![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Waarom zou dat niet cosequent zijn? Het gaat om onder invloed zijn. Van een drug die een langere werking heeft is men langer onder invloed. Van een aantal drugs is men ook langer onder invloed naarmate men meer consumeert. Alcohol bijvoorbeeld.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom grijpen jongeren maar drank en anderen? Zoek oorzaken en wijs niet naar de last. Weet jij dat ik na therapie te weten kwam dat mijn ouders net het probleem zijn? En dat ik veel verder had gestaan als ik kon zijn wie ik was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gij hebt er blijkbaar een probleem mee dat het niet verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees consequent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt nog gelijk ook ivm drugstoerisme....er zitten in de Nederlandse coffeeshops inderdaad meer Fransen Duitsers en Belgen dan Nederlanders.....aan wie het blijkbaar allemaal minder interesseert opdat het toch kan en mag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga eens praten in de zorgverlening om de ernst van deze drugs te vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De norm in het verkeer en op de werkvloer zou 0% moeten zijn. Verder is jou benadering hier in mijn ogen stupide en levensgevaarlijk. Wat is het volgende dat je gaat doen? De boeten op het dragen van een gordel afschaffen omdat verkeersagressie te zacht wordt aangepakt? ![]() Geen enkel wettelijk stelsel is perfect. Maar het soort consequent zijn dat jij voorstelt heeft slechts twee mogelijke uitkomsten. Of alles wordt toegestaan of alles wordt verboden... Het is niet en was nooit de bedoeling van de wetgeving om te streven naar of anarchie of totale inertie. De bedoeling van wetgeving is het zoeken naar een evenwicht dat aan de samenleving een mogelijkheid biedt om op een menselijke manier te blijven bestaan. Dat Regeringen en partijen misbruik maken van hun macht in deze verandert daar niets aan. Wetten en het maken en aanpassen daarvan zou daarboven verheven moeten zijn. Onze manier om dit te bereiken is (zonder mij uit te spreken naar het al of niet slagen daar in) streven naar democratie... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Dat trek ik later nog wel eens in 2 Joris.
Propagandarat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben ook niet akkoord met heel wat wetten en de toepassing er van. Maar de weg naar de verandering zou voor mij moeten liggen bij toetsing aan het EVRM en aan de democratische aanvaarding er van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde als dat men met de ouders doen die problemen hebben met drinkende kinderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbovenop, zouden we lichtjes aan moeten aanleren dat drinken niet sociaal is, en dat je dat best ook met mate laat. de hostie in wijn doppen is naar mijn mening trouwens heiligschennis. Mijn geloof is waar de heiligheid vandaan komt, maar racistische wolven als jij verboden hebben. Check history about that one. Citaat:
Citaat:
In Nederland geven ze dat nieuwere generaties al mee dat drank alles behalve sociaal is. Waarom moeten wij dan achterblijven? Deze regering pleit overigens voor een zero tolerantie, we hebben drank als HARD drugs erkend. Deze stigmatiseert en vervolgd SOFT drugs he. Hoe kan iemand dat serieus nemen en zeggen: Awel nu laat ik mijn joint liggen voor deze lieden se.... Voor sommige mensen is dat echt wel belangrijk he, een consequent beleid. Hoe anders kunt ge uw maatschappij runnen als je geen voorbeeld geeft? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is Rita wiens man 's avonds thuis komt van café die niet weet hoe hij gaat reageren geen deel van deze democratie? Is Jef die al 20 keer probeerde afkicken, maar er niet geraakt doordat de verleiding bij het aanbod te groot is dan geen deel van deze democratie? Zij mensen die in steden wonen en overlast van cara pils urinegeur dan geen deel van deze democratie? Zijn mensen in de buurt van de stad die luidruchtige dronkaards genieten geen deel van deze democratie? Verbieden ze cannabis niet voor minder Claessens? Laatst gewijzigd door Peche : 27 juni 2015 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |