![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het al van het begin, ieder zijn deel van de kosten.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220323_93758513 Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een site van bij onze noorderburen leerde:
Stopafstand, berekening snelheid, reactietijd en remweg De bestuurder moet dus compleet bezopen/drugs gezeten hebben of de wagen had vreselijk slechte remmen want er zijn wagens die van 300km/u op 50 meter tot stilstand komen. (was dat een Porsche die wagen, ik geloof het wel) Er is niets dat zijn hoge snelheid aldaar kan verschonen hoe men het op huidig ogenblik ook aan het proberen is om het uit te vegen met het nog op de carnavalstoet zelf te steken. Die man is een gevaar op de baan dus rijbewijs in stukken scheuren geen kans op vernieuwing. (zonder precedent?)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat zo'n moeilijk idee om uw kop rond te krijgen?
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en het zijn de Giles die een terroristische aanslag gepleegd hebben.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in de link van mijn vorige post een citaat gegeven waarbij iemand die ‘s nachts de straat overstak en aangereden werd door een chauffeur die te snel reed medeschuldig bevonden werd. En hier gaat het niet over oversteken maar in groep op straat wandelen in de nacht. Als automobilist zou ik dat zelfs niet rijdende aan 50 per uur willen voorkrijgen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk al jaren als het "seizoen" begint en ze met die krakmikkige kramen op de baan komen, 4 slecht gemaakte remorquen achter een oude traktor tegen 15 per uur over een provinciale baan met een tray jupilier in hun systeem. Wanneer gaat dit eens goed fout gaan en wie gaat dan de boter gefret hebben. Ik zeg niet dat ze nu al om 5 uur s morgens al een tray jup naar binnen hadden, maar ge kent dat, met 100 man de baan op en dan , ... disaster strikes, ... Ja die gast heeft te hard gereden, maar ik ga hier ook niet zonder te kijken over steken. Startbaan van een kleine km lang, kaarsrecht.... Vmax 50 per uur, Dus als ik hier in t midden van de baan ga staan om 5 uur s morgens, dan ben ik quasi zeker dat ik binnen de 5 minuten met mijn kloten omhoog gereden wordt. Als ik dat na de bocht 500 meter verderop ga doen , duurt het maar 2 minuten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets ja. Volgens die schlemiel van een advocaat toch en zijn medestanders hier op dit forum.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij zou nu mogelijk aan het lachgas gehangen hebben, maar dat lijkt nogal moeilijk te bewijzen blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat die dat er meer mee inzat dat zijnen mooie BMW een deuk had, dan dat hij iemand dood had gereden?
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |