![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is verkeerd om dat te doen. Want weet u, een gorrila heeft wellicht meer kracht dan u. Slaapwel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=FOiV1...eature=related Het hele universum en alles wat erin bestaat, blijkt te zijn opgebouwd volgens het principe van de heilige geometrie, van atoom tot melkweg, dat wisten oude beschavingen over de hele wereld al duizenden jaren. http://www.youtube.com/watch?v=jDLMP...eature=related Chaos ? Wie gelooft daar nog in ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Of het 5de symphonie van Beethoven.
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak. Laatst gewijzigd door okke : 26 juli 2008 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moch de mogelijkheid bestaan om ofwel nog een schilderij als de Mona Lisa erbij te hebben ofwel de mogelijkheid om een kunstenaar als Leonardo ..... Wat zou dan de verstandigste keuze zijn en waarom? Begint het te dagen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Gouverneur
|
![]() Een beeldhouwer kan ook geen beeldhouwer creëren en een componist ook niet een componist.
![]() |
#307 |
|
![]() Stuur daar eens een dodelijk bacterie, microscopisch klein eencellig organisme op af.
![]() |
![]() |
#308 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder praktijk mijn beste...
![]() Citaat:
één kleine afwijking,hoe miniem ook en het is zó gebeurd..... Citaat:
![]() Citaat:
Het is een beetje simpel om een god voor te stellen die een compleet perfecte wereld volgens christelijk oogpunt schept in een universum dat die wereld op elk ogenblik hoe dan ook totaal zou kunnen vernietigen gezien het aantal meteoren dat er in ons universum rondzweeft.. Citaat:
En zonder statistieken nog véél minder mijn beste Paulus, of is de geloofsstatistiek allesoverheersend en bijgevolg niet onderworpen aan de wetten van dit universum...U zegt het maar mijn beste.. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ach ,het gewoon op het goddelijke gooien zonder verdere verklaring is alzeker niet meer geloofwaardig mijn beste.... The true will see ,my dear paulus.. U weet niet wat een atheïst drijft mijn beste, Uw antwoord zegt al méér dan genoeg wat deze materie betreft... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 juli 2008 om 01:16. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Ik stop met argumenteren. Als u zegt dat een gorilla meer kracht als een mens heeft, dan bewijst u maar 1 ding: dat u totaal in een andere contrext over energie en kracht aan het denken bent als mij en er geen discussie mogelijk is.
Beweging op zich is een hol begrip. Maar blijkbaar zit er een theorie in uw hoofd waar uw wereld op gebouwd is. En dat krijgen we er niet uit. Er kan perfect uit iets materieloos (en dus per definitie bewegingsloos, of hoe definieer jij beweging ? Ik als massa die verplaatst wordt) een beweging worden veroorzaakt. Een neutron die wegschiet van een waterstofatoom is beweging uit de nuclaire krachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja Tavek...
Eerst beweerde u dat er sterren waren waarin waterstof veranderde naar helium en dan weer naar waterstof... Tot ik je vroeg welke sterren het waren..... Daarna vond je het woordgebruik 'beweging' eigenlijk niet goed. Het moest energie zijn. Totdat ik het verschil tusseen die twee poste.... Tussendoor vermeld je daarbij verschillende keren, nogal neerbuigend mag ik wel zeggen, dat ik meer moet gaan studeren.... Nu kom je af met de quantummechanica die ik zou moeten bestuderen.... Maar ook daar beste Tavik, zul je geen soelaas vinden voor je betoog. Zeker weten! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 juli 2008 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms gebeuren er dingen zonder reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of u weigert het te begrijpen. Dus dan neemt u maar terug op mijn 1ne fout ivm sterrencreatie. Zwak. Beweging is het gevolg van energieomzettingen. Dit kan beweging naar beweging zijn, maar ook van nuclaire krachten naar beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier al veel op willen reageren,welke ECHTE bewijzen zijn er dat god bestaat?
![]()
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |