![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2981 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2982 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De "regeringsvorming" is misschien voor na de lokale verkiezingen.
Of misschien voor volgend jaar of... |
|
|
|
|
|
#2983 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2984 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
totale blokkage is het beste scenario
|
|
|
#2985 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tijd voor vakbondswerking en alle autosleutels van de politiekers en hun parvenues in een kluis op te bergen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#2986 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als Torfs spreekt over leegheid, dan begrijp ik dat zeer goed: Rousseau is de vleesgeworden marketing, daar is nu eens niets inhoudelijks of authentieks aan. Of het zou zijn diepe minachting voor vrouwen en voor de Roma moeten zijn die hij in een onbewaakt ogenblik liet zien. Die minachting heeft hij vermoedelijk ook voor de kiezer die hij smalend "Deborah" noemt.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 9 september 2024 om 12:35. |
|
|
|
|
|
|
#2987 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2988 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Quotes zijn beter te begrijpen als je ze volledig quote, begrijp je? Zoals die van Cesar over de Galliërs, de meeste mensen zeggen, "de Galliërs waren de dappersten." Terwijl de volledige quote, "de Galliërs waren de dappersten, omdat ze de minst beschaafde mensen waren," is. Met andere woorden, omdat ze zelfs in die tijden, toen de Romeinen al lang badhuizen en toiletten hadden, nog beestmensen waren. Dat is iets minder positief dan dat het eerste deel van de quote doet uitschijnen.
|
|
|
|
|
#2989 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2990 |
|
Parlementslid
|
Op minder dan 24 uur is al uw geld hier op Belgische banken weggesluisd. Er zijn honderden manieren. Dus kapitaal belasten = kapitaal weg jagen.
|
|
|
|
|
|
#2991 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die worden geplukt. Maak je geen illusies. |
|
|
|
|
|
|
#2992 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de Romeinse beschaafde burgers konden inderdaad naar het publiek toilet gaan schijten en een orgie gaan houden in het publiek badhuis waar ze slaven slavinnen konden sodimiseren a gogo. |
|
|
|
|
|
|
#2993 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2994 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2995 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2996 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2997 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat schreef hij om te zeggen: IK heb ze overwonnen. Hij zegt er niet bij dat Ambiorix hem 7 (!) jaar geambeteerd heeft en dan over de Rijn is gezwommen wat op zich al een enorme prestatie was. |
|
|
|
|
|
|
#2998 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2999 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U moet mijn post opnieuw lezen. Ik heb gevraagd waarom ik zwaarder moet worden belast. Ik heb niet geëist dat een ander zwaarder dan mezelf wordt belast. In de post waarop ik reageerde, werd het idee verdedigd om iemand die 50% van een vennootschap heeft zwaarder te belasten dan iemand die een kleiner % aanhoudt. Ik vind dat absurd. Kijk gewoon naar hoeveel dividenden iemand ontvangt (of in de toekomst misschien: hoeveel meerwaarde gerealiseerd) en pas daar hetzelfde tarief op. Geen uitzonderingen, geen vrijstellingen, gewoon simpel houden. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 september 2024 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#3000 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Egoïsten. |