![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de vrouw weigert wel ja (dacht ik althans). Voor de rest doet de arts wat hij meent te moeten doen. Desnoods belt hij inderdaad de politie.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een ontslag om dringende redenen veronderstelt een overeenkomstige vergoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt als een typische Westerling,ik leerde denken zoals moslims doen, hoofddoeken hebben een politieke lading omdat het over de ordening van samenleven gaat, de verbonden rechten en plichten, waarbij gelijkheid voor mannen en vrouwen wordt ingekleurd als gelijkwaardigheid, maar wel met duidelijke rolpatronen waar mensen toe voorbestemd zijn. Niet vanuit hun talenten of wensen, maar op basis van geslacht. Dat in vraag stellen is tornen aan de basis van islam. Niet ik maar moslims zelf maken dat onderscheid tussen wat wel of niet met hun gedachtengoed te verenigen valt, dat proces is al jaren bezig en werd vanuit de politiek gesteund. Waarom zou ik niet evengoed mijn rechten opeisen , voor mijn cultuur en levertuigingen? Dit is mijn land, mijn geschiedenis, en de periode van cultuurrelativisme heb ik na jaren werken met moslims achter me gelaten. Het gaat bij molims niet om tolerantie, het anders zijn en daarin samengaan, iedere moslim die ik sprak vond islam superieur aan alle andere overtuigingen. Die onderwerping ligt dan ook aan de basis van geloof. Hoe dat superieure gedachtengoed zijn weg moest vinden, daar waren onder moslims verschillende meningen over, sommigen wilden dit bereiken met overtuiging, anderen zagen de politiek als aangewezen weg, of vonden dat je moet opleggen en eisen. In principe staat niemand moslims in de weg, net zoals Joden, Christenen en Boeddhisten mogen zij zich onderscheiden en anders zijn, de grote momenten van geboorte, huwelijk en dood vullen ze zonder hindernis in volgens eigen overtuigingen, de pijlers van hun religie kun je hier vrij beleven, maar waar er nauwelijks problemen in samenleven zijn met Joden en Christenen is dit met veel moslims een totaal ander verhaal. Religie in het algemeen zorgt voor armoede en achterstelling maar nergens zo extreem en dan vooral voor vrouwen, dan in moslimlanden. Dat is echt geen toeval maar het gevolg van het ontbreken van enige hierarchie, of verlichting, wat tot groei naar een meer op dit tijdperk afgestemde vorm van islam zou kunnen leiden. En ja, er zijn aardige, vriendelijke en leuke moslims die een weg zoeken tussen de principes van deze samenleving en hun religie. Maar dat is een zeer kleine minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
yep , ze doen maar op , dat is dan hun eigen vrije keus !! In Nederland: een Do-Rescue-Me speld , vond niet direkt meer info daarover ?? Maar in het geval bij Dokter Philippe Becx: Als patiënt/baby het niet had overleefd of bij blijvende schade , die stinkklojo van haar opsluiten in een rotstinkend diarreekot !!!! Wat voor een achterlijke onnozele stinkklootjuin ben je om voor een ander te beslissen , in dit geval zijn vrouw !!!! Nou , die ziet haar & baby werkelijk echt dolgraag !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geheel helemaal mee akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet het artikel waarover werd gesproken , maar ....
wel interessant om te lezen: https://www.rt.com/news/312151-man-daughter-drown-dubai Sommige èh , SOMMIGE .... https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4 https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo Nog een ander voorbeeld: https://nl.wikipedia.org/wiki/Brand_...chool_te_Mekka Sommige èh , SOMMIGE .... https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4 https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo Echter , nu mag men ze wel helpen , enkel IN NOODGEVAL !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2016 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze eerst wel zonder kon , waarom plots die ommedraai ??
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...p-school-laren
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2016 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zogezegde misbruikte "godsdienstvrijheid" moet onder de wetgeving blijven en niet erboven staan! Hoofddoeken overal mogen aandoen terwijl voor de niet-moslima's andere regels gelden, nml die van bijvoorbeeld het bedrijf kan niet! Uiteindelijk is dit het zoveelste partijtje zatte zever dat er niet meer toe doet! De islam is meer een archaïsche dictatuur dan een godsdienst en past niet in onze niet-moslimmaatschappijen! Dus moet men stoppen met naar de eisen van een deel van die bende te luisteren! Of gaan ze straks nog een trein en een druk gebouw opblazen als ze hun zin niet krijgen? Hoe lossen de moslims dat op in hun landen??? Waarom moeten wij toegeven waar zij niets toegeven tov niet-moslims? Erger nog: ze staan meteen klaar met zweepslagen, gevangenis enz enz Stoppen met zeveren aub: moslims die hier "als moslim(a)" willen leven moeten onze landen verlaten. Het enige dat het blijven dulden van hun aanwezigheid, terwijl ze hun groep steeds maar uitbreiden, ons kan en zal opleveren is het invoeren van een islammaatschappij. En dat is erger dan het nazisme en de builenpest samen! Integratie met moslims kan niet, bestaat niet. Lang genoeg overal geprobeerd, nergens lukt het, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer die gasten naast mosk's ook ziekenhuizen, scholen enz kunnen en mogen inrichten is het hek helemaal van de dam en staan we zeer binnenkort te ploeteren in een islammaatschappij! Neen, achterlijke moslims die hun vrouw liever zien sterven dan er een mannelijke dokter bijhalen: oppakken als crimineel en het land uitzetten. Zijn vrouw helpen en behandelen zoals wij het bepalen en daarna kan ze kiezen of ze manlief wil volgen naar de middeleeuwen of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag toch enig samenhangend denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders kom je tot een soort politieke correctie terecht waa maatschappelijke conformisme, aka totalitaire conservatisme, de norm is. En ook dat is tegen onze normen en waarden. Nochtans belet niemand jou om dat kenbaar te maken. Citaat:
En nogmaals, bij gebrek aan degelijk onderzoek beschikken noch jij, noch ikzelf, over voldoende aanduidingen om te weten of je gelijk hebt, of niet. Citaat:
ik heb geen enkel probleem me iemand die voor zijn cultuur, taal, levensovertuiging opkomt, ik vind zelfs dat het normaal is dat je dat doet, omdat dat deel uitmaakt van jouw identiteit. Maar ik vind het ook niet meer dan normaal dat 'anderen' hetzelfde recht hebben. Binnen de grenzen van de wet uiteraard. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welke conclusie zou ik moeten trekke, denk je? Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Omdat we hier NIET HOOFDZAKKELIJK FUNDAMENTEEL in een moslimland leven daarom , en omdat wij allemaal beter op onze eigen vrije Westerse cultuur en fundamentele levenswijze zouden moeten letten dat is een plicht die wij hebben als mens . Wij moeten weten wie wij zijn en dit blijven verdedigen , en niet verwerpen , moslims wijken ook niet af van hun levenswijze ewel waarom wij dan wel ?? leg dat eens uit dan ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Moslimcultuur in het algemeen , niets mis mee als ze in hun moslimlanden daar hun wetten opleggen met alle respect daar hebben ze misschien hun rechten te leven zoals zij willen (met misschien bedoel hun oorlogen in twijfel getrokken ), maar in Westerse landen niet ,hypocriete mensen zoals Merkel en co , zouden wij Westerse burgers moeten van de macht duwen maar wij doen het niet (te laks zijn wij) daar zit de grote fout , er moet opgekomen worden voor de bescherming van het Westerse vrije denken & doen... maar de politieke onnozelaars wiegen ons gewoon telkens weer inslaap met economische mankementen en bedreigingen op ons bestaan ,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de mensen de religieuze bemoeienissen beu zijn. Geen cent moeten ze krijgen van de belastingbetaler voor hun brainwashing.
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() IK zoek die tekst van Xenophon , over wat ging die feitelijk ?? nergens terug te vinden hier ?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 13 april 2016 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |