![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schelden ? Hij wijst gewoon op een enorme stommiteit in een commentaar. Vraag is dan terecht of het uit domheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dalibor zijn opmerking is spot on.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat die fameuze "verandering" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een administratie haar werk laten doen, en dan diametraal het omgekeerde goedkeuren is een schoolvoorbeeld van slecht bestuur. In dit geval : van affairisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand je wil couilloneren door te driehoeken wegens PA kan dat enkel van de betrokkene zelf komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is er alweer heel wat gebeurt in deze zaak. Jammer genoeg lag het forum plat want de ontwikkelingen waren van die aard dat de linkse aanhangseltjes het danig op hun heupen krijgen:
Wollige Tom nam ontslag uit zijn vastgoedadviesbureau, tiens, hadden de linkse aanhangseltjes het er niet over dat wollige Tom niks verkeerd had gedaan? Waarom heeft hij dan ontslag genomen? John Crombez moest voor de zoveelste keer op korte tijd midden in de nacht naar Antwerpen rijden om te proberen redden wat er nog te redden viel. Als een rundskop in de wind midden in de nacht op de autostrade daar reed Crombez. De Antwerpse lijst "Samen" mag zijn naam binnenkort veranderen naar apart. Er is een hoop miserie en wollige Tom werd publiekelijk tot de orde geroepen door de heilige Van Besien. Volgens Van Besien is integriteit ontzettend belangrijk voor hem... Wel mijnheer Van Besien, dan stel ik u de vraag waarom u dan een kartel vormt met Sp.a. Ondertussen heeft Van der Paal een strafklacht ingediend tegen Apache wegens schending van de privacy. Hun heimelijk achterbaks gedoe schiet sommigen in het verkeerde keelgat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me wel is bijgebleven is dat niemand in dit land de machtigste politicus ongestraft verdrietig maakt. Wollige Tom weet dat nu ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het word tijd dat Vlaanderen zich afscheid van t'stad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom een kartel ? Waarschijnlijk om sterker te staan en meer zetels te verwerven. Er zijn er zelfs die met de onbetrouwbare tjeven in zee zijn gegaan. Waarom? Die strafklacht, laat ons de uitspraak afwachten, naargelang de duurte van de advocaat men zich kan permitteren en de "activistische rechter" kan dit als eens iets anders worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Meeuws en zijn linkse forumaanhangseltjes was er eerst hoegenaamd niks aan de hand want hij bekleedde geen politiek mandaat en dan neemt hij plotsklaps toch ontslag. Dan is er volgens mij en vele anderen wel degelijk iets aan de hand hoor. En u noemt dit "een eer," ik noem dit een schandelijke afgang en ik weet zeker dat dit voor Meeuws ook zo aanvoelt. Zoals het er nu naar uitziet gaat dit kartel de dieperik in. En u cirkelt nogal onhandig rond de hete brij, de vraag was waarom Van Besien een kartel vormt met de meest veroordeelde en corrupte partij in Vlaanderen terwijl hij claimt dat integriteit voor hem zo belangrijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen sleept zich voort
Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2017 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er staat niet bij van wie met wie. Ze kunnen nu ook stoppen met zagen over privacy, en privé aangelegenheden. Dat verdriet zijn blijkbaar maar krokodillentranen. Doe nooit aan anderen aan wat je zelf niet wil aangedaan worden, was althans een leidraad in mijn opvoeding. En oog om oog tand om tand zat ook niet in mijn katholieke opvoeding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag iedere burger met een partijkaar en zonder mandaat nog de job doen die hij wil? Of is dit in de NVA staat verboden? Als hij nu een mandaat ambieert, en dat ondergeschikt maakt aan zijn job. En deze opgeeft, om vooraf duidelijkheid te scheppen, wat is daar dan mis mee? Mogelijk wou hij dat nu nog niet doen, maar was de druk van Groen te groot. Ik cirkel nergens rond. Ik zeg gewoon waarom partijen in kartel gaan. NVA deed dat ook. Als ik het me nog goed herinner ging het toen over het voortbestaan van de partij. Van politiek opportunisme gesproken. Ik denk niet dat ze op dat gebied nog een vingertje moeten opsteken naar anderen. Buiten zetelwinst, zijn daar weinig andere overwegingen mee gemoeid, want het is altijd een beperking qua programma en bewegingsvrijheid. Verder is een kartel beperkt door het "haalbare" ervan qua visie en programma. Hoe minder raakvlakken qua programma, hoe moeilijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PARTIJKAART? HEBBEN JULLIE DIE NOG? Partijkaart laat Vlaamse jongeren onverschillig En om er toch maar even op voort te 'boren' op de partijkaart ... 'Een partijkaart is toch geen brevet van onbekwaamheid?' Stel ik mij deze de vraag: Heb ik dat een partijkaart? Ik heb er géén idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U blijft maar uitleggen waarom de linkse onbenullen in Antwerpen hebben samengeklit in het strontbruine kartel. Denkt u dat ik niet begrijp waarom? Omdat de linkse zooi apart te onbenullig is om het alleen te doen. De vraag was waarom schijnheilige Van Besien een kartel vormt met Sp.a, de meest veroordeelde partij in Vlaanderen terwijl hij claimt dat integriteit zo levensbelangrijk is voor hem. |
||
![]() |
![]() |