![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() off topic hier ! Wij hebben geen andere keuze. Halal kan je duidelijk NEEN zeggen aan de volgelingen van Mo de edpo. Er is genoeg alternatieven zoals vegie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Staatssecretaris
|
![]() "reductio ad essentium"
zonder dank.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 3 december 2008 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een 3de alternatief is biodiesel.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Hoe is het mogelijk islamitische olie vergelijken met halal slachten. Hoe laag kan je als poco vallen om proberen dit als vergelijking te zien. tsj tsj
![]() Dus ik zou graag on topic blijven : dank aan alle mensen die stilstaan bij de wreedaardigheid van halal. Dank om niets te kopen in halal winkels en dank om dit af te keuren. Ik ben al jaren vegie en ben daar trots op. Ik heb de grens getrokken omdat ik slachterijen verschrikkelijk vind. Ik was blij dat ons westers landje onverdoofd slachten had verbannen. Nu hebben de pocos samen met de islambroeders voor het tegendeel gezorgd. De giftige reacties van de pocos hier duid erop dat ze kiezen voor stemmen ipv humaniteit. Er durven zelfs beweren dat ze vegie zijn, bijzonder ongeloofwaardig, ik ken geen enkele vegetarier die voor halal is. Behalve hitler maar niet omwille van dierenleed mar omdat hij dat gezonder vond. Wij zouden graag betogen tegen halal maar men dreigt steeds een proces wegens racisme. Zelfs gaia heeft een stap terug moeten zetten ,omwille dat de religieuze volgelingen van een pedo krijgsheer mekkerden over racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Ik neem elke uitdaging aan.
![]() *KNIP* Dat is de waarheid he ![]() Niet persoonlijk worden aub ach ja dit zei je ook ergens ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2008 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is mogelijk. Opgebouwd uit het "dagelijks leven" op 20 jaar. Oververzadiging ligt hier aan de basis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als u in een winkel inkopen gaat doen vraagt u dus eerst aan de uitbater(ster) of verkoper of hij/zij katholiek, hindoe, protestant, moslim, sikh, etc is vooraleer u inkopen doet?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de mate van het mogelijke ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hindoe of Sikh?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2008 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor mij anders niet. Vreemd. Citaat:
Dat je zo ver over de schreef zou gaan daar schrik ik wel van... Laag. Erg Laag, Shaddy.... Citaat:
maar soit; in vergelijking met wat je iets hoger schreef is dat nog het minste...
Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2008 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leuke ontwijking
![]() Ik zou u graag in de supermarkt aan de kassa eens zien staan. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hetgeen uw bekrompen discriminatoire houding bewijst.....
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens wilt u dat misschien eens komen bewijzen in de aldi aan het sint jansplein in Antwerpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |