![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten we hem maar het land uitzetten.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Waar was Calvo toen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar dat men het weet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 september 2016 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 september 2016 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inmiddels is er onduidelijkheid over de grond van de zaak. Bestaat er dan geen klankband van de debatten in de kamers? Wat is er werkelijk gezegd? Zelfs indien hij zou gezegd hebben "keer terug naar Marokko" is zijn ontslag uit de partij een véél te zware straf. Vergeet niet dat de man zeer belangrijk is voor de partij en bovendien een échte dossiervreter is, kortom iemand die je niet zomaar opzijschuift. Tenslotte verzoek ik je vriendelijk eens goed na te denken over wat je hier dagelijks neerpoot. Je weet toch ook hoe verwoestend deze uitlatingen voor het slachtoffer kunnen zijn. "Het was maar om te lachen" volstaat in deze absoluut niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had je graag nog wat meer uitleg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Gwendolyn is geboren in Hasselt. Ze is een nakomelinge van de familie Rutten uit Kessenich (Kèsing in de volksmond), een dorpje in de uiterste noordoosthoek van België.
Haar grootvader was daar nog burgemeester. http://users.belgacom.net/gc938690/page/arutten.htm Een andere voorouder was daar 4 eeuwen geleden al schepen. Er zijn nog een paar bekende figuren uit diezelfde familie. https://nl.wikipedia.org/wiki/Mathieu_Rutten_(politicus) https://nl.wikipedia.org/wiki/Martin-Hubert_Rutten |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt. Maar het was wel een kalotenfamilie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar feitelijk antwoord je niet op mijn bericht. Spijtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat ze een partij vertegenwoordigt waar gij noch ik rap op zouden stemmen dat ze een stom wijf is. En ik vrees, aan de reacties te merken van anderen die er bij waren, dat hetgeen ze Van Biesen verwijt effectief door hem geroepen werd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn bericht was duidelijk, denk ik. Herlees het even als je het niet begrepen hebt.
Ik weet dat je graag dergelijke spelletjes speelt. Niet met deze jongen. Je antwoord duidelijk op mijn bericht, indien niet stopt het hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |