Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2016, 16:36   #101
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Omdat we er niet mogen aankomen zonder rechterlijk bevel.
Indien de vrouw weigert wel ja (dacht ik althans). Voor de rest doet de arts wat hij meent te moeten doen. Desnoods belt hij inderdaad de politie.
Oud 10 april 2016, 19:56   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als u niet werkt aan de vooropgestelde voorwaarden, is dat geen reden tot ontslag?
Ja, de vraag is hier of er in het contract enige bepaling van die aard was opgenomen.

Ook een ontslag om dringende redenen veronderstelt een overeenkomstige vergoeding.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2016, 21:51   #103
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat maakt juist het dragen van een hoofddoek uit overtuiging zo 'heilig' (sorry voor het woord). In onze maatschappij heeft iedereen, ook groeperingen, ook godsdiensten, het recht om druk te zetten op die maatschappij.
Dat maakt integraal deel uit van het democratisch proces.

Ik ben niet zo zeker over het feit dat Moslima's een hoofddoek dragen vanuit een negatieve insteek ('zich onderscheiden'), maar laten we stellen dat het zo is...

Je veralgemeent. Er zijn uiteraard Moslims die zo handelen, maar er zijn er ook heel veel Moslims die geen verschil maken. Ik ken zelfs Moslims die teleurgesteld zijn dat hun dochter een hoofddoek draagt...

Maar je hebt gelijk, een aantal Moslims denken dat een vrouw die geen hoofddoek draagt, zich als een hoer gedraagt. Maar laten we even serieus blijven, hé, hoe reageren blanke, niet-Molsimsmannen wanneer een schone madam rondloopt in hypersexy kledij en schminck?
Ik ben een man en zal het spektakel zeker en vast aanschouwen, maar ik ben goed opgevoed en zal dus zwijgen.

Hier ga je wel helemaal door de bocht. Waarom zou een onderscheid maken tussen jou en anderen niet te verenigen zijn met onze samenleving? Het is juist het omgekeerde, deze samenleving is zo rijk omdat er tal van meningen, gedragingen, achtergrond, smaken, enz voorhanden zijn. Het is een absoluut recht om 'anders' te zijn, en dat ook uit te drukken. Ook inzage godsdienst uiteraard...

Kijk, wanneer ik rondloop met een heavy-metal shirt, is dat ook om mijn eigenheid uit te drukken, aan de maatschappij te zeggen, 'ik ben wie ik ben, en toevallig is er een onderscheid tussen metalheads en niet-metalheads'. Zo what?
Gaan we ook de Christenen, Joden, Boeddhisten, verwijten dat zij hun verschillen met de anderen zo zichtbaar maken?

Uiteraard, geen enkel recht is absoluut, net daarom dat het EHRM het verbod op de burka heeft goedgekeurd. Ik nodig jou trouwens uit om dat arrest eens te lezen, ik ben niet mee helemaal akkoord met de eindbeslissing, maar de redenering is wel heel onderbouwd.

Het gaat hier om een fout die heel vaak gemaakt wordt. Pleiten voor de individuele vrijheid om een hoofddoek te dragen betekent niet automatisch pleiten voor het dragen van een hoofddoek in alle omstandigheden. Dit is een algemene regel dat voor alle individuele rechten bestaat: er mogen en soms moeten beperkingen zijn, maar ook die beperkingen mogen niet zomaar.
Ik stel dan ook dat ookal staan hoofddoeken voor een gedachtengoed wat op geen enkele manier te verenigen valt met de principes van de samenleving, je het dragen ervan niet per definitie kunt verbieden, wanneer dit in iemand privéleven is.

U denkt als een typische Westerling,ik leerde denken zoals moslims doen, hoofddoeken hebben een politieke lading omdat het over de ordening van samenleven gaat, de verbonden rechten en plichten, waarbij gelijkheid voor mannen en vrouwen wordt ingekleurd als gelijkwaardigheid, maar wel met duidelijke rolpatronen waar mensen toe voorbestemd zijn. Niet vanuit hun talenten of wensen, maar op basis van geslacht. Dat in vraag stellen is tornen aan de basis van islam.

Niet ik maar moslims zelf maken dat onderscheid tussen wat wel of niet met hun gedachtengoed te verenigen valt, dat proces is al jaren bezig en werd vanuit de politiek gesteund. Waarom zou ik niet evengoed mijn rechten opeisen , voor mijn cultuur en levertuigingen?
Dit is mijn land, mijn geschiedenis, en de periode van cultuurrelativisme heb ik na jaren werken met moslims achter me gelaten.

Het gaat bij molims niet om tolerantie, het anders zijn en daarin samengaan, iedere moslim die ik sprak vond islam superieur aan alle andere overtuigingen. Die onderwerping ligt dan ook aan de basis van geloof.
Hoe dat superieure gedachtengoed zijn weg moest vinden, daar waren onder moslims verschillende meningen over, sommigen wilden dit bereiken met overtuiging, anderen zagen de politiek als aangewezen weg, of vonden dat je moet opleggen en eisen.

In principe staat niemand moslims in de weg, net zoals Joden, Christenen en Boeddhisten mogen zij zich onderscheiden en anders zijn, de grote momenten van geboorte, huwelijk en dood vullen ze zonder hindernis in volgens eigen overtuigingen, de pijlers van hun religie kun je hier vrij beleven, maar waar er nauwelijks problemen in samenleven zijn met Joden en Christenen is dit met veel moslims een totaal ander verhaal.

Religie in het algemeen zorgt voor armoede en achterstelling maar nergens zo extreem en dan vooral voor vrouwen, dan in moslimlanden. Dat is echt geen toeval maar het gevolg van het ontbreken van enige hierarchie, of verlichting, wat tot groei naar een meer op dit tijdperk afgestemde vorm van islam zou kunnen leiden.

En ja, er zijn aardige, vriendelijke en leuke moslims die een weg zoeken tussen de principes van deze samenleving en hun religie. Maar dat is een zeer kleine minderheid.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2016, 20:50   #104
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wie hulp weigert moet dan maar doodgaan .... ik ben voorstander van.
Ja , men is voor zichzelf vrij van hulp te weigeren , dus ....
yep , ze doen maar op , dat is dan hun eigen vrije keus !!
In Nederland:
een Do-Rescue-Me speld , vond niet direkt meer info daarover ??

Maar in het geval bij Dokter Philippe Becx:
Als patiënt/baby het niet had overleefd of bij blijvende schade ,
die stinkklojo van haar opsluiten in een rotstinkend diarreekot !!!!
Wat voor een achterlijke onnozele stinkklootjuin ben je
om voor een ander te beslissen , in dit geval zijn vrouw !!!!
Nou , die ziet haar & baby werkelijk echt dolgraag !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2016, 20:50   #105
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan moeten ze buiten de Westerse ziekenhuizen blijven , en hun eigen ziekenhuizen inrichten . Met hun eigen geld niet met onze subsidies . Wat een waanzinnig verhaal zeg....
Geheel helemaal mee akkoord !!

breedbandwurger 1967

Oud 11 april 2016, 20:50   #106
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bron?
Niet het artikel waarover werd gesproken , maar ....
wel interessant om te lezen:
https://www.rt.com/news/312151-man-daughter-drown-dubai
Sommige èh , SOMMIGE ....
https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4
https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo

Nog een ander voorbeeld:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brand_...chool_te_Mekka
Sommige èh , SOMMIGE ....
https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4
https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo
Echter , nu mag men ze wel helpen , enkel IN NOODGEVAL !!

breedbandwurger 1967

Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2016 om 21:10.
Oud 11 april 2016, 20:51   #107
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Vrij recent in het nieuws:
Als ze eerst wel zonder kon , waarom plots die ommedraai ??
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...p-school-laren

breedbandwurger 1967

Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2016 om 21:01.
Oud 12 april 2016, 18:32   #108
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan kan je meteen alles verbieden. Want dan loop je steeds het risico dat het 'steeds verder gaat'.
Je ziet een soortgelijke redenering bij het homohuwelijk, waar sommigen tegen zijn omdat het ' met homohuwelijken' begint, en het eindigt bij pedofilie.

Trouwens., de hoofddoek is enkel een symbool van onderdrukking van de vrouw bij degenen die per definitie tegen zij en aan cirkelredenering doen.

Want zeg mij nu eens: waarom zou jij een vrouw verbieden om een hoofddoek te dragen wanneer zij zelfs geen verband legt met Islam?
Ga je ons wijsmaken dat de hoofddoekdraagsters dat niet in verband brengen met de islam? Het gaat dus niet om "godsdienstvrijheid" maar gewoon ambetant doen, onze gewoontes en regels niet aanvaarden, zomaar, omdat ze daar zin in hebben?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2016, 18:53   #109
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
O, maar als je dat wenst, kan ik uw redenering nog verder doortrekken, hoor.
Niet de minirokjes moeten verboden, wel alle 'preutse' kledij. Als vrouwen zonder preutse kledij worden uitgescholden, dan moet preutse kledij verboden worden door iedereen.

Ergo, minirok verplicht voor alle vrouwen...

*denkt eventjes na* in een aantal gevallen, doen!

Jouw eigen redenering., hé...

Ik verwacht dat die mannen dan voor de rechter worden gebracht om de zaak te laten berechten. Punt.
Hier ben je opzettelijk rond de pot aan het draaien omdat je vastzit!
De zogezegde misbruikte "godsdienstvrijheid" moet onder de wetgeving blijven en niet erboven staan! Hoofddoeken overal mogen aandoen terwijl voor de niet-moslima's andere regels gelden, nml die van bijvoorbeeld het bedrijf kan niet!
Uiteindelijk is dit het zoveelste partijtje zatte zever dat er niet meer toe doet!
De islam is meer een archaïsche dictatuur dan een godsdienst en past niet in onze niet-moslimmaatschappijen! Dus moet men stoppen met naar de eisen van een deel van die bende te luisteren! Of gaan ze straks nog een trein en een druk gebouw opblazen als ze hun zin niet krijgen?
Hoe lossen de moslims dat op in hun landen??? Waarom moeten wij toegeven waar zij niets toegeven tov niet-moslims? Erger nog: ze staan meteen klaar met zweepslagen, gevangenis enz enz
Stoppen met zeveren aub: moslims die hier "als moslim(a)" willen leven moeten onze landen verlaten.
Het enige dat het blijven dulden van hun aanwezigheid, terwijl ze hun groep steeds maar uitbreiden, ons kan en zal opleveren is het invoeren van een islammaatschappij. En dat is erger dan het nazisme en de builenpest samen!

Integratie met moslims kan niet, bestaat niet. Lang genoeg overal geprobeerd, nergens lukt het, dus...
Oud 12 april 2016, 19:09   #110
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan moeten ze buiten de Westerse ziekenhuizen blijven , en hun eigen ziekenhuizen inrichten . Met hun eigen geld niet met onze subsidies . Wat een waanzinnig verhaal zeg....
Opgelet: straks doen ze dat nog ook! Arabische oliestaten laten de vele moslim"vluchtelingen" gewoon verrekken, ze moeten maar Europa overstromen! Maar geld met hopen om hier zo veel mogelijk mosk's op te richten als uitvalbasissen voor hun dictatuurgodsdienst, daar staan ze voortdurend meer klaar! Ze verzuipen in de olieweelde in hun landen maar de duizenden moslims overal ter wereld die echte sukkels zijn, dat raakt hun koude kleren niet!
Wanneer die gasten naast mosk's ook ziekenhuizen, scholen enz kunnen en mogen inrichten is het hek helemaal van de dam en staan we zeer binnenkort te ploeteren in een islammaatschappij!
Neen, achterlijke moslims die hun vrouw liever zien sterven dan er een mannelijke dokter bijhalen: oppakken als crimineel en het land uitzetten.
Zijn vrouw helpen en behandelen zoals wij het bepalen en daarna kan ze kiezen of ze manlief wil volgen naar de middeleeuwen of niet.
Oud 12 april 2016, 19:10   #111
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Op en top Vlaams, het volk van politieke onnozelaars.

En dat is nog vriendelijk gesproken, want in de realiteit worden we geregeerd door crapuul omdat de Vlaming zelf crapuul is.
Ga je hier niet een paar stapjes te ver?
Oud 12 april 2016, 22:05   #112
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ga je ons wijsmaken dat de hoofddoekdraagsters dat niet in verband brengen met de islam? Het gaat dus niet om "godsdienstvrijheid" maar gewoon ambetant doen, onze gewoontes en regels niet aanvaarden, zomaar, omdat ze daar zin in hebben?
Welke "gewoontes" zou iemand dan wel moeten aanvaarden? In het Westen bestaat er toch een vrij ruime vrijheid zich te kleden zoals men wil. Waarom zou dat plotseling niet gelden voor een moslima?

Graag toch enig samenhangend denken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 06:39   #113
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik stel dan ook dat ookal staan hoofddoeken voor een gedachtengoed wat op geen enkele manier te verenigen valt met de principes van de samenleving, je het dragen ervan niet per definitie kunt verbieden, wanneer dit in iemand privéleven is.
Dat is best mogelijk, maar zolang je de wetten van dit land volgt, heb je het recht te denken wat je wilt. Je moogt er dus ook meningen op nahouden die totaal haaks staan tegenover de principes van onze maatschappij én je hebt het recht om dat ook publiekelijk te maken.

Anders kom je tot een soort politieke correctie terecht waa maatschappelijke conformisme, aka totalitaire conservatisme, de norm is. En ook dat is tegen onze normen en waarden. Nochtans belet niemand jou om dat kenbaar te maken.

Citaat:
U denkt als een typische Westerling,ik leerde denken zoals moslims doen, hoofddoeken hebben een politieke lading omdat het over de ordening van samenleven gaat, de verbonden rechten en plichten, waarbij gelijkheid voor mannen en vrouwen wordt ingekleurd als gelijkwaardigheid, maar wel met duidelijke rolpatronen waar mensen toe voorbestemd zijn. Niet vanuit hun talenten of wensen, maar op basis van geslacht. Dat in vraag stellen is tornen aan de basis van islam.
Kan best zijn, maar nogmaals, dat is hun goed recht.
En nogmaals, bij gebrek aan degelijk onderzoek beschikken noch jij, noch ikzelf, over voldoende aanduidingen om te weten of je gelijk hebt, of niet.

Citaat:
Niet ik maar moslims zelf maken dat onderscheid tussen wat wel of niet met hun gedachtengoed te verenigen valt, dat proces is al jaren bezig en werd vanuit de politiek gesteund. Waarom zou ik niet evengoed mijn rechten opeisen , voor mijn cultuur en levertuigingen?
Dit is mijn land, mijn geschiedenis, en de periode van cultuurrelativisme heb ik na jaren werken met moslims achter me gelaten.
Wie zegt dat jij dat niet mag doen? De vraag is niet 'wat', maar 'hoe' je dat doet.
ik heb geen enkel probleem me iemand die voor zijn cultuur, taal, levensovertuiging opkomt, ik vind zelfs dat het normaal is dat je dat doet, omdat dat deel uitmaakt van jouw identiteit. Maar ik vind het ook niet meer dan normaal dat 'anderen' hetzelfde recht hebben.
Binnen de grenzen van de wet uiteraard.

Citaat:
Het gaat bij molims niet om tolerantie, het anders zijn en daarin samengaan, iedere moslim die ik sprak vond islam superieur aan alle andere overtuigingen. Die onderwerping ligt dan ook aan de basis van geloof.
Hoe dat superieure gedachtengoed zijn weg moest vinden, daar waren onder moslims verschillende meningen over, sommigen wilden dit bereiken met overtuiging, anderen zagen de politiek als aangewezen weg, of vonden dat je moet opleggen en eisen.
Enkel dat laatste kan niet.

Citaat:
In principe staat niemand moslims in de weg, net zoals Joden, Christenen en Boeddhisten mogen zij zich onderscheiden en anders zijn, de grote momenten van geboorte, huwelijk en dood vullen ze zonder hindernis in volgens eigen overtuigingen, de pijlers van hun religie kun je hier vrij beleven, maar waar er nauwelijks problemen in samenleven zijn met Joden en Christenen is dit met veel moslims een totaal ander verhaal.
De vraag is: zijn er problemen omdat zij moslim zijn, of in er andere redenen? Met een bijkomende vraag: is er één reden, of zijn het er verschillende?

Citaat:
Religie in het algemeen zorgt voor armoede en achterstelling maar nergens zo extreem en dan vooral voor vrouwen, dan in moslimlanden. Dat is echt geen toeval maar het gevolg van het ontbreken van enige hierarchie, of verlichting, wat tot groei naar een meer op dit tijdperk afgestemde vorm van islam zou kunnen leiden.
De tien armste landen ter wereld zijn Afrikaans, met een kleine minderheid aan moslimlanden, hoor...

Citaat:
En ja, er zijn aardige, vriendelijke en leuke moslims die een weg zoeken tussen de principes van deze samenleving en hun religie. Maar dat is een zeer kleine minderheid.
Nogmaals, dat zeg jij. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet.
Oud 13 april 2016, 06:54   #114
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier ben je opzettelijk rond de pot aan het draaien omdat je vastzit!
Helemaal niet, ik heb vooral een winning forehand geslagen.

Citaat:
De zogezegde misbruikte "godsdienstvrijheid" moet onder de wetgeving blijven en niet erboven staan! Hoofddoeken overal mogen aandoen terwijl voor de niet-moslima's andere regels gelden, nml die van bijvoorbeeld het bedrijf kan niet!
Ik heb nooit iets anders gezegd, hoor.

Citaat:
Uiteindelijk is dit het zoveelste partijtje zatte zever dat er niet meer toe doet!
De islam is meer een archaïsche dictatuur dan een godsdienst en past niet in onze niet-moslimmaatschappijen! Dus moet men stoppen met naar de eisen van een deel van die bende te luisteren! Of gaan ze straks nog een trein en een druk gebouw opblazen als ze hun zin niet krijgen?
Ik denk dat er voldoende eisen niet ingevuld worden. Maar sommige eisen zijn wel legitiem.

Citaat:
Hoe lossen de moslims dat op in hun landen??? Waarom moeten wij toegeven waar zij niets toegeven tov niet-moslims? Erger nog: ze staan meteen klaar met zweepslagen, gevangenis enz enz
Het antwoord is nochtans evident: omdat wij in een land leven met totaal andere normen en waarden. Of wil jij hun 'manier van doen' hier importeren misschien?

Citaat:
Stoppen met zeveren aub: moslims die hier "als moslim(a)" willen leven moeten onze landen verlaten.
Het enige dat het blijven dulden van hun aanwezigheid, terwijl ze hun groep steeds maar uitbreiden, ons kan en zal opleveren is het invoeren van een islammaatschappij. En dat is erger dan het nazisme en de builenpest samen!
Ik heb u al dikwijls gezegd, uw gedachtegoed heeft ook geen plaats in onze maatschappij en is een negatie van onze normen en waarden.
Welke conclusie zou ik moeten trekke, denk je?

Citaat:
Integratie met moslims kan niet, bestaat niet. Lang genoeg overal geprobeerd, nergens lukt het, dus...
Ja, dus wat?
Oud 13 april 2016, 07:05   #115
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke "gewoontes" zou iemand dan wel moeten aanvaarden? In het Westen bestaat er toch een vrij ruime vrijheid zich te kleden zoals men wil. Waarom zou dat plotseling niet gelden voor een moslima?

Omdat we hier NIET HOOFDZAKKELIJK FUNDAMENTEEL in een moslimland leven daarom , en omdat wij allemaal beter op onze eigen vrije Westerse cultuur en fundamentele levenswijze zouden moeten letten dat is een plicht die wij hebben als mens . Wij moeten weten wie wij zijn en dit blijven verdedigen , en niet verwerpen , moslims wijken ook niet af van hun levenswijze ewel waarom wij dan wel ?? leg dat eens uit dan ???
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 07:13   #116
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Moslimcultuur in het algemeen , niets mis mee als ze in hun moslimlanden daar hun wetten opleggen met alle respect daar hebben ze misschien hun rechten te leven zoals zij willen (met misschien bedoel hun oorlogen in twijfel getrokken ), maar in Westerse landen niet ,hypocriete mensen zoals Merkel en co , zouden wij Westerse burgers moeten van de macht duwen maar wij doen het niet (te laks zijn wij) daar zit de grote fout , er moet opgekomen worden voor de bescherming van het Westerse vrije denken & doen... maar de politieke onnozelaars wiegen ons gewoon telkens weer inslaap met economische mankementen en bedreigingen op ons bestaan ,,
Oud 13 april 2016, 07:14   #117
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Omdat de mensen de religieuze bemoeienissen beu zijn. Geen cent moeten ze krijgen van de belastingbetaler voor hun brainwashing.
Oud 13 april 2016, 07:20   #118
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslimcultuur in het algemeen , niets mis mee als ze in hun moslimlanden daar hun wetten opleggen met alle respect daar hebben ze misschien hun rechten te leven zoals zij willen (met misschien bedoel hun oorlogen in twijfel getrokken ), maar in Westerse landen niet ,hypocriete mensen zoals Merkel en co , zouden wij Westerse burgers moeten van de macht duwen maar wij doen het niet (te laks zijn wij) daar zit de grote fout , er moet opgekomen worden voor de bescherming van het Westerse vrije denken & doen... maar de politieke onnozelaars wiegen ons gewoon telkens weer inslaap met economische mankementen en bedreigingen op ons bestaan ,,
Natuurlijk als je een hoofddoek draagt krijg je een boete van 1000€ van de flikken. Het zal rap gedaan zijn. En als ze beginnen lullen over discriminatie; religie is iets voor de privésfeer in het openbaar moet je neutraal zijn. Dus hoofddoek/religie beleven mag binnenshuis net zoals je niet op straat zit te neuken. Seks is ook privé.
Oud 13 april 2016, 07:21   #119
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga je hier niet een paar stapjes te ver?
IK zoek die tekst van Xenophon , over wat ging die feitelijk ?? nergens terug te vinden hier ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 13 april 2016 om 07:24.
Oud 13 april 2016, 07:41   #120
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron?
Vrouw die te laat moest proberen het slachtoffer te reanimeren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be