kennen altijd wel een bompa die ....en ze hebben nog niet eens ongelijk t'ja.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2015 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest is toch al illegaal? Zinloos betoog dan toch? Citaat:
Het is niet omdat jij voor geen overlast zorgt in je dronken toestand, er in het algemeen geen overlast is he! Wettelijk valt dat niet te besturen in een legalisering, reguralisering, het blijft gebeuren. Maar het valt op dat het minder gebeurt bij een verbod. Conclusie, verbied alcohol. Citaat:
En welk nadeel? Zullen we ze op de weegschaal leggen? Citaat:
![]() Maar bon, dat is persoonlijk gezeik die naast de kwestie staat ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je negeert al een motherload aan feiten. Waar de propaganda machine tegen cannabis is begonnen, en dat alcohol toen wel illegaal was in bepaalde steden. En dat cannabis altijd een medisch product is geweest, millennia lang en dat het door racistische wolven in banden is gelegd. Fuck die moslims eens, ge moet de aandacht niet afleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Ik reageer zeer slecht op alcohol. Het is enorm verslavend en ik moet van zulke dingen wegblijven.
Ik ben dan helemaal mezelf niet en heb dan niet volledig de controle. Ik ervaar dat er héél véél mensen problemen ervaren met alcohol, maar dat het stilletjes in de kast wordt gezet..... Maar toen hield men wiet eruit zeg.... En dan vroeg ik mij af, hey wacht eens, dat spoort toch voor geen kloot aan met wat ik in de zorgverlening zag... die blowers waren nog de keurigste van allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van kinderen die hun ouders onder invloed zien van een drugs die sterker is dan zichzelf, maar hun ego het niet durft toegeven.... We weten wat het probleem met alcohol is, ge steekt het gewoon in de kast. Maar iets zal geven.... Ge kunt niet het ene legaliseren en het andere illegaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() En sorry, als je niet tegen een verbod op alcohol kan? Dan heb je toch al een probleem?
We zullen die mensen dan ook zorgverlening aanbieden zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Jaarlijks DUIZENDEN minderjarigen opgenomen met alcohol vergiftiging in BE alleen!!!!!
Laatst zagen we nog meisjes die in een cel moesten slapen en in de prostitutie beland waren, amper 13 jaar!!!!!!! http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20131107_00829128 Bij meerderjarigen zijn het er bijna 10 000 jaarlijks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Alcohol de grootste oorzaak bij verkeersdoden in heel Europa!!!!
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Europa.dhtml Onschuldige verkeersdoden.... Conclusie? Dat aantal zakt significant veel bij een verbod en je redt levens, ook naast de weg! Of moeten we concluderen dat verboden drugs veiliger in het verkeer zijn dan drank? Laatst gewijzigd door Peche : 27 juni 2015 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog zwakker is zinnen verslijten om maar iets gezegd te hebben. Moge we het als een verlies beschouwen of lukt die comeback niet? Hoe staat het met uw boek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaarlijks duizend minderjarigen met alcoholvergiftiging Duizend =/= Duizenden Citaat:
Citaat:
Echt argumenteren met harde bewijzen is niet je ding hee?
![]() |
![]() |