![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon de psychologische belasting van de kersverse moeder die uit wanhoop en ellende haar wel voldragen kind moet weggeven om het enige kans in het leven te geven- en dan gaan we nog niet kijken naar de andere mogelijkheden, zoals het voldragen van Tjernoboelkes, gezonde incest/verkrachtingskindjes enzoverder-. Niet dat dat zo simpel is in de moderne maatschappij. Een vondeling is een DNA spoor naar de ouders. Hmmm , vraag En als die vondeling op zoek gaat naar de ouders, tja, dan komen er soms wel lijken uit de kast. Hetzelfde voor officiële adoptie-toestanden. Ook niet simpel in een moderne rechtsstaat. De papierwinkel en ambetantenaarlijke bemoeienissen kunnen zelfs niet getraumatiseerde jonge mensen tot wanhoopsdaden drijven. (Of bejaarde gynaecologen?) Maar daar stoppen de keuzes niet bij na een geslaagde bevalling. Infanticide is een "This Is Sparta" oplossing. Hoeveel toiletpotten hebben al een pasgeborene mogen ontvangen.... Maar ook dat is met DNA, CUFI's go-to voor rechten voor de eicel (of zou sperma dezelfde rechten krijgen?), een spoor naar de ouders. Niet echt fris, agenten aan de deur met de vraag :"was u eergisteren zwanger in het toilet van locatie Y"
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
9 maand zwangerschap (met voldoende keuzes daarna opnieuw of met kind te beginnen) versus het kind aan pure horror onderwerpen vlak voor een permanente dood? Ik weet wat ik zou kiezen als vrouw.
|
|
|
|
#404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij praat na, je bent niet inspirerend. Dat merken we aan het feit dat je geen logisch argument kan opbouwen, en enkel maar - zoals in dat videootje - plattitudes kan declameren, die, wanneer tegengesproken "het werk van psychopaten" zijn he
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb alleen maar de abortus van 12 weken getoond en mensen die hun lompe politici nablaten dan peer reviewed verslagen rond de oren geslagen. Waarom die metingen wegens een standpunt hun meerwaarde verliezen ben je me nog schuldig.
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk moet ik de liberalen dankbaar zijn.
Want ik sta standvaster en zie helderder dan ooit voorheen. The victory is ours through Christ the Lord.
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Libertariërs, niet de liberalen. Groot verschil hoor.
|
|
|
#409 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad.
Deze liberalen hebben ons lijf, ziel en land overgeleverd aan duistere overmachten en dat is zeer letterlijk zonder 1 iota religie. Big pharma, digital id/zero privacy/BigBrother en de NWO: die zelf openlijk toegeven in hun boeken hoe de nieuwe wereld er zal uitzien. De nieuwe wereldorde is ook recent uitgesproken door Biden. Denk je voor 1 seconde dat abortus toegestaan zou zijn als de liberalen ons nog teveel nodig hadden?
|
|
|
#410 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De religiote lulkoek waarmee ze uw brein naar de vaantjes hebben geholpen.
Citaat:
Zelfs mocht dat een volwassen mens zijn, die afhangt van het lichaam van een andere, was er nog totaal geen enkel probleem om die te termineren, he. Want het heeft totaal geen belang wat "het" is. Wat telt is dat het AFHANGT van een ander wezen, en DUS beslist dat ander wezen over leven en dood, meer is daar niet aan. Kijk, als een persoon van 30 jaar, zelfs is dat de wereldkampioen schaakspelen en zo, FYSISCH afhangt van mijn lichaam, dan kan ik uiteraard op elk moment beslissen van die RELATIE af te breken he, en als die daaraan dood gaat is dat zijn probleem. Maar DAARNAAST zijn de argumenten ook nog eens - hoewel dat zelfs geen rol speelt - fout. Want het probleem wordt omgekeerd bekeken. Mensen zijn dieren zoals andere. Er is A PRIORI geen enkele reden om een mens of een ander dier niet te doden, noch om mensen te beletten om andere mensen of dieren te doden: dat is de meest natuurlijke zaak van de wereld. Kortom, men heeft geen enkel argument naar voren geschoven waarom men mensen zou BELETTEN van andere mensen te doden. Natuurlijk zijn er omstandigheden waar dat OPPORTUUN is, maar hier werden die niet aangehaald. En in dat kader is het gewoon contradictorisch om een levend wezen dat ver onder dieren staat die we wel zonder probleem doden, niet te mogen doden, en als dusdanig incoherent te zijn. En elk argument over "wat er in de toekomst zou komen" is ridicuul, zoals mijn "een mens begint bij een erectie" verhaaltje aangeeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juli 2022 om 06:15. |
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"uw konijntje opvoeden zoals Gregoire, of pure horror en het in uw bord krijgen ? Als chef-kok zou ik wel weten wat te kiezen |
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nwo/babylonische lobbyhoeren die niet verkozen zijn, collaboreerden met bedrijven die enkel in nazi Duitsland beter zouden doen, hebben door middel van chantage, censuur en stigma experimentele behandelingen afgedwongen. Waarvan het gros van die pharmakeia rechtstreeks aan deze infanticide verbonden is. Zij geven geen hol om de rechten van onze kinderen, u, vrouwen of mij; tenzij ze er zelf beter van kunnen worden. Het zijn fascisten van het zuiverste water. Eugenetische derde rijkers, alle tradios en alle extremen hoorden erbij. NEVER AGAIN
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juli 2022 om 06:54. |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meest kwetsbare is geen vrouw maar (ongeboren) kind. Later meer genuanceerder, mijn wifi afgezet.
|
|
|
|
#415 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals je zelf zegde, het is niet omdat er nazi's aan het bewind waren/zijn, dat dat een ijkpunt moet worden voor wat er nadien dient te gebeuren. Het is inderdaad het voorbeeld van de corona waanzin die aangeeft hoe idioot het is om veel kwaad te doen om weinig kwaad willen te vermijden. Om volwassen onafhankelijke mensen te beletten om hun problemen op te lossen omwille van wat biologisch parasitair gedoe waaraan men zotte waarden hecht. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#416 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen flauw idee, ik was daar toen niet.
Citaat:
Anders was de kans dat vuur maken taboe was, bestaande. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#417 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat gij etaleert is uw religie van die white supremacist darwin.
|
|
|
|
#419 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En mij een moraalfilosoof noemen, da's een blatante belediging. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 juli 2022 om 08:19. |
||
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige die vasthouden een achterhaalde pesudowetenschap is pro-death.
|
|