![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen andere verplichtingen oplecht i.v.m. douchekoppen. Dan moet dat speciaal voor Vlaanderen gemaakt worden. Dan wordt die douchekop voor de Vlaming peperduur. Dan kan ik niet meer over de grens gaan kopen. Waar zit dat voordeel voor de Vlaamse burger? Het is beter om zelf na te denken dan het gewouwel van politiekers na te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit een energiesite : """Spaardouche Je kunt niet zomaar een spaardouche op elke cv-ketel aansluiten. Een goede spaardouche verbruikt namelijk zo weinig water dat conventionele cv-ketels en VR-ketels niet aanslaan en dus geen of maar even warm water leveren. Zogeheten modulerende cv-ketels - alle HR-ketels zijn modulerende ketels - die variëren tussen hoog en laag vermogen, kunnen zonder problemen een kleine hoeveelheid water tegelijk verwarmen. Die cv-ketels zijn dus geschikt voor een spaardouche."""" M.a.w. door een spaardouche te VERPLICHTEN (want DAT is wat Europa van plan is) zullen er kweeniehoeveel mensen zijn die hun verwarmingsketels zullen mogen vernieuwen zonder feitelijke reden...... Als een overheid, in dit geval Vlaanderen, zelf de regels zou kunnen opstellen zou het bijv. kunnen worden "pas bij het vervangen van een verwarmingsinstallatie de verplichting opleggen om een spaardouche te installeren".....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 1 januari 2013 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() Dat zal voor de EU niet anders zijn.
![]() |
#207 |
|
![]() Tiens, er wel op voorhand van uit gaan dat Europa het wel goed zal doen, maar niet dat Vlaanderen het ook wel goed zou kunnen doen moest het desgevallend niet zo zijn bij Europa.....
Echter, als men van het omgekeerde uitgaat... nee, dat mag niet...... (ik raad U aan eens de Publicatiebladen van de Europese Gemeenschap in te kijken......vooral letten op de vele correcties en wijzigingen wegens fouten en verkeerde instructies.... Men zou bijna denken dat het het Belgisch Staatsblad is.... ![]() (laat ik dan ook maar dat gedoe over die spaarlampen aanhalen....verplicht door Europa dacht ik toch ? Van alle spaarlampen die ik de afgelopen 2 jaar heb ingedraaid is er nog precies 1 die ik nog niet heb moeten vervangen....die van op de zolder waar we maximaal 1 keer per maand moeten zijn..... Waar kan ik ook weer klacht indienen wegens bedrieglijke reclame inzake levensduur van die spaarlampen ???? ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 1 januari 2013 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het referendum werd afgesloten op 20 Januari 1793, en leidde ertoe dat op 17 Februari 1793 Luik de aansluiting bij Frankrijk officiëel goedkeurde. De meeste Franstalige gemeenten gingen daar in mee de Vlaamse wilden het niet. Constitution de l'Assemblée provisoire et vote du rattachement �* la France. Als Luik toen bezet werd door Frankrijk en er gingen Luikenaars meevechten met de Fransen om de Franse hegemonie over heel Europa te vestigen, zijn dat dan niet gewoon collaborateurs?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() goedzo!
jullie noemen de mensen uit antwerpen, brabant, limburg, uit de middeleeuwen en vroeger 'vlamingen'. de meeste echte vlamingen zijn nu Frans. met dezelfde logica noem ik 'de perzen' dus iraniërs.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 januari 2013 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
toen de 'vlamingen' hier nog in grotten wonen bouwden de 'iraniërs' al wereldwonders. waarom je er nog en paar duizend jaar bijdoet is me een raadsel.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 januari 2013 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is wel duidelijk dat met die geestesgesteldheid niet veel te onderhandelen valt laat staan een "terrain d'entente" te vinden. Dit bleek reeds van in de beginne, toen in 1830 de Belgicisten niet erg veel onderhandeld hebben. En dit is wat sedert dan werd "wegonderhandeld": - Brussel - de faciliteitengemeenten - Edingen waar de talentellingen ronduit vervalst werden. - Komen - Moeskroen - De Jekervallei - de Platdiestse streek - het Aarler land - diverse gemeenten in Waals-Branbant In dat opzicht lijkt mij een zelfstandig Vlaanderen het recept om te voorkomen dat de lijst van de onderhandelingen, lees Geroofde Gebiedsdelen nog langer wordt. Ik ben hoe langer hoe meer voor een korte krachtige staatsgreep en heb de strot vol van dat soort "onderhandelingen". Ik durf er niet aan te denken waar we staan binnen nog eens twee eeuwen wegonderhandelen. Op 1 punt ben ik Belgicist: mijn helden en voorbeelden zijn de putchisten en separatisten van 1830. ![]() En mocht ik nog niet duidelijk wezen: http://forum.politics.be/showthread....ak#post6333531
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 januari 2013 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() U mag daar met uw geestesgenoten graag naartoe lopen.
Idd. een alternatief om niet meer te moeten onderhandelen. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 januari 2013 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs mij dat er ooit een Vlaming in een grot zou gewoond hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u goed begrijp moeten we ons dus alleszins ook de vraag stellen of en in hoeverre er een al dan niet te verdelen Belgische natie bestaat, en of voor die al dan niet bestaande Belgische natie de EU-lidstaat "België" - meer bepaald de huidige federale constitutionele monarchie - de enige mogelijke politieke organisatiestructuur is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |