![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 14 november 2011 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus voor ge mij dergelijk onzin wilt op de mouw spelden ga eens eerst verdiepen in de echte feiten en lees deze drie stukjes goed door: Evolutie : Niet eens een theorie! Is het niet bewezen dat Evolutie waar is? Evolueerden mensen werkelijk vanuit aapachtige wezens? http://www.verhoevenmarc.be/#Schepping
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() normale wetenschappelijke verwoording. wringt daar het schoentje fonne? Zoek je zekerheid?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() De Mens niet 98% genetisch identiek aan de Chimpansee
Genetische mutaties: Positieve veranderingen? De Schepping Wetenschappelijk Bekeken http://www.verhoevenmarc.be/#Schepping Ook de moeite om over te denken, als ge die moeite wilt nemen.. Ik geloof in creatie op grond van echt wetenschappelijke feiten. Belachelijk? Oké, maar ik sta liever voor aap dan dat ik ervan afstam.... ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 november 2011 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het stond ergens op het internet, maar de pagina is precies verwijderd.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gek dat je dat vraagt, en in de volgende zin naar Gould verwijst. 'stasis' weet je wel? Krokodillen, schorpioenen, haaien, de beruchte Coelacanth, ... Gould had op zijn minst de verdienste dat hij zijn ogen niet sloot voor de realiteit van de vondsten. Zijn verklaring daarvoor trok op niets, omdat hij het niet aandurfde om de bestaande evolutietheorie radicaal opzij te zetten. De theorie is immers heilig, en de feiten dienen zich aan te passen aan de theorie, niet omgekeerd. Ja ik vermoedde al zoiets. Al moet ik zeggen dat ik het nog nooit ben tegengekomen. Al zoek ik er al jaren achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat toch de drempelwaarde voor plausibiliteit overstijgt. Een zekere consistentie in de resultaten, voorspellende waarde, reproduceerbaarheid (hetzelfde verhaal voor gelijkaardige feiten!), ...
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) er is geen enkel bewijs dat Lucy werktuigen gebruikte. Het kan evengoed Natalie geweest zijn. Of een aasdier dat een truukje had om aan het lekkere beenmerg te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lizards Undergo Rapid Evolution After Introduction To A New Home. Ja, van mensen die zich zo graag voor beterweters laten doorgaan zou men veronderstellen dat ze dat maar al te goed weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
prachtige dieren overigens, en een fantastische site. De coelacanth: verschillen in biotoop en fysiologie. Overlevers van een eens zeer succesvolle familie die zeer divers en wijdverspreid was, nu gereduceerd tot de genus Latimeria. De "coelacanth" die misbruikt wordt als argument tegen evolutie bestaat eigenlijk niet. De coelacantachtigen zijn een orde, en geen enkel fossiel dat tot nu toe ontdekt werd behoort tot de Latimeria. Als je wil zoek ik wel wat voorbeelden van fossiele "coelacanthen", en dan mag je zelf de verschillen aanduiden met de Latimeria. Schorpioen? je bedoelt nadat ze uit het water kwamen en op het land verder evolueerden? Dus nogmaals, geef er eens 3 Citaat:
veel succes, en doe iets met de wijsheid die ge tijdens die zoektocht tegenkomt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 15 november 2011 om 22:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Hoe durven ze. ![]()
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Van de schepping van de aarde en de mens volgens de bijbel circuleren evenwel een aantal duidelijk vervalste films die op verschillende punten met elkaar in strijd zijn. En toch geloven mensen nog dat ze waar zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() In heel het goddelijke creationistische verhaal vraag ik me steeds af waarom die goedheilige godheid (Allah is toch ook vredelievend?) in feite de carnivoren heeft geschapen: leeuwen die levende bambiekes verslinden, wolven die een gestruikelde bizon levend verscheuren.... waarom o waarom kon Allah niet gewoon enkel herbivoren en aaseters maken? Moet het nou? dat levend verscheuren zonder verdoving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Laserdisc!
Best grappig want in 20 jaar gaat iedereen als grap hd-dvd zeggen. Het is vreemd om te zien dat keer op keer het slechtste formaat de video-oorlog wint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Zoals u hieruit kan begrijpen is evolutie wel degelijk bewezen, als in, het is het best mogelijke model dat we hebben, gebaseerd op waarneembare feiten. Een 2000 jaar oud en vermolmd boek heeft minder waarde dan bvb genetische data die onze link met chimpansees bewijst (chromosoom 8) - Bij deze is dan ook bewezen dat mensen uit aapachtigen evolueerden (of apen uit mensachtigen als u dat liever heeft). Leuk feitje: mensen ZIJN apen. Wij horen thuis in de familie van de primaten wat simpelweg apen zijn, net zoals chimps, gorillas en bonobos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom jij gelooft in zo een vreselijk zwak verhaaltje, gebaseerd op twee toevalsvondsten op dezelfde plaats, en niet in verhalen die door de eeuwen heen zijn doorgegeven aan miljarden mensen. Jouw geloof is toch maar een zwak broertje hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allezja als ik iets geloof puur op goed gevoel dan wil ik wel ik uit alle duizenden het juiste verhaal geloof. Liefst heb ik dan ook een beetje fysiek bewijs zoals DNA-volgordes, fossielen, continentendrift en C-dateringen. |
|
![]() |
![]() |