![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen hitte golven dus?
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe dat,ben ik dan zo fout en waarom?
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oké, vraag wat verder al gevonden. Ik begrijp die reactie volkomen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 27 juni 2008 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je man groot gelijk op dat punt. Het is mij eigenlijk opgevallen dat de doorsnee migrant blijkbaar nog heftiger reageert op de lastmigrant dan de doorsnee Belg. Wat vind jij er van dat je man soms mee moet bloeden, omdat bepaalde groepen hier het beeld van de migrant in een negatieve zin aan het bepalen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als hij de kans krijgt verdedigt hij zich, de meesten schrikken dan al van het feit dat hij Nederlands praat. Het is oneerlijk maar ik begrijp sommige mensen wel. Gelukkig gebeurt het zelden maar als het dan zover is kwetst het hem wel, ik begrijp ook dat sommige allochtonen daardoor gaan keren, het is een vicieuze cirkel, ik vraag me af waar dat gaat eindigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan je man misschien vertellen dat hij volgens PH.DE Winter bijdraagt tot de etnisch culturele vervuiling van dit land.
![]() |
#273 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het probleem van pedofielen & verkrachters is geen etnisch maar een algemeen maatschappelijk probleem - het linken van problemen, criminaliteit, hoge belastingen, strenge verkeersregels aan etnische factoren is uiterst contra-productief en maatschappij - ontwrichtend.
![]() |
![]() |
#274 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en zoals ook "ingezetenen" worden gediscrimineerd, vergaat het zeker de inwijkeling. Maar mensen beoordelen, in vakjes plaatsen louter op hun papieren en/of uitzicht is wel een van de meest ergerlijke vormen van discriminatie. Diegenen die deze discriminatie voorstaan vergeten maar al te dikwijls dat ze zelf ook op allerlei zaken gediscrimineerd worden : fysieke handicaps, vrouw-zijn, oud-zijn, lelij-zijn, dik-zijn enz..
![]() |
![]() |
#275 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Syrië is overigens een prachtig land om te wonen - hebben jullie plannen om na het pensioen of zo jeullie er (opnieuw) te vestigen ?
![]() |
![]() |
#276 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik ga ook niet ontkennen dat er een probleem is met een bepaalde groep mensen in ons land. Van waar dat probleem komt? Verschillende factoren zoals cultuur, opvoeding en de vicieuze cirkel: ze weten dat ze ongewenst zijn, minder kansen krijgen en ipv er iets aan te doen gaan ze nog meer de aap uithangen, waardoor ze nog meer gediscrimineerd worden enz.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Ik was er nog nooit maar volgend jaar gaan we de kust verkennen, als het me aanstaat sluit ik het niet uit dat we op termijn naar daar zouden emigreren en een B&B beginnen. Iedereen, ook buitenlanders, die meewerkt aan het bevorderen van het toerisme krijgt enorme steun van de regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Onze openbare financiën staan er zeer slecht voor. Overal waar er kan bespaard worden, moet er dan ook worden bespaard. De pensioenuitgaven vormen één van de grootste uitgavenposten van de overheid en door de vergrijzing dreigen de pensioenuitgaven compleet te ontsporen. Het is dan ook de hoogste tijd dat er drastisch wordt ingegrepen in de pensioenuitgaven.
Brugpensioen dient uiteraard onmiddellijk te worden afgeschaft. Inzake het wettelijk pensioen moeten we terug naar de bron, namelijk een inkomen voorzien tijdens de laatste levensjaren tijdens dewelke men écht niet meer in staat is om nog te werken. Toen de wettelijke pensioenleeftijd van 65 jaar indertijd werd ingevoerd, lag de levensverwachting lager dan de toenmalige pensioenleeftijd. Heden ligt de levensverwachting een stuk hoger dan de wettelijke pensioenleeftijd en blijven de mensen ook veel langer gezond. Het zou dan ook maar logisch zijn dat de wettelijke pensioenleeftijd wordt opgetrokken. De wettelijke pensioenleeftijd verhogen tot 75 jaar lijkt me in de huidige omstandigheden dan ook zeer redelijk. Een verhoging van de wettelijke pensioenleeftijd hoeft niet noodzakelijk te beletten dat de mensen er kunnen voor opteren om vóór hun 75-ste te stoppen met werken. Wie vroeger wil stoppen met werken, kan er immers voor opteren een voldoende groot vermogen op te bouwen. Door het optrekken van de leeftijd waarop men recht heeft op een wettelijk pensioen, zou er ruimte vrijkomen om de belastingen te verminderen, zodat de mensen de mogelijkheid krijgen om tijdens hun loopbaan wat meer te sparen. Hoe staat u tegenover een verhoging van de wettelijke pensioenleeftijd tot 75 jaar ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke wijsheid wilt ge uw medeforummers nog meegeven?
![]() |