![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat anderen de keuze maken cq. hebben gemaakt om te roken deert mij persoonlijk niet, ook niet als zij zichzelf hebben wijsgemaakt dat die keuze hen werd opgedrongen. Maar men zal mij nooit zo ver krijgen om in het rokerskoor luidkeels mee te willen zingen dat roken een gezonde en mooie zaak is die het mensdom veel vermaak verschaft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou veel leuker zijn als mensen naast stoppen met roken vooral zouden stoppen met zeveren over stoppen met roken.
Als je wil stoppen, stop dan en ga verder met je (langere) leven. De rest van de wereld zit echt niet te wachten op uw ontwenningsverhalen, doorzettingsvermogen en veel gezondere lijf. Die verhalen kennen we al. En ze zijn allemaal dezelfde...
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan het mij voorstellen. Elke keer de zin in een sigaret afstraffen met een glas water, dat is gewoon onmenselijk!!
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat mij door die verhalen inspireren om er niet aan te beginnen. Zelfs als niet-roker heb ik het vaak moeilijk om geen heerlijke aromatische sigaar te gaan kopen en er een ganse dag aan te lopen lurken.
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog iets dat minstens even moeilijk is als stoppen met roken. Probeer voor de grap maar eens gedurende 2 weken te leven zonder één druppel alcohol. Zeer moeilijk. Het alcoholgebruik zit zo verweven in onze relaties met anderen, het maakt zodanig deel uit van onze cultuur dat het minsten zo moeilijk is zich te onthouden van alcohol als van tabak. Ook al is men maar een vrij matige drinker (5 ?* 6 glazen bier per week).
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2015 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() In elke film rookte de held en de heldin rookte verrekt sexy een sigaret door een pijpje, lucky luke rolde zijn sigaretje terwijl hij de Daltons naar de verdoemenis schoot. We kunnen nog een tijdje doorgaan, tot roken verplicht? Nee, maar je werd wel in juiste banen geleid.
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon nu effe doorbijten. Als als u tegen uzelve jammert: ik hou dat noooiiit vol, dan bent u er. Als u d?*n niet toegeeft, dan is de moeilijke kaap genomen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2015 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
Ik kom gewoon maandelijks in deze draad melding maken dat ik nog steeds gestopt ben, meer niet. Zes maanden ging dat goed, vorige maand moest meneer "help ik ben zo arm" eno komen zeveren en nu is het "ik Franstalige interpreteer jullie boertige taal zoals ik wil" die moet komen zeveren. ![]() ![]() ![]() Enfin mij niet gelaten ik amuseer me.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2015 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vrees evenwel dat de aard van mijn opvoeding dermate anders was dan deze van u en anderen, dat ik sommige zaken die voor u een evidentie zijn eenvoudigweg niet kan begrijpen. Deze gedachtenwisseling inzake roken is daar een goed voorbeeld van. Een klein woordje uitleg : in mijn opvoeding was het zo dat er op zeer jonge leeftijd van roken geen sprake kon zijn vermits het absoluut niet geduld zou geweest zijn. Toen ik later, zeg maar als tiener, vaststelde dat sommige schoolgenoten wel eens in het geniep een sigaretje rookten, heb ik meteen voor mezelf zeer bewust beslist dat ik nooit zou roken : ik vond dat bedoelde schoolgenoten flink uit de bek stonken, en benevens het feit dat roken overduidelijk ongezond leek was dat voor mij al ruim reden genoeg om niet te roken. Ik heb nooit gevonden dat roken ook maar in de minste mate sexy of stoer was. Kortom, op de vraag of bij mij inzake roken als tiener de opvoeding of eerder het eigen gezond verstand doorslaggevend was, meen ik dat het toch in ruime mate vooral dat laatste was. Bij u allen was het kennelijk net het omgekeerde. Dat is voor mij moeilijk te vatten, maar goed, ik wil aanvaarden dat dit aan mij (of aan mijn opvoeding) ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had een rokende vader, rokende ooms en rokende tantes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2015 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten ze hier ambras te maken over roken of niet roken...
![]() Zie je wel dat niet-rokers zagers zijn... ![]()
![]() |
#376 | |
|
![]() Goed bezig, Hoomer!
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
|
![]() Haha, hulp uit onverwachte hoek.
![]()
![]() |
#378 | |
|
![]() Het goede kan ik alleen maar aanmoedigen. Het moet wel zwaar zijn om een verslaving vaarwel te zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roken is vooral gewenning, routine... Heb de mentale kracht om twee weken geen sigaret meer aan te raken en je hebt er geen behoefte meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |