Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2009, 18:26   #181
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ta, hetzelfde kan van jou gezegd worden.
Uw obsessie om als een konijn te staren naar de lichtbak van de multiculturele politieke correctheid en u te laten verblinden voor de twee maten en gewichten aanpak van het antiricasmime-establishement (CGKR) kent geen grenzen zeker.
Het heeft precies even geduurd voor je terug hier op het forum zat na je vorige permaban als Gilette.

En schrijven kan je blijkbaar nog steeds niet. Ik vermoed dat u deze termen bedoelde: antiracisme establishment.
Want anders vraag ik mij sterk af wat ricasmime nu juist is.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 18:30.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 18:34   #182
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

dubbel.

Laatst gewijzigd door SDX : 17 mei 2009 om 19:00.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 18:35   #183
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Mja uw etnische obsessie kent geen grenzen zeker.
Awel Gevallen Engel, IK daag U uit om het hardop te zeggen tegen om het even welke willekeurige neger, liefst ergens op een openbare plaats waar veel (links) volk U hoort, 's zien wie dan een etnische obsessie heeft.
...en een vét proces aan Uw broek.
Oud 17 mei 2009, 18:41   #184
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Het heeft precies even geduurd voor je terug hier op het forum zat na je vorige permaban als Gilette.

En schrijven kan je blijkbaar nog steeds niet. Ik vermoed dat u deze termen bedoelde: antiracisme establishment.
Want anders vraag ik mij sterk af wat ricasmime nu juist is.
Doe je dat altijd : beginnen over dubbelnicks of spelfouten omdat je koud gepakt werd en de stelling (de 2 maten en gewichten van het antiracisme-establishment) niet kan weerleggen?
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 18:46   #185
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Doe je dat altijd : beginnen over dubbelnicks of spelfouten omdat je koud gepakt werd en de stelling (de 2 maten en gewichten van het antiracisme-establishment) niet kan weerleggen?
Waar?
Heb geen stelling gezien.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 17 mei 2009, 18:51   #186
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Awel Gevallen Engel, IK daag U uit om het hardop te zeggen tegen om het even welke willekeurige neger, liefst ergens op een openbare plaats waar veel (links) volk U hoort, 's zien wie dan een etnische obsessie heeft.
...en een vét proces aan zn broek.
Wel ik daag u uit om het tegen om het even welke blanke te zeggen op straat zonder ambras te krijgen. Desnoods met een proces aan uw broek.

Mensen zijn allemaal hetzelfde hoor.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 18:53.
Oud 17 mei 2009, 18:52   #187
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Fallen Angel blijft liever in die lichtbak staren waarover ik het had.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 19:03   #188
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

GRrrdoeme, alweer dubbel!

Laatst gewijzigd door SDX : 17 mei 2009 om 19:07.
Oud 17 mei 2009, 19:03   #189
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel ik daag u uit om het tegen om het even welke blanke te zeggen op straat zonder ambras te krijgen. Desnoods met een proces aan uw broek.

Mensen zijn allemaal hetzelfde hoor.
Zulke woorden staan niet in mijn vocabulaire!

IK heb trouwens dat woord NIET gebruikt, niet tegen een blanke, noch tegen een 'gekleurde' medemens, met wat voor onzin komt gij nu aan???
Daar ging het helemaal niet om - en ik durf met 100 % zekerheid te beweren dat ik HELEMAAL niet hetzelfde ben als U!
Oud 17 mei 2009, 19:09   #190
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zulke woorden staan niet in mijn vocabulaire!

IK heb trouwens dat woord NIET gebruikt, niet tegen een blanke, noch tegen een 'gekleurde' medemens, met wat voor onzin komt gij nu aan???
Daar ging het helemaal niet om - en ik durf met 100 % zekerheid te beweren dat ik HELEMAAL niet hetzelfde ben als U!
Tuurlijk wel:

Citaat:
Ik repliceerde gewoon dat de reactie van de, door u blijkbaar geviseerde, neger hetzelfde zou zijn als die van om het even welke blanke.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 19:09.
Oud 17 mei 2009, 19:17   #191
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel:

Ik repliceerde gewoon dat de reactie van de, door u blijkbaar geviseerde, neger hetzelfde zou zijn als die van om het even welke blanke.
Ik viseer helemaal geen negers!
het gaat helemaal niet om de reactie van de blanke of de neger; het gaat erom dat als U (of ik) 'kaffer' tegen een neger zou zeggen, U strafbaar bent en veroordeeld wordt voor racisme, terwijl om het even wie (en daar bedoel ik mee; MOSLIMS!!! laat dat goed tot U doordringen!!!), tegen een blanke datzelfde woord zeggen; er totaal NIKS aan de hand is, ik kan niet gaan bleiten bij de flikken dat die weirdo 'whatshisname' kaffer tegen mij gezegd heeft!

Do you FINALLY get the picture?
Of moet ik er ook nog een tekeningske bijzetten??
U doet dit met opzet.
Oud 17 mei 2009, 19:33   #192
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het gaat helemaal niet om de reactie van de blanke of de neger; het gaat erom dat als U (of ik) 'kaffer' tegen een neger zou zeggen, U strafbaar bent en veroordeeld wordt voor racisme, terwijl om het even wie (en daar bedoel ik mee; MOSLIMS!!! laat dat goed tot U doordringen!!!), tegen een blanke datzelfde woord zeggen; er totaal NIKS aan de hand is, ik kan niet gaan bleiten bij de flikken dat die weirdo 'whatshisname' kaffer tegen mij gezegd heeft!

Do you FINALLY get the picture?
Of moet ik er ook nog een tekeningske bijzetten??
U doet dit met opzet.
Zou hij écht zo slim zijn dat hij dit met opzet doet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 19:35   #193
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wettekst, voorbeeld, proces, bron?????

Oud 17 mei 2009, 20:01   #194
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

test het eens uit hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 20:03   #195
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
test het eens uit hé.
Bewijs? Nopes dus..............

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 20:04.
Oud 17 mei 2009, 20:39   #196
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zou hij écht zo slim zijn dat hij dit met opzet doet?
Ik begin er serieus aan te twijfelen
Oud 17 mei 2009, 20:44   #197
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*knip*
Oud 17 mei 2009, 21:31   #198
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Maar ... het ging hier om 'de hoofddoek' en onzen Saïd heeft nog niet veel 'gezegd', alhoewel vandaag zijnen tijd 'om' is, jammer Saïd, wellicht heb je een hoop stemmen misgelopen ... enfin soit - mijn mening over dat 'kopvoddeke', ik heb er eens over nagedacht - nee dat deed geen greintje pijn - zouden velen ook eens moeten proberen - ben tot een volledig nieuw inzicht gekomen - ja flanellen condoom, gij zegt dat dat niet kan als ge nadenkt - maar toch.
Dat 'hoofddoek' mag NIET verboden worden - integendeel - het zou vooral aangemoedigd moeten worden - dat is wat ik dan ook vanaf vandaag ga doen - álle moslimas aanmoedigen om toch vooral dat doekje/hijaab/nikaab, ja zelfs boerka te dragen - ze dragen dat ding om zich te 'onderscheiden' van ons, dat is zonneklaar; ZIJ hangen nl. 'de ware, de énige échte religie' aan en wij NIET. Ik ga vanaf nu ook álle moslimse mannen aanmoedigen om zich van ons te 'onderscheiden', door het dragen van mooie islamitische soepjurken, gebreide of gehaakte mutsjes en een vuistlange baard - hoe meer onderscheid hoe beter - kwestie van ze te herkennen - áls het nodig moest zijn!

Is dit racistisch, nazistisch, dieskriemienaaatsie, fascistisch whatever, wat dacht U - ZIj onderscheiden zich toch zelf, ze worden toch NIET verplicht - het is HUN eigen keuze!
Dus DOEN die lakens, dekens, gordijnen, beddengoed e.a. vodden!

Kijk kijk, is dit niet hartverwarmend, een mens zou er zowaar multi-flauwe-kuller van worden

Ik ga deze zomer deze trend invoeren, past beter bij mij :

Oud 17 mei 2009, 21:46   #199
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sorry maar langzamerhand kun je dit geen discussie meer noemen.
Ik vind het absoluut niet kunnen dat Uh huh het over Kafirs heeft tegenover wie geen moslim is terwijl wanneer het zou gaan over iemand die kaffer zegt tegenover de zwarte medemens inderdaad een klacht over racisme aan de broek zou hebben; en terecht!
Dat er dan nog mensen zijn die hierover ene discussie beginnen is echt volkomen krankzinnig, wat Uh huh doet is even verwerpelijk als wie die zwarte mensen als minderwaardig zien, hopelijk gaan hier eens wat ogen open;
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 22:15   #200
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sorry maar langzamerhand kun je dit geen discussie meer noemen.
Ik vind het absoluut niet kunnen dat Uh huh het over Kafirs heeft tegenover wie geen moslim is terwijl wanneer het zou gaan over iemand die kaffer zegt tegenover de zwarte medemens inderdaad een klacht over racisme aan de broek zou hebben; en terecht!
Dat er dan nog mensen zijn die hierover ene discussie beginnen is echt volkomen krankzinnig, wat Uh huh doet is even verwerpelijk als wie die zwarte mensen als minderwaardig zien, hopelijk gaan hier eens wat ogen open;
Kafir, meervoud Kufar (niet Kafirs) betekent ongelovige, atheist. Daarom zeg ik fier: Ana Kafir.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be