![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niemand gaat teruggestuurd worden. Wij zijn niet eens instaat om uitgeprocedeerde asielzoekers die de boel kraken uit te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
I agree. Citaat:
Het plaatje zal pas netjes beginnen ogen, als heel Europa de islam als ideologia non grata zal beschouwen, de overtuigde aanhangers daarvan als dusdanig behandelt en immigratie slechts dan toelaat, als die een meerwaarde te bieden heeft in de Europese economie. Ik begrijp dus volkomen dat Theo’s handen gebonden zijn en daardoor niet ‘in alle vrijheid kan doen wat hij wil doen’, maar hij houdt - hoe dan ook - een georkestreerde asiel-illusie mee in stand, zelfs als is het ‘dik tegen z’n goesting’. Al bij al, de klaagkreet ‘arme ik, ik kan niet doen wat ik wél wil doen’ doet hem als politieke kopstuk alvast geen kwaad, zeker niet als opwarmertje voor de naderende verkiezingen, quoi. Ja, arme Theo…
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 april 2018 om 00:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we dan het beste doen door alle islamieten terug te sturen naar het land ven herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch, dat door dat soort uitspraken, een partij achter een cordon is beland ???
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal dat uiteindelijk toch best eens anders moeten gaan aanpakken en daad bij woord voegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, niet gezien.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA moet braaf verkondigen wat de andere partijen willen horen, of ze zitten morgen samen met het VB in het cordon. Als bij de volgende verkiezingen de N-VA samen met het VB een federale meerderheid van 75% kan vormen, wel dan zal het volledige programma van het VB uitgevoerd worden. Maar zelfs in het beste geval kunnen N-VA en VB samen federaal slechts 49% van de zetels behalen. Om deze reden moet de N-VA verkozenen dingen verkondigen die vaak niet met hun eigen opvattingen te verzoenen zijn. En nee, er is niets mis met de Islam en de inhoud van de Koran, wel met de toepassingen en opvattingen binnen de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En deelnemen aan federale regeriingen alleen maar op voorwaarde dat je geen letter van je programma mag uitvoeren. Wat heeft dat voor zin. De enige "zin" dat zoiets heeft is dat de zakken van een aantal kaders mooi gevuld worden. Moet je daar nu als N-VA kiezer al tevreden mee zijn. Tevreden met een dode mus. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 april 2018 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
![]() Citaat:
De smeer en de deelname aan de macht lijken me voor de NVA dan toch iets doorslaggevender te zijn, dan het bevorderen van het welzijn van de eigen bevolking. De NVA-top is 'n bende principe verloochenende Judassen, meer zie ik er niet in. Citaat:
Bon, stel je dan eens voor dat er binnen de islam slechts één opvatting en één toepassing zou gelden – die van de Mo dus - en alle moslims ter wereld hun neus in dezelfde richting zou staan. Zou er dan ook niks mis zijn met de islam ? Denk je dan echt dat het er beter/vredevoller zou uitzien voor de niet-moslims ? Over naïviteit gesproken.
![]() |