![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag mij trouwens eens vertellen welke informatie volgens u een overheid niet hoort te weten die hij op dit ogenblik wel van u weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(HLN 0811 22) Maar het afluisteren gebeurt niet louter door de overheid natuurlijk. Een leek die wat beslagen is in de digitale wereld breekt via de webcam met redelijk gemak binnen en ziet en hoort wat daar gebeurt bij u thuis. En geen kat die het merkt. Ik geef maar een voorbeeldje. Om nog maar te zwijgen over Chinese smartphones. Maar daar kan uw partij misschien meer over vertellen. Toemaatje Google-medewerkers luisteren mee naar uw gesprekken, ook in uw huiskamer Medewerkers van Google luisteren naar opnames die gemaakt zijn met de slimme Google Home-luidsprekers en via de Google Assistent-app op smartphones. Wereldwijd, ook in België en Nederland, luisteren mensen naar die opnames om de zoekmachine slimmer te maken. VRT NWS kon ruim 1.000 fragmenten beluisteren. Het gaat om stukjes die meestal bewust werden ingesproken. Maar vaak krijgen de medewerkers ook dingen te horen die onbewust werden opgenomen, soms met gevoelige informatie. (VRTnws 2019 10 juli) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2024 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten allemaal wat dat waard is als het erop aankomt.
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Because I read it all in black and white! It was on my TV; yeah, they were telling me just what to believe... Yeah, I tell no lies, I tell no lies" And all the while they're tellin' you lies Everyday, you and me; we see what we are shown It can be hard to scratch below There are people at the top, they are hidden far from view They're not going to show their faces to the likes of me and you You never see them on the street But you'll always see the things that they do
![]() |
![]() |
#286 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rik van Cauwelaert was glashelder zojuist in Terzake : over & out met die partij.
![]()
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
De patriot-act na 9/11 was de geboorte van de surveillance-state. Een programma dat qua wetgeving elke dag de strop rond de nek van de vrije burger verder aantrekt, en wereldwijd navolging vond. De landen en regimes die u aanhaalt bezaten of bezitten enkel dezelfde technologie niet.
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
1 niet-geaccepteerde mening op een belangrijk forum (dit forum niet dus ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Dit is een politiek forum, en het recht om mijn identiteit vrij te GEVEN wens ik te behouden. Dat is een politiek standpunt. Bovendien haal je contracten aan. Als ik een huis wil kopen, dan is het evident dat ik laat weten wie ik ben. De staat wil dat enkel weten om geld van mij te stelen, bovendien. Maar bijvoorbeeld ten alle tijde je identiteit moeten kenbaar maken, ook al zit je op een bankje naar de vogels te kijken, dat vind ik verkeerd.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 juni 2024 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar we in België leven en niet in de VS, ben ik wel heel benieuwd wat er gisteren of eergisteren dan wel gebeurd is dat we hier in België "met de dag" in een totalitairdere staat leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
Elke dag nieuwe camera’s? Elke dag nieuwe regels? En ga zo maar door.
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Het ene heeft niets met het andere te maken.
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet het omgekeerde van wat u beweert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En samenlevingen die kinderen overseksualiseren, staan al over de rand van den afgrond, het is een kwestie van tijd voor ge de grond raakt.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |