![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een deel is dat zo. Voor een veel groter deel wordt op het Vlaams Belang gekozen omdat men hun vaderland niet langer erkent met al die empowerment voor genderidiotrie en andere vreemdelingen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien de particratie vooral aangestuurd van uit Franstalig landsdeel dan federaal weigert om N-VA en de kiezers resultaten van zijn die leven op Vlaamse bodem te erkennen op basis van democratische bereikte stem resultaten is het simpel! Omdat zij op ondemocratische wijze breken met mensen die leven op Vlaamse bodem om de zitjes in de federale lijkt het logisch.....omdat ze ons weigeren als vertegenwoordiger te laten vertegenwoordigen met onze kies keuze . De bevolking die leeft op Vlaamse bodem moet eisen al is het door het houden van een referendum georganiseerd in Vlaanderen dat N-VA MOET samenwerken met het VB op Vlaams niveau want waarom is er anders verkiezing, de rechtbanken op Vlaamse bodem moeten zelfs ingeschakeld worden om dit onrecht te bevestigen! En autonoom werken en totaal breken met de ondemocratische federale maffia dictatuur in het sjoemel merk België tot wij als mensen met democratische rechten juist behandeld worden door hen. Als de bevolking die leeft op Vlaamse bodem massaal kiest op N-VA en VB dan lijkt het mij evident als de federale dictatoriaal de kiezer die bevolking die leeft op Vlaamse bodem vertegenwoordigt weigert dat deze keizers dan ook de federale ondemocratische dictatuur afstoot, weigeren te erkennen als regering? En de Vlaamse geld kraan naar federaal dicht gehouden word. Geen geld geen leute !!!! Omdat duidelijk al decennia lang >>> geld de enigste band is met ons dat de federale wil met mensen die leven op Vlaamse bodem.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 april 2024 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! De samenleving is naar de kl…n. En ik vermoed dat die gender-ideologie er gekomen is uit pure verveling bij over-verwende jongeren. Kom zeg , laat ons even ernstig wezen, wie werkt en zijn/haar job met belangstelling en toewijding uitoefent, gaat die zitten zaniken over zijn/haar gender? Tegen dergelijke pipo’s zou eens recht voor de raap mogen gezegd worden dat je bent en blijft wat je geboren bent. Punt!!! De samenleving is zo al gek genoeg.
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook als men wil beweren dat het sjoemel merk België een democratie is dan moet men met de kies keuze van mensen die leven op Vlaamse bodem rekeninghouden. Wat de meerderheid keuze ook bepaalt. Waarom anders is er verkiezing? Om het buitenland rustig te houden met theater verkiezingen bij ons? We hebben hen decennia lang zonder "bloedvergieten" getolereerd ondanks dat ze ons op allerlei wijzen bestolen en discrimineerden. Het zou dan niet meer dan logisch zijn dat onze kieskeuze eindelijk naar waarde erkend word. Al decennia lang worden mensen die leven op Vlaamse bodem met sjoemel gediscrimineerd, ondanks we de meerderheid in dit land vertegenwoordigen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Xeno lijkt oprecht te geloven dat het Blok draait rond Vlaamsgezind zijn, terwijl ze IRL enkel maar bezig zijn met de strijd tegen de makak en de bougnoul. Met nog een populistisch sausje erbij, om de achterban van has-beens, beroepsinvaliden en verzuurde gepensioneerden die de wereld boos aankijken vanachter hun gordijn te plezieren. Jij lijkt oprecht te geloven dat jouw partij draait rond Vlaamsgezind zijn, terwijl jullie keihard werken om België te redden & te besturen vanuit een conservatief maatschappijbeeld. Met Bart als 'grote herbronner' en een nostalgische blik naar de goede oude tijd dat de kerk haar moraal kon afdwingen en opleggen aan de bevolking. Eigenlijk een soort 'restauratie' naar de CVP staat van Leo Tindemans en Kardinaal Suenens. Die wisten ook wat 'goed is voor de mensen' ![]() Een Vlaamsgezinde partij die niet draait rond België zelf willen besturen (N-VA), die niet draait rond rassenhaat (VB), en die ons niet wil terug katapulteren naar de moraal van de jaren '50 in ethische dossiers zoals euthanasie, abortus, homohuwelijk (alle 2 dus... ) bestaat niet in ons land.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 april 2024 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand léést een motie die uitgaat van het Blok. Men stemt gewoon tegen. Iedereen doet dat, altijd. Die stem heeft niks te zien met de inhoud van de tekst. Is het nu ZO moeilijk om te snappen wat BDW in alle duidelijkheid stelde ? 'zelfs een motie dat de zon morgen zal schijnen die uitgaat van het VB zal ik niet mee stemmen'. Dat is toch glashelder ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier laat men zich nog liever domineren door de Franstaligen dan de wet na te leven. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 april 2024 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda en co hebben er geen probleem mee dat de Franstalige minderheid lak heeft Integendeel! aan de Belgische grondvod. Integendeel!
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Het is zelfs nog erger! Wat men de bevolking wijsmaakt op TV en de pers over een nieuwe wet of aanpassing is totaal anders dan wat er uiteindelijk in het staatsblad verschijnt!! Sjoemel merk België is een grote leugen dat mensen die leven op Vlaamse bodem al decennia lang moeten financieren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jullie niet allemaal naar de heilstaat Hongarije zijn verhuisd snap ik niet.
Tenzij het hier toch beter is en die pathos over zich bevrijden van een juk eigenlijk pose is.
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Twijfel jij dan aan de woorden van je Grote Leider ? Noem je zijn marsrichting 'fake news' ? Of stoort het je dat niet enkel de leden van zijn obediëntie lezen wat hij schrijft, maar ook de tegenstanders ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter zake nu: je kan maar een coalitie vormen als je eerst akkoord bent over een heel aantal zaken die een regeerakkoord moet bevatten. Bovendien is er nog de ambetantigheid dat er tamelijk veel kiezers zijn die op partijen stemmen die zitten te wachten op de juiste omstandigheden, om ons (de nva dus) de doodsteek te kunnen geven. Een te nipte meerderheid in het Vlaams parlement, is onvoldoende. Wij hanteren de volgende redeneerwijze: Bij alles wat je aanpakt zijn drie zaken van belang . Dat je strategisch denkt. Dat je kritisch denkt. En dat je creatief denkt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel, maar duidelijk, gezegd: Jouw lofzang van de nva klinkt mij in de oren als het getrol van de Russische diensten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 april 2024 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar stoort je dat... |
|
![]() |
![]() |