Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2018, 10:13   #101
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hoeren dat kan, ik heb ooit een klant gehad die alzo op een dik jaar tijd er 900.000 euro heeft doorgedraaid.
Amaai waren dat hoeren met gouden kutjes en diamanten tepels ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:14   #102
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Druggebruik? Hoeren?
Voor zo'n 2500€ per werkdag dan, een heel jaar lang en die kost als onkosten ingebracht. Ja dan kan het.

Laatst gewijzigd door Anna List : 31 maart 2018 om 10:15.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:14   #103
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij weet er wel bijzonder weinig van. En dat helpt dan niet bij een hygiënische discussie op een forum.

Als ge uw belastingsaanslag niet betwist èn niet betaalt, dan trekt het parket zich daar geen kloten van aan.
Dan komt er een deurwaarder.
Zever. De belastingsdiensten hebben speciale machten er wordt gewoon beslag gelegd op je loon, er komt geen deurwaarder aan te pas.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:16   #104
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Amaai waren dat hoeren met gouden kutjes en diamanten tepels ?
Ik moeide mij daar niet mee, het was zijn geld.
Oud 31 maart 2018, 10:18   #105
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We duimen allemaal voor Mark, schoof. Dat zo een integer en internationaal gewaardeerd politicus door het slijk wordt gehaald zonder concrete elementen is werkelijk schandalig. Ik zou de ministers van Fianciën en van Justitie aanspreken over hetgeen hem wordt aangedaan.
Ik duim helemaal niet voor hem.
Als hij zich schuldig gemaakt heeft aan zaken waardoor de partij gezichtsverlies lijdt, dan steek ik mijn duim in zijn gat, zodat hij een gat in de lucht springt, in de richting van het venster: defenestreren heet dat.

Maar in afwachting weiger ik van kwaad te spreken. Ik ben geen sos of geen groensel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:21   #106
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zever. De belastingsdiensten hebben speciale machten er wordt gewoon beslag gelegd op je loon, er komt geen deurwaarder aan te pas.
Oei, sorry hoor, ik dacht dat via een deurwaarder of beslagrechter of welk geval dan ook, ging.
Meneer de detaillist.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:22   #107
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als hij zich schuldig gemaakt heeft aan zaken waardoor de partij gezichtsverlies lijdt, dan steek ik mijn duim in zijn gat, zodat hij een gat in de lucht springt, in de richting van het venster: defenestreren heet dat.

Maar in afwachting weiger ik van kwaad te spreken. Ik ben geen sos of geen groensel.
Oei, Heb je ook dezelfde principes als het bijvoorbeeld over Tom Meeuws gaat?
Oud 31 maart 2018, 10:24   #108
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeren dat kan, ik heb ooit een klant gehad die alzo op een dik jaar tijd er 900.000 euro heeft doorgedraaid.
Straf, zo'n bedrag verliezen, meestal is dat de echtgenote.
Oud 31 maart 2018, 10:25   #109
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We duimen allemaal voor Mark, schoof. Dat zo een integer en internationaal gewaardeerd politicus door het slijk wordt gehaald zonder concrete elementen is werkelijk schandalig. Ik zou de ministers van Fianciën en van Justitie aanspreken over hetgeen hem wordt aangedaan.
.. u gebruikt geen enkelvoudige, noch dubbele aanhalingstekens, desalniettemin vermoed ik enige ironie .. a la bonheure .. vergeten we vooral ook niet dat Marc D. een doorvoeld en actief medeleven heeft met de democratisch uitgedaagde volkeren in Catalonië (doch een ietsiepietsie minder met die wat verderop in het mediterane gebied) .. een groot man wordt hier besmeurt ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2018 om 10:40.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:25   #110
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Blijf toch van die mensen hun prostaat af.

Vies manneke.

Laatst gewijzigd door Anna List : 31 maart 2018 om 10:25.
Oud 31 maart 2018, 10:32   #111
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Straf, zo'n bedrag verliezen, meestal is dat de echtgenote.
Dat was nog niet zo erg , hij was niet getrouwd . Ik heb er ook ene gehad die zijn hele erfenis (huis van zijn moeder) er op korte tijd alzo doorjoeg, terwijl zijn vrouw mij al wenend smeekt om de waarheid en ik moest dan zwijgen wegens bankgeheim. Pijnlijk.
Oud 31 maart 2018, 10:35   #112
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We stellen echter voor de zoveelste keer vast dat de linkse keffertjes bij een N-VAer hoog van de toren blazen terwijl ze bij sossen-en ander links gebroed ofwel muisstil zijn ofwel vergoelijken aan 100 per uur.
Bron ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:37   #113
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik moeide mij daar niet mee, het was zijn geld.
Als je natuurlijk begint met penthouses dure juwelen en auto's cadeau te doen kan het natuurlijk snel gaan. Genoeg zulke zotten .....arme hoertjes
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:38   #114
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je natuurlijk begint met penthouses dure juwelen en auto's cadeau te doen kan het natuurlijk snel gaan. Genoeg zulke zotten .....arme hoertjes
Mijn ervaring is : het gebeurt meer dan je zou denken.
Oud 31 maart 2018, 10:41   #115
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.. u kent Marc D ? u zit in dezelfde kamer met hem ? kent u de Joachim P? maakt u hem dan mijn identitair nihilistische groeten over ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2018 om 10:42.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 10:45   #116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af hoe het mogelijk is om met de wedde van een europarlementslid nog een belastingschuld van 540.000 te hebben.
Hoe leef je dan.
De casus spreekt inderdaad tot verbeelding. Mark Demesmaeker wordt verdacht van vastgoed uit zijn vermogen te bewegen met het opzet om zichzelf als onvermogende te beschermen tegen zijn schuldeisers.

Que ?

Hoe komt iemand met inkomsten als Europarlementariër met gegarandeerde oprotpremie aan schulden die hij niet kan dekken met zijn vermogen en zijn inkomen ?

Onvermogend wil zeggen dat hij geen eigenaar kan zijn van zijn eigen huis, slechts over een bescheiden auto kan beschikken, amper spaargeld op de bank kan hebben, alle inkomens in beslag worden genomen en slechts beperkt over centen kan beschikken om te leven.

Een Europarlementslid die daar zelf voor zou kiezen ?

Zolang er geen duidelijkheid komt spreekt dit tot de fantasie. Zijn het de schulden van Mark Demesmaeker zelf ? Is het van zijn partner, kinderen of ouders ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 31 maart 2018, 11:39   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Het zal wel over personeel gaan en wel een conflict of zij in BE ingeschreven moeten zijn of ze onder EU ambt. Regime vallen?
Maar zo'n schuld zuiver in personenbelasting van 1 EU-parlementair? I don't think so.
Voor zover ik weet is er nog geen sprake geweest van RSZ schulden.

Oud 31 maart 2018, 11:41   #118
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry, maar als het sjoemelen was, dan noemde het parket dit geen dossier van fiscale schuld, maar wel van fiscale fraude
Zonder vermoeden van fraude geeft de fiscus niets aan het parket.

Oud 31 maart 2018, 11:44   #119
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor die schulden draai je niet persoonlijk op.
Tenzij de vennootschap al op de fles gaat de eerste 3 jaar en bij eventuele fraude of duidelelijke onderkapitalisatie
Of strafrechtelijke feiten die buiten de beperkte aansprakelijkheid vallen. Een voorbeeld hiervan is schriftvervalsing.

Oud 31 maart 2018, 11:47   #120
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor die schulden draai je niet persoonlijk op.
Tenzij de vennootschap al op de fles gaat de eerste 3 jaar en bij eventuele fraude of duidelelijke onderkapitalisatie
Hangt ervan af over welke vennootschap het gaat. Bij een BVBA is er inderdaad maar beperkte aansprakelijkheid maar er zijn genoeg vennootschapsvormen waarbij de zaakvoerder(s) wel persoonlijk op kunnen draaien voor de schulden.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be