![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#382 |
|
![]() Ho neeeeeeeeee, suqar_7loe is bembem
![]() ![]() ![]()
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Uwe naam lezen doet de mensen al naar een pakje snoep grijpen... ![]()
![]() |
#384 | |
|
![]() Valt wel mee hehe. Ik doe alles met mate.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Appel_7loe ![]()
![]() |
![]() |
#387 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen is mij, aan mijn ziekenbed, door een meneer met een zwarte jas de nabije verschijning van ene mijnheer Jesus van Nazareth en Omstreken beloofd. Het is zoals gezegd nooit zover gekomen, en dus kan ik u voorlopig jammer maar helaas geen uitsluitsel geven desbetreffend. Het is iets voor later, ongetwijfeld. Mocht de bedoelde ontmoeting u evenwel eerder te beurt vallen dan ik, wil dan zo goed zijn om ons daarover in detail te berichten. U kunt dat te mijnen aanzien gerust met een e-mailbericht doen, vanuit de krochten waarheen u werd gevoerd. U hebt vroeger al eens mijn e-mailadres te pakken gekregen, en ik twijfel er niet aan dat dit u ook in het hiernamaals zal lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, als ik het goed begrijp bent u (en wellicht anderen hier) als kind al beginnen roken. Ik geloof u vanzelfsprekend, maar ik vind het moeilijk te vatten dat men dat in uw omgeving kennelijk aanvaardbaar vond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
|
![]() Rook jij?
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
|
![]() [quote=Gwylan;7727132]Met “op zeer jonge leeftijd” bedoelde ik uiteraard “als kind”, vermits ik het daaropvolgend over “later, als tiener” had. U hebt gelijk : als kind werd alles nog bepaald door de opvoeding eerder dan door het eigen gezond verstand. Maar bij mij kwam de vraag cq. de beslissing roken versus niet roken slechts in beeld toen ik een jaar of dertien was (als tiener, dus), en toen maakte ik al zelf de keuze.
Nu, als ik het goed begrijp bent u (en wellicht anderen hier) als kind al beginnen roken. Ik geloof u vanzelfsprekend, maar ik vind het moeilijk te vatten dat men dat in uw omgeving kennelijk aanvaardbaar vond.[/QUOTE] Mensen toch, de arrogantie ten top. Leer eerst onze taal begrijpen alvorens uwe onzin hier te komen posten, hier is geen mens maar dan ook geen mens die als kind beginnen roken is, waar haalt u het. U kan misschien woorden aaneen rijgen maar van onze mooie taal begrijpt u niets. O krinklende winklende waterding, Met 't zwarte kabotseken aan, Wat zien ik toch geren uw kopke flink Al schrijven op 't waterke gaan! Gij leeft en gij roert en gij loopt zoo snel, Al zie 'k u noch arrem noch been; Gij wendt en gij weet uwen weg zoo wel, Al zie 'k u geen ooge, geen één. Wat waart, of wat zijt, of wat zult gij zijn? Verklaar het en zeg het mij, toe! Wat zijt gij toch, blinkende knopke fijn, Dat nimmer van schrijven zijt moe? Gij loopt over 't spegelend water klaar, En 't water niet méér en verroert Dan of het een gladdige windtje waar, Dat stille over 't waterke voert. O schrijverkes, schrijverkes zegt mij dan, - Met twintigen zijt gij en meer, En is er geen een die 't mij zeggen kan: - Wat schrijft en wat schrijft gij zoo zeer? Gij schrijft, en 't en staat in het water niet, Gij schrijft, en 't is uit en 't is weg; Geen Christen en weet er wat dat bediedt: Och, schrijverke, zeg het mij, zeg! Zijn 't visselkes daar ge van schrijven moet? Zijn 't kruidekes daar ge van schrijft? Zijn 't keikes of bladtjes of blomkes zoet, Of 't water, waarop dat ge drijft? Zijn 't vogelkes, kwietlende klachtgepiep, Of is 'et het blauwe gewelf, Dat onder en boven u blinkt, zoo diep, Of is het u, schrijverken, zelf? En 't krinklende winklende waterding, Met 't zwarte kapoteken aan, Het stelde en het rechtte zijne oorkes flink, En 't bleef daar een stondeke staan: ‘Wij schrijven.’ zoo sprak het, ‘al krinklen af Het gene onze Meester, weleer, Ons makend en leerend, te schrijven gaf, Eén lesse, niet min nochte meer; Wij schrijven, en kunt gij die lesse toch Niet lezen, en zijt gij zoo bot? Wij schrijven, herschrijven en schrijven nog, Den heiligen Name van God!’ Voil?* laat uwe google translate hier maar een beetje aan zwoegen. ![]()
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
|
![]() En jij vond het een makkie om te stoppen?
Dan ben jij wss een van de weinigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schreef de heilige Theresa immers niet: Vijfde verblijf I.1." 0 zusters ! Hoe zal ik je de rijkdommen, de schatten en de genoegens van het vijfde verblijf meedelen ? Ik geloof dat het beter zou zijn, niets te zeggen over de verblijven die ik nog niet besproken heb, want ze zijn niet te beschrijven. Het verstand kan er niet bij, en vergelijkingen bieden geen hulp om ze te verklaren. Als hulp zijn de aardse dingen hiervoor te gering. Heer, zend licht uit de hemel opdat ik iets kan meedelen aan uw dienaressen. U laat immers toe dat enkelen doorgaans deze genoegens smaken zodat ze niet gaan dwalen wanneer de duivel zich als een engel van licht voordoet. Al wat ze verlangen is U te behagen."? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|