![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Voor zo'n 2500€ per werkdag dan, een heel jaar lang en die kost als onkosten ingebracht. Ja dan kan het.
Laatst gewijzigd door Anna List : 31 maart 2018 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever. De belastingsdiensten hebben speciale machten er wordt gewoon beslag gelegd op je loon, er komt geen deurwaarder aan te pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij zich schuldig gemaakt heeft aan zaken waardoor de partij gezichtsverlies lijdt, dan steek ik mijn duim in zijn gat, zodat hij een gat in de lucht springt, in de richting van het venster: defenestreren heet dat. Maar in afwachting weiger ik van kwaad te spreken. Ik ben geen sos of geen groensel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer de detaillist.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2018 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vies manneke. Laatst gewijzigd door Anna List : 31 maart 2018 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2018 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Que ? Hoe komt iemand met inkomsten als Europarlementariër met gegarandeerde oprotpremie aan schulden die hij niet kan dekken met zijn vermogen en zijn inkomen ? Onvermogend wil zeggen dat hij geen eigenaar kan zijn van zijn eigen huis, slechts over een bescheiden auto kan beschikken, amper spaargeld op de bank kan hebben, alle inkomens in beslag worden genomen en slechts beperkt over centen kan beschikken om te leven. Een Europarlementslid die daar zelf voor zou kiezen ? Zolang er geen duidelijkheid komt spreekt dit tot de fantasie. Zijn het de schulden van Mark Demesmaeker zelf ? Is het van zijn partner, kinderen of ouders ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet is er nog geen sprake geweest van RSZ schulden.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder vermoeden van fraude geeft de fiscus niets aan het parket.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of strafrechtelijke feiten die buiten de beperkte aansprakelijkheid vallen. Een voorbeeld hiervan is schriftvervalsing.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af over welke vennootschap het gaat. Bij een BVBA is er inderdaad maar beperkte aansprakelijkheid maar er zijn genoeg vennootschapsvormen waarbij de zaakvoerder(s) wel persoonlijk op kunnen draaien voor de schulden.
|
![]() |
![]() |