![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet jij niet ergens wat kinder en puberforums gaan afstruinen, een beetje kinderchatkanalen gaan opzoeken omdat je, meer dan waarschijnlijk, op de meeste forums al geband bent?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#583 |
Banneling
|
![]() Ja dubbele foei voor Hoomer.
Zo maar trollen en mensen valselijk betichten. De arme schapen hier als een wolf verslinden en bleiten op moeke als je op zen staart trapt... T is ver gekomen. Volgens mij is alles hier opgebrand die ene nacht met eno. Sommige open goals laat men liggen, of ze lopen naar de bal en dan bedenken ze zich of schieten ze de bal maar halverwege. Ik wil boel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() Niemand hoeft weg te gaan. Enkel terugkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt het construct ook weer even trollen? En altijd weer over vermeende armoede. (dat klinkt zoals "correct vasten")
![]() Het ging helemaal niet over zelfverklaarde arme luizen, maar over "correct" vasten. Als de forummuzelmannen geen antwoord weten te verzinnen, nadat ze zich vastpraatten met uitvluchten, halen ze het gezondheidsargument van stal. Belachelijker rond de pot gedraai bestaat er niet. Ze weten simpelweg niet meer hoe ze de "gezellige ramadanfeesten" (waar wij jaloers op zouden zijn: rofl ![]() Vasten, in de échte zin van het woord schaadt geen mens. De hele dag niet drinken tijdens een hittegolf is wél schadelijk. Er wordt niet voor niets voortdurend opgeroepen om genoeg te drinken. Maar zover heeft "Peche" natuurlijk niet nagedacht. ![]() Welke zot is er nu jaloers op de ramadanfeesten? Wij hebben geen ramadan nodig om te kunnen feesten, hoor. ![]()
![]() |
#586 |
Banneling
|
![]() Ik heb toch een belangrijk sleutelwoord gegeven? Monoamine oxidase inhibitors kunnen kaas dodelijk maken. Je lichaam moet rein zijn en dat kan enkel door te vasten. Correct vasten houdt dan in geen zuivelprocucten, niets dierlijks en geen medicatie. Vasten gebeurde al in het hof van eden en pas bij het monotheïsme zijn ze daar onnozel over beginnen doen. Toen mensen hun eigen cultuur/geloof beleefde was dat een heel andere traditie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...dhtml?show=art
Games zijn de nieuwe drugs ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#588 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allee, ge moogt daar op Gnomes meppen en zo...
![]() Of op een ander ras natuurlijk, nen Tauren op den BBQ leggen is daar vrij normaal... ![]()
![]() |
#590 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je bedoelt er geen zuivelproducten, vlees of andere dierlijke producten op de feesttafel van moslims komt tijdens de ramadam? ![]() ![]() ![]() Dat moslims met, bijvoorbeeld, diabetes en hoge bloeddruk, geen medicatie meer mogen nemen, en moslims met nierinsufficiëntie geen nierdialyse meer krijgen omdat dat geen "correct"vasten is? ![]() ![]() ![]() Zoek maar rap naar de volgende excuustruus om jouw "correcte" vasten mee te kunnen verantwoorden. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gebeurt er eigenlijk met het vlees van barbaars geslachte schapen?
Of is dat geen dierlijk product? ![]() ![]() ![]()
![]() |
#593 |
|
![]() Bon, vandaag dus 8 maanden gestopt met roken.
Nu vraag ik hier de mensen met ervaring; wanneer krijg ik nu de voordelen van dat stoppen te voelen. Ik ben zeker niet onaangenaam in de omgang maar die echt lieve Hoomer is verdwenen, niet dat ik chagrijnig ben of zo maar mijn eindeloos geduld is ook ergens onderweg gesneuveld. Bon alez hup naar de negen maanden dan maar zekers. ![]()
![]() |
#594 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter gezondheid, binnen een maand of 24. Redelijke sommen geld die niet uitgegeven worden aan tabak. Noem maar op. En eindeloos geduld wordt stelselmatig overschat.
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() Ok fuck dees !!!!
Ik smoor gans mijne zak achter een op. Doe mij een activiteit aan waar ik doodmoe van neer val en gedaan met this shit. 4g moederzure haze. The last... Neem ik me voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
Jullie moeten weten mijn vriend ginder is ook gestopt met roken, enfin hij is zeven of acht jaar geleden gestopt en dacht met een stuk in zijn voeten dat eentje geen kwaad kon. Door dat eentje heeft hij terug meer dan een jaar gerookt en nu is hij dan maar terug gestopt. Nu is hij terug gestopt maar net zoals acht jaar geleden met Champix, ik zou daar bij de apotheker mijn percent moeten gaan halen, sinds ik daar op El Hierro Champix geïntroduceerd heb hangt half het eiland er aan. ![]()
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang na het stoppen ik verbetering voelde? Geen idee, maar ik weet wel dat ik nu veel beter en dieper kan ademen. Dat geeft alvast een heel leuk gevoel. De rokershoest is ook verdwenen, een min pluspunt is de smaak: ik smaak alles veel beter, vind alles veel lekkerder.... en dat mag niet hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet meer naar toebak stinken... Veel geld uitgespaard ook al. Wat doe je in de plaats van roken ? Snoepen, drinken of sport ? Dat is ook belangrijk : de leegte opvullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |