![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Het heeft niks, maar dan ook niks met mij persoonlijk te maken, ergo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alice weet dat kanker, artrose en diabetes in het spel zijn. Artrose en diabetes volstaat niet om volledig werkonbekwaam te zijn opnieuw jouw fout als men bewust valse informatie of documenten vals invult en daarmee de staat oplicht (uitkeringen gebaseerd op valse info) dan heet dat fraude Citaat:
indien ontslag dringend is baseert rvs zich op die motivatie om te schorsen. jij leest verkeerd, opnieuw jouw fout Citaat:
Citaat:
ze heeft alles van naaldje tot draadje uitgelegd. Laatst gewijzigd door 1207 : 2 november 2012 om 19:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;6398018]
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om simpel en mondeling de baas te verzoeken je te ontslaan. Dat is geen fraude. Met de rest van welles nietes verlies ik mijn tijd niet meer. Laat het maar aan Revenge over of ie zich begrepen en/of geholpen voelt Dat is het belangrijkste Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() [quote=circe;6398020]Het bewijst dat ze de eenvoudigste gegevens niet goed verwerkte
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de persoon MEDISCH ONGESCHIKT (je begrijpt toch de betekenis?) is, dan kan de werkgever je ontslaan en kan je zonder opzegperiode onmiddellijk gaan doppen en ander werk zoeken waarvoor je wel geschikt bent. Slechts Eno2 heeft het hier over "mondeling je baas verzoeken je te ontslaan". (eigen ervaring of zo? keuze tussen "ontslag om dringende redenen of zelf ontslag nemen omdat dit beter op je CV staat.... )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die mevrouw kan veilig om ontslag vragen zonder daarbij fraude te plegen. Citaat:
Die dingen zijn allemaal al 50 keer gesteld. Op de vraag hoe ze aan MO moet raken, wil Alice niet meer antwoorden. Ik ga het niet opzoeken, als ze het al eens uitgelegd heeft, moet ze het maar eens herhalen. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat we allemaal wachten tot die mevrouw vanwege MO ontslagen is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Kijk in de hogere echelons wordt over ontslag, van wie het initiatief dan ook uitgaat, meestal ONDERHANDELD.
Volgens onze nederige Alice is dat FRAUDE ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nog nooit weten onderhandelen over ontslag omwille van medische ongeschiktheid. Wat valt er te onderhandelen Eno?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is medisch geschikt verklaard voor licht werk. Daar is al over onderhandeld want het is afgewezen, dat licht werk Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Jonge jonge, eerst een dossier MO moeten samenstellen en al het loopwerk doen om dan de grote gunst te mogen genieten ontslagen te mogen worden. Ik zou het natuurlijk rechttoe rechtaan vragen, ontslagen te worden. Maar dat is fraude....zogezegd
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat Revenge ons een beetje op de hoogte houdt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is het feit dat veel mensen die begeleiding of een extra cursusje hier en daar en van allerlei soort enkel zien als een zoveelste achterpoortje om nog langer aan de werkloosheidskas te kunnen zitten... Men gebruikt de begeleiding en cursussen, maar is nadien bang om er iets mee te doen zeg maar. Dat is ook helemaal niet de bedoeling ... Daarom ook volgt men met plezier die cursussen en begeleiding, dan wordt men weer voor even met rust gelaten door de vdab en kan men doen alsof men moeite gedaan heeft "ja maar, ik heb dan nog speciaal een cursus gevolgd" ... "en toen kwam er nog niks uit de bus" ... Dat is hoe het gaat...
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @groentje 18
Veralgemenen is vereenvoudigen en dus halve waarheden lanceren. Zoals het cliché van de stempelende doktersechtgenote, d "kleine zelfstandigen" die zodanig met hun belastingaangifte sjoemelen dat ze voor hun kinderen altijd op een studietoelage kunnen rekenen; terwijl de hardwerkende arbeider, bediende, ambtenaar net buiten de criteria valt. Dergelijke clichébenaderingen zijn talrijk : men kan er een gans forum mee volschrijven (wat dus ook gebeurd). Vanzelfdsprekend komen dergelijke frauduleuze misstanden voor - maar het zijn uitzonderingen in de regel functioneerd ons SZ stelsel behoorlijk.
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Roger, jammer genoeg kan ik uit eigen ervaring zeggen dat ons sociale zekerheid-stelsel totaal niet functioneert.
Ik val er volledig buiten. Dit basically omdat ik mijn domicilie niet kan verzetten daar ik er nergens mee terecht kan, want ik kan geen eigen onderdak waar je je domicilie mag zetten betalen. Ook buiten rechtshulp, pro deo's etc. val ik volledig. Geen enkel recht heb ik dus in dit land. Zie voor meer detail mijn andere posts daarover. Fijn hoor, voor iemand die niets liever wou dan zo snel mogelijk bijdragen, liefst al op mijn 24e (nadat mijn studies normaal gezien waren afgerond) en ook nog zo veel mogelijk bijdragen, want ik was heel ambitieus en wou carrière maken. Ik wil dat nog steeds, alleen zal ik wat ouder zijn. En alleen wil de staat dat ik intussen tijd zelf probeer te overleven, al heb ik geen idee van welk geld want ik heb er geen en werk en studies is niet te combineren (toch niet in die mate werken dat ik mezelf van levensonderhoud kan voorzien). Pech dan maar? Dit terwijl ik enkele dagen geleden bijna aangerand werd door iemand die wel binnen dat sociale zekerheids-stelsel valt, en terwijl er in mijn ouderlijk huis al meermaals is ingebroken bij mensen die rijkelijk van het sociale zekerheidsstelsel mochten genieten... In ieder geval moet je geen twee keer raden wat mijn conclusie is: als ik niets krijg en het zelf moet rooien, zal ik ook nooit een cent bijdragen in dit land en mijn schup hier afkuisen van zodra ik mijn diploma krijg, om het op een ander te valoriseren. Waar ik overigens niet zal stikken in de luchtvervuiling, geen schrik zal moeten hebben om buiten te lopen in een stad omdat ik constant zal nageroepen, beschimpt en lastiggevallen worden door testosteronbommen en waar mijn werkgever mij niet maar 1/3e hoeft te geven van wat hij eigenlijk aan mij besteed...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 november 2012 om 14:44. |
![]() |
![]() |