![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent slecht geïnformeerd. En ook wel off topic.
Laatst gewijzigd door Edina : 7 april 2007 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke zever! René Artois heeft gelijk. zonevreemde woningen mogen enkel HERSTELD worden, maar niks aangepast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 vzw's zijn veroordeeld geweest door een politiek benoemde rechter die tevens lid was van de Franstalige Lions Club. Eminente juristen maakten brandhout van het arrest en de Vlaamse kiezers hebben op 13 juni massaal gevolg gegeven aan de oproep van het VB om een stem uit te brengen voor de vrije meningsuiting. Wat de Belgische rechtbank ook zegt: 1 miljoen Vlamingen hebben het Vlaams Blok in de stembus vrijgesproken. Maar dat heeft de politiek en de rechters niet tot bezinning en andere inzichten gebracht. De juridische huurmoordenaars waren betaald en de afrekening moest voltrokken worden. Laten we ook niet vergeten dat het regime vijf wetswijzigingen en een grondwetsherziening, twee nieuwe wetten en vier lange procesjaren nodig hadden om een partij dat ze niet via een debat of stembusgang konden verslaan, te vermoorden. Laat ons dit toch maar niet vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
|
![]() Voor herstellingen is niet eens een vergunning nodig. Zonevreemde woningen mogen onder bepaalde voorwaarden en in de meeste gebieden wel degelijk verbouwd worden en zelfs uitgebreid. Als je een vergunning hebt tenminste.
Laatst gewijzigd door Edina : 7 april 2007 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() Nee, dat klopt! De 3 vzw's werden veroordeeld voor medewerking aan een racistische organisatie. En die racistische organisatie was het VB. Juist is juist!
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 7 april 2007 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) het is een mode-accesoire en geen religieus symbool 3) als ik mijn neusbel moet uitnemen, omdat mensen er aanstoot aan nemen, maar die moslima mag haar kopdoek ophouden, dan wordt ik gediscrimineerd. Jij bent dus VOOR mijn discriminatie, maar tegen die van de moslima. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diverse rechtsgeleerden in ons land zijn eensluidend in hun oordeel dat de strafrechter de wet verkeerd interpreteert. ,,Met blootshoofds bedoelt de wetgever alleen dat beklaagden respect voor de rechtsgang moeten tonen. Maar het dragen van een keppeltje of hoofddoek heeft toch niets oneerbiedigs. Bovendien bestaat er ook nog zoiets als godsdienstvrijheid'', zegt Paul Van Orshoven, decaan van de faculteit rechtsgeleerdheid van de KULeuven. Ook de Antwerpse eremagistraat Armand Vandeplas vindt de houding van de rechter strijdig met de geest van de wet. ,,Deze rechter, die al vaker voor ophef zorgde, moet op zijn plaats worden gezet.'' (uit De Standaard van 07/04/07) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek hoort hier niet thuis,punt. En een hoofddoek is weldegelijk een teken van politiek verzet en verzet ook tegen onze manier van leven,hun willeke is wet en wij zouden hun wetten moeten naleven hier in ons eigen land. Dat ze zelfs tot in de decascoop toe mee hun volledige gewaad aanlopen getuigd al helemaal van geen respect aan onze manier van leven,waarden en normen ect.... Als er zo ene naast mij komt zitten dan verzet ik mij want ik heb ook niet nog eens zin om telkens op hun gebroebel te moeten luisteren want das nog zoiets;te lui om nederlands te spreken,ts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind bedien sowieso al niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Vraag: wat hebben panden eigenlijk met hoofddeksels in een rechtzaal te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat Vanorshoven c.s. pleiten voor een soepele toepassing stoort mij niet. Wat wel stoort is dat sommigen naargelang het onderwerp strikte toepassing of pragmatisme eisen en tegelijk klagen over willekeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: