![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En schrijven kan je blijkbaar nog steeds niet. Ik vermoed dat u deze termen bedoelde: antiracisme establishment. Want anders vraag ik mij sterk af wat ricasmime nu juist is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 mei 2009 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...en een vét proces aan Uw broek. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb geen stelling gezien.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen zijn allemaal hetzelfde hoor.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GRrrdoeme, alweer dubbel!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 mei 2009 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK heb trouwens dat woord NIET gebruikt, niet tegen een blanke, noch tegen een 'gekleurde' medemens, met wat voor onzin komt gij nu aan??? ![]() Daar ging het helemaal niet om - en ik durf met 100 % zekerheid te beweren dat ik HELEMAAL niet hetzelfde ben als U!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik repliceerde gewoon dat de reactie van de, door u blijkbaar geviseerde, neger hetzelfde zou zijn als die van om het even welke blanke.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat helemaal niet om de reactie van de blanke of de neger; het gaat erom dat als U (of ik) 'kaffer' tegen een neger zou zeggen, U strafbaar bent en veroordeeld wordt voor racisme, terwijl om het even wie (en daar bedoel ik mee; MOSLIMS!!! laat dat goed tot U doordringen!!!), tegen een blanke datzelfde woord zeggen; er totaal NIKS aan de hand is, ik kan niet gaan bleiten bij de flikken dat die weirdo 'whatshisname' kaffer tegen mij gezegd heeft! Do you FINALLY get the picture? Of moet ik er ook nog een tekeningske bijzetten?? U doet dit met opzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() test het eens uit hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin er serieus aan te twijfelen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ... het ging hier om 'de hoofddoek' en onzen Saïd heeft nog niet veel 'gezegd', alhoewel vandaag zijnen tijd 'om' is, jammer Saïd, wellicht heb je een hoop stemmen misgelopen ... enfin soit - mijn mening over dat 'kopvoddeke', ik heb er eens over nagedacht - nee dat deed geen greintje pijn - zouden velen ook eens moeten proberen - ben tot een volledig nieuw inzicht gekomen - ja flanellen condoom, gij zegt dat dat niet kan als ge nadenkt - maar toch.
Dat 'hoofddoek' mag NIET verboden worden - integendeel - het zou vooral aangemoedigd moeten worden - dat is wat ik dan ook vanaf vandaag ga doen - álle moslimas aanmoedigen om toch vooral dat doekje/hijaab/nikaab, ja zelfs boerka te dragen - ze dragen dat ding om zich te 'onderscheiden' van ons, dat is zonneklaar; ZIJ hangen nl. 'de ware, de énige échte religie' aan en wij NIET. Ik ga vanaf nu ook álle moslimse mannen aanmoedigen om zich van ons te 'onderscheiden', door het dragen van mooie islamitische soepjurken, gebreide of gehaakte mutsjes en een vuistlange baard - hoe meer onderscheid hoe beter - kwestie van ze te herkennen - áls het nodig moest zijn! Is dit racistisch, nazistisch, dieskriemienaaatsie, fascistisch whatever, wat dacht U - ZIj onderscheiden zich toch zelf, ze worden toch NIET verplicht - het is HUN eigen keuze! Dus DOEN die lakens, dekens, gordijnen, beddengoed e.a. vodden! Kijk kijk, is dit niet hartverwarmend, een mens zou er zowaar multi-flauwe-kuller van worden ![]() ![]() Ik ga deze zomer deze trend invoeren, past beter bij mij ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar langzamerhand kun je dit geen discussie meer noemen.
Ik vind het absoluut niet kunnen dat Uh huh het over Kafirs heeft tegenover wie geen moslim is terwijl wanneer het zou gaan over iemand die kaffer zegt tegenover de zwarte medemens inderdaad een klacht over racisme aan de broek zou hebben; en terecht! Dat er dan nog mensen zijn die hierover ene discussie beginnen is echt volkomen krankzinnig, wat Uh huh doet is even verwerpelijk als wie die zwarte mensen als minderwaardig zien, hopelijk gaan hier eens wat ogen open; |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||