![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee, duh
![]() ![]() en ik zal er meteen bij vermelden dat ik noch Peche, Guinevere, Lance, geertvdb etc. etc. ben (zoals ik van je las in een andere post), plus dat de mods over bepaalde technische middelen beschikken om dat na te gaan ... !!! ik heb hier maar 1 account, tot spijt wie het benijdt, DUH! |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar back on topic: m'n ouders rookten als turken, papounet is er op z'n veertigste mee gestopt en is ironisch genoeg nog geen 65 geworden (maar niet omwille van longkanker), achteraf gezien had ie dus gewoon lekker kunnen blijven verder paffen, het had toch niet veel uitgemaakt in zijn geval .. /sarcastisch mode off, m'n moeder paft nog altijd lustig verder ... gemiddeld 1 pakje per dag zou ik zeggen, en wijn kan ze ook aardig verzetten ......... ikzelf heb toen ik begin in de twintig was gerookt, m'n zus nooit ......... mocht ik het overdoen, ik zou er nooit aan begonnen zijn i.e. de ettelijke kilootjes die ik aangekomen ben door te stoppen, kilo's die ik er niet gemakkelijk van af krijg, want laat dat nu net de voornaamste reden zijn dat ik initieel begonnen was met roken ......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() WA lol? De zon is onder vrouwmens. Waar is mijn dadel en vijg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps wat zeg ik nu: niet ramadam maar het avondmaal, XD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is het wel om 22u? (of heb ik de wind horen waaien?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens vergissen zij die denken dat ik hier naar respect hengel zich in de grootst mogelijke mate. Het is weliswaar zo dat ik destijds als Hallebarde regelmatig werd overladen met complimentjes, wijl ik nu als Gwylan met precies dezelfde stellingen, precies hetzelfde taalgebruik, en precies dezelfde inzichten kennelijk plots een ondraaglijk kreng ben geworden voor de meeste forumdeelnemers, maar zowel het ene als het andere zal mij een zorg wezen. Dit forum en de deelnemers eraan zijn mettertijd volkomen gepolariseerd, maar ik ben niet veranderd en ik zal niet veranderen. Zoals het naar ik hoop voor elk van u het geval is, krijg ik respect, in de mate dat ik het verdien, van al degenen die mij werkelijk kennen : mijn familie, mijn vrienden en kennissen, mijn medewerkers, etc…etc…, en dat is voor mij al ruim voldoende. Geen enkele deelnemer aan dit forum kent mij in persoon : elke waardering of afkeer, elke evaluatie of respect is in het beste geval slechts virtueel, en amper op enkele vluchtige tekstjes gebaseerd. Ik ben niet zo gek dat ik daar ook maar het minste belang aan hecht, mijnheer. Tenslotte nog dit : ik merk aan enkele bijdragen volgend op mijn vorige post dat sommigen hun immense frustratie nog eventjes hebben geventileerd. Geen probleem, voor wat mij betreft. Ook niet als de bedoelde immense frustratie in wezen enkel op hun blinde vooringenomenheid berust : ik heb zo’n acht maanden geleden inderdaad een draadje opgestart in verband met de in schandalig slecht Frans opgestelde Algemene Beleidsnota van federaal staatssecretaris Sleurs. Diezelfde mevrouw Sleurs heeft mij inmiddels volkomen gelijk gegeven, want de link in mijn toenmalige beginpost leidt nu naar een totaal herwerkte versie die de Franse taal respecteert. Die nieuwe versie vermeldt letterlijk : « Ter vervanging van het vroeger rondgedeeld stuk / En remplacement du document distribué précédemment. » Voor de hand liggende vraag : waarom heeft Sleurs de Franse tekst van A tot Z laten herwerken en verbeteren indien de door mij aangeklaagde eerste versie volkomen in orde was, zoals sommigen hier koppig in hun hersencel hebben geknoopt ? Kortom, ik had volkomen gelijk, en dat heeft Sleurs zelve erkend middels het laten herwerken van de tekst. Ik zeg u : indien eenzelfde schandalig misbruik van mijn taal in een officiëel document zich opnieuw voordoet (het weze in België of elders), dan mag u terug op een onverwijlde en scherpe reactie mijnerzijds rekenen. Begin dus allen maar al de nodige scheldwoorden te verzamelen om uw bijkomende frustratie te zijner tijd te luchten. Ik kan slechts hopen, en dat meen ik oprecht, dat bedoelde frustratie de alhier aanwezige ex-verslaafden - de draadstarter incluis - niet aanzet tot opnieuw roken... Laatst gewijzigd door Gwylan : 6 juli 2015 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Vrouwen praten veel... Naar in keuken macheren niet goes
Ik, vrede zij met mij, zit hier zonder dadel. Niet goed begrijp |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#575 |
Banneling
|
![]() Ik constructe u gisteren na, wat was uw reactie weeral??? Bwweeeeeeiiiii iedereen mij verlaten bahahahah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
|
![]() Citaat:
Jaja we hebben u door. PS Groeten aan Filip de Taaie
![]() |
![]() |
#577 | |
|
![]() Citaat:
Uw onsamenhangende praat laat ons vermoeden de je in behandeling bent voor de een of andere psychische aandoening. ![]()
![]() |
![]() |
#578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed, dan begin ik nu meteen als straf Marlboro Light te roken, en schenk mij ook maar een glas gin tonic in. Of twee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar wel pas verweten door u nadat ik uw gedrag jegens mij eindelijk kon terug geven. En zie u flippen voor zoiets banaal. Hoe reageerde ik weer? ![]() Always a pleasure ![]() Beeeiiihhh Laatst gewijzigd door Peche : 6 juli 2015 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |